Mijn S70 'DE DUIKBOOT'

Gestart door cornelis-b, 05-03-2013 22:12:22

Vorige topic - Volgende topic

cornelis-b

Toch weer een kleine update: Van Marco ( DCCCL ) een originele S70 kofferklep spoiler over genomen en die gaat morgen of overmorgen naar de spuiter en kan van de week geplaatst worden. Verder ook nog een R bumper ophalen van de week en deze "even" spuitklaar maken zodat die er ook onder kan. Het wordt nog wel wat met de "duikboot"  :eusa_dance: :eusa_dance:
Voor ABS controller revisie kan je me een PB sturen, twee jaar garantie op een revisie.

Zeg maar Henk tegen mij

Voorlopig is het water nog diep genoeg om te roeien

t5joost

Goed bezig met de s70
zie je binnen kort wel weer verschijnen

cornelis-b

Afgelopen maandag, gister dus de spoiler naar de spuiter gebracht en vandaag kon ik hem weer ophalen. Ik had de spoiler zelf al voorbewerkt en spuitklaar afgeleverd en Adine de spuiter heeft niets anders hoeven doen dan ontvetten en spuiten.
Hij heeft goed werkt afgeleverd en absoluut geen kleur verschil.
De volgende stap is de R bumper die ik van de week op ga halen en klaar ga maken voor de spuiter.

Verder nog een XC grille en een ander uitlaat sierstuk op de kop zien te tikken.

De spoiler voor hij werd afgeleverd.

Dit is het geworden, ik ben er erg happy mee. En NEE hij duikt of zwemt er niet beter mee, ik hou hem wel droog. Eén keer zwemles was genoeg, hij heeft immers bewezen dat hij weer boven kwam :eusa_dance:

Voor ABS controller revisie kan je me een PB sturen, twee jaar garantie op een revisie.

Zeg maar Henk tegen mij

razorx

Julian

Strakke S70 met spoiler!  :D

Ziet er als nieuw uit, nu nog ff kentekenplaten met opgelegde letters en zonder gaten in de plaat  8)
Volvo 850 R - Sedan - Handgeschakeld - 2.3 Liter - Rica Powered - Turquoise Pearl 422 - Maart 1996 - 257.000 KM

Laguna-S60R

Dat zijn de updates  :eusa_clap:
S60 2.4I 170PK LPI Sports Edition

S60Register

cornelis-b

Kentekenplaten met opgelegde letters zullen er best wel komen maar eerst de andere opties. R bumper, XC grille en uitlaat.

Zeg maar Henk tegen mij

Superskunkie

Netje hoor  :eusa_clap: Zo wordt ie steeds mooier aangekleed  8)
Misschien nog een wifi-haaien-vin op z'n dak voor het echte diepzeegevoel  ::) :eusa_shifty:
Tonnie

C.punTeR

Bestel deze dan maar bij de dealer,

Groet..

cornelis-b

Citaat van: Superskunkie op 24-09-2013 22:06:50
Netje hoor  :eusa_clap: Zo wordt ie steeds mooier aangekleed  8)
Misschien nog een wifi-haaien-vin op z'n dak voor het echte diepzeegevoel  ::) :eusa_shifty:

Geen diepzee gevoel  ;D ;D

Zeg maar Henk tegen mij

hertogjan6

ziet er goed uit! mijn oom (broertje van mijn vader) heeft nog een R spoiler liggen die er voor de meeting in Epe op had gemoeten  ;D en nog ben je eerder  :eusa_whistle:  ;D

nogmaals ziet er strak uit!   8)
~ Volvo 855 2.5 10V      144pk      AUT      95    423: Autumn Gold

~ Volvo 854 2.3 T-5       300pk       MT       94    601: Red

~ Volvo 854 R                +300pk     MT       96    019: zwart

cornelis-b

Epe is alweer een tijd geleden dus dan maar eens tempo maken ;D

Zeg maar Henk tegen mij

hertogjan6

Citaat van: cornelis-b op 25-09-2013 00:14:55
Epe is alweer een tijd geleden dus dan maar eens tempo maken ;D
:eusa_whistle: weer en tijd zit al een hele tijd tegen  ;D

10 minuten werk is uit de hand gelopen naar 4 maand  :eusa_whistle:  ;D

~ Volvo 855 2.5 10V      144pk      AUT      95    423: Autumn Gold

~ Volvo 854 2.3 T-5       300pk       MT       94    601: Red

~ Volvo 854 R                +300pk     MT       96    019: zwart

knoertS70

Complimenten voor die spuitturk. Heeft ie echt netjes gedaan. Hij wordt steeds mooier.
Weten wat je zegt is vaak verstandiger dan zeggen wat je weet.

UserID6342

Kijkt netjes zo en net zoals op een estate hoort ook op een sedan zo'n spoilertje  :eusa_clap: :eusa_clap:. En met die R bumpert gaat ook helemaal goed komen  :eusa_dance: