850 T-5 400pk UPDATE & 850R 609 & Even iets anders!!

Gestart door Rense850T5, 09-03-2013 17:21:57

Vorige topic - Volgende topic

petrolhead

Martijn_B

Lekker bezig gozer... We kunnen straks een 400pk club oprichten :D

Ps: Je kunt RPM idd bij de klok weghalen, maar kan ook prima bij de ECU. Even het bedradingsschema erbij pakken.
Volvo 850 T-5R, MT. Mod's: Wiseco zuigers, H-profiel drijfstangen, S60 2001 cilinderkop, 3-angle valve seats, M59H met sper, GTX3071r turbo, 650cc Bosch injectoren, 60mm IC, 3" custom in-en uitlaat, Schutten Software

Ewout Schalkwijk

Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

martijn.

cornelis-b

Ik ga dit volgen, wat een mooi project!
Voor ABS controller revisie kan je me een PB sturen, twee jaar garantie op een revisie.

Zeg maar Henk tegen mij

Voorlopig is het water nog diep genoeg om te roeien

Jans Duiven

Nice job!

Zat er nog genoeg 'vlees' op de schijven?
Succes  ;)

Hans

t5karel

Dít zijn de leukere dingen van het forum! Respect!
Geen gelul,praatjes,blabla..Gewoon DOEN! :eusa_clap:
Track dragster from North.Ik ben slechts verantwoordelijk voor wat ik schrijf. Niet voor wat U begrijpt.

MarcoV

Martijn_B

Volvo 850 T-5R, MT. Mod's: Wiseco zuigers, H-profiel drijfstangen, S60 2001 cilinderkop, 3-angle valve seats, M59H met sper, GTX3071r turbo, 650cc Bosch injectoren, 60mm IC, 3" custom in-en uitlaat, Schutten Software

KIM

Alhoewel ik dit nooit zal gaan doen zijn dit soort topics wel mateloos interessant om te volgen.
Keep up the good work!

elianmars

Citaat van: t5karel op 10-03-2013 17:51:06
Dít zijn de leukere dingen van het forum! Respect!
Geen gelul,praatjes,blabla..Gewoon DOEN! :eusa_clap:

Het is natuurlijk ook wel handig als je de centen hebt om het 'gewoon' te doen.

grijzev70tdi

Grolsch, het klinkt al lekkerder

Ries van de Zilverschuit

Ook dat heeft soms met centjes te maken.
Volvo V70 2.5T lpi, 1997, mt, mystic silver
Toyota Previa 2.4 Linea Sol, 2002, mt, grayish blue

Martijn_B

Dat klopt, of geluk hebben dat je ouders zoiets hebben. Zelf heb ik mijn blok voor de helft in een schuur van 3x1,60 in elkaar gezet, daarna in de garage van het net aangekochte huis.

Je ziet vaak dat de meeste van dit soort 400 pk projecten (recentelijk: Mitchel, Rense, ik zelf) plaats vinden op momenten dat mensen nog tussen de 25-30 zijn. Verdien je geld, nog geen kids, vaak nog geen duur koophuis, er wordt nog niet gespaard voor "later", je deelt de (relatief lage) maandlasten samen met je vriendin, etc. Zolang de vriendin blij wordt gehouden mag er best wat geld naar de auto. En... je bent zelf natuurlijk ook gek genoeg om hier een fortuin in te steken.