Het grote camping topic

Gestart door The Demon, 22-03-2013 22:58:04

Vorige topic - Volgende topic

The Demon

Vroegah, hadden mijn ouders een zelfde stacaravan, met een aanbouw waarin de keuken was gesitueerd en een badkamer met ligbad. De campingeigenaar had toestemming gegeven om een schuur(tje) op de plek bij te bouwen  :evil: ;D
Het was alleen jammer dat het gas voor warm water uit flessen moest komen, een warm bad was een aanslag op de gasfles.

Ik zal eens kijken of ik nog foto´s kan vinden.

Groet,
The Demon.

BBS

Nou hoef ik zeker geen bad op de camping......................................................alhoewel :eusa_think:

De aanbouw hoeft ook zeker niet geheel winddicht te zijn, maar eigenlijk wel waterdicht... :eusa_dance:
Het gaat erom dat je 's avonds lekker daar kunt zitten en na genieten van de dag ;)
Volvoloos....

BBS

Onze caravan verkocht :-\

Geen kampeerweekendjes meer voorlopig en wachten tot 1 september...
Dan heb ik óf 2 week vakantie óf vakantie tot god mag weten tot hoe lang... :eusa_wall:
Volvoloos....

CarolineB

Citaat van: BBS op 16-06-2013 07:43:36

Dan heb ik óf 2 week vakantie óf vakantie tot god mag weten tot hoe lang... :eusa_wall:

Dat klinkt niet best.....
Ik hoop het niet voor jullie.

pwberg

Citaat van: BBS op 16-06-2013 07:43:36

Klinkt inderdaad beroerd BJ, hoop voor je dat het allemaal meevalt........

Zelf net thuis van het laatste lange weekend van het voorseizoen. Zaterdag de hut eens flink gepoetst, was weer nodig na 3 maanden zeelucht.....  :angel:

Vandaag lekker alvast een beetje opgeruimd, spullen die niet meegaan naar Frankrijk mee naar huis genomen. Als het weer een beetje meezit trekken we volgend weekend de tent eraf en schuiven we de luifel eraan, mochten de voorspellingen echter uitkomen ( :eusa_wall: :eusa_wall: :eusa_wall:) dan komt alles weer op het laatste weekend aan.

We zien wel, het leven van een kampeerder gaat immers niet over rozen.....  ;D
(\_/)
(O.o)
(> <) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.

BBS

Ja inderdaad, zeer waarschijnlijk komt alles weer op het laatste weekend aan. Ik hoop ook aankomend weekend de boel af te kunnen breken en dat andere hok mee te nemen naar huis. :eusa_pray:

We zijn al bezig met de inrichting te bedenken voor de stacaravans, het plan loopt nog...
V.w.b. werk, we zullen zien binnenkort wat het wordt :eusa_pray: :eusa_pray:
Volvoloos....

blauweroffel

Citaat van: BBS op 17-06-2013 22:09:20
Ja inderdaad, zeer waarschijnlijk komt alles weer op het laatste weekend aan. Ik hoop ook aankomend weekend de boel af te kunnen breken en dat andere hok mee te nemen naar huis. :eusa_pray:

We zijn al bezig met de inrichting te bedenken voor de stacaravans, het plan loopt nog...
V.w.b. werk, we zullen zien binnenkort wat het wordt :eusa_pray: :eusa_pray:

Ik hoop toch voor je dat het bij 2 weken vakantie blijft, en ik weet waar ik het over heb......

BR

pwberg

Nou, afbreekweekend.

Hopen jullie mee dat we het droog houden?  :eusa_pray: :eusa_pray:
(\_/)
(O.o)
(> <) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.

The Demon

Zondag schijnt het droog te blijven.

Succes.

Groet,
The Demon.

BBS

Ik help je hopen :eusa_pray:, maar wij hebben op dit moment alles droog en schoon binnen :D
Volvoloos....

elianmars

Afbreken? Nu al?  :eusa_shifty:

Wij hoeven pas in oktober de boel te slopen  :D

BBS

Citaat van: elianmars op 28-06-2013 22:04:05

Wij hoeven straks in Oktober alleen maar de stroom af te schakelen en de deur op slot te doen ;D ;D
Volvoloos....

The Demon

Mag ik helpen?  :eusa_pray:
Ik ben daar heeeeeeel goed in  :evil: ;D

Groet,
The Demon.

elianmars

Citaat van: BBS op 28-06-2013 22:06:57

Wij hoeven straks in Oktober alleen maar de stroom af te schakelen en de deur op slot te doen ;D ;D

Je hebt altijd baas boven baas, natuurlijk  ;D

Vergeet niet het water af te sluiten en de boel af te tappen  :P

pwberg

Afbreken? Nu al?  :eusa_shifty:

Wij hoeven pas in oktober de boel te slopen  :D

Wij hebben "slechts" een voorseizoensplaats.

Volgende week zaterdag zitten we, mits de voorspellingen uitkomen, in de Jura bij een graadje of 25-30.......
(\_/)
(O.o)