StefanCJ's nieuwe blog :) -> Freude am fahren

Gestart door StefanCJ, 29-03-2013 22:57:32

Vorige topic - Volgende topic

elianmars

Je zou de plinten alvast een keer kunnen lakken. Dan monteren, afkitten tussen plint en muur met polymeerkit (sluit nooit 100% aan op de muren) en dan nog een keer aflakken.

Ik zie je volgende week wel verschijnen voor de grondverf  :)

StefanCJ

Is twee keer lakken nodig of zou éénmaal ook genoeg zijn als ze goed in de grondverf staan? Laat maar even weten als je verf  hebt, dan rij ik even op en neer.

:)

elianmars

Citaat van: StefanCJ op 09-05-2014 22:36:16
Is twee keer lakken nodig of zou éénmaal ook genoeg zijn als ze goed in de grondverf staan? Laat maar even weten als je verf  hebt, dan rij ik even op en neer.

Hebben we het van de week wel even over  ;)

StefanCJ

Citaat van: elianmars op 09-05-2014 22:42:22
Citaat van: StefanCJ op 09-05-2014 22:36:16

Hebben we het van de week wel even over  ;)

Okido! Zal ik cake meenemen voor bij de kofie ;)

)()()sT

Mooie ontwikkelingen! Fijn dat alles rond is qua aankoop, maar zeker qua verkoop!
Ow ja, afkitten van de plinten.... Dat moet ik ook nog ::) ;D

StefanCJ

De wandenspuiter maakt meteen de naden tussen de plinten en muur dicht, wel jammer, had een mooi meerjarenplan voor mezelf geweest  ;D.

peteRRR

Ben je toch wel even druk mee Stefan met die plinten,verstek zagen is makkelijker met een verstekzaag als je dat gaat doen.

Nog gefeliciteerd.

Groet.
Blutsie bladie bleu,..ums de bletser bla die bla

StefanCJ

Dank Peter, schoonvader heeft een verstekbak en vind plinten leggen wel leuk werk dus die helpt mee. Kamers zijn redelijk rechttoe rechtaan en weinig lastige hoekjes dus verwacht dat ze vrij snel te leggen zijn.

StefanCJ

Vanavond twee 'gereedschapskarren' besteld voor in de garage. Het zijn twee karretjes met elk drie bakken van 76*41cm. Ik wil er één gebruiken voor poetsspullen en één voor gereedschap (koffers met doppensets, bitjes, gereedschapskoffer bovenop etc). Enerzijds omdat het dan netjes bij elkaar staat en makkelijk te verplaatsen is. Ik ben benieuwd of het een beetje kwaliteit is, anders kan het ook zo weer retour.

elianmars

Ik ben benieuwd of het wat is, Steef  :)

Bouke

Zijn die voor de kantine :eusa_whistle:

UserID6342

Citaat van: elianmars op 10-05-2014 22:37:25
Ik eigenlijk ook wel... Niet om de feeststemming te bederven, maar het ziet er uit als Chinees pisbakkenstaal....

Sbv

Citaat van: Dirk342 op 10-05-2014 23:38:41
Citaat van: elianmars op 10-05-2014 22:37:25
Ik eigenlijk ook wel... Niet om de feeststemming te bederven, maar het ziet er uit als Chinees pisbakkenstaal....
ach om koffie te serveren maakt het niet uit, dan ligt er toch een kleedje over  ;D

StefanCJ

Tja, ik ben ook wel benieuwd, dat het geen gedore kwaliteit is geloof ik wel maar als het echt troep is gaat het terug.

Marc O.

Ziet er toch wel redelijk degelijk uit. Dat het pisbakkenstaal is maakt niet uit, er zit immers nog een laag verf overheen.
...The Nile isn't just a river in Africa...