StefanCJ's nieuwe blog :) -> Freude am fahren

Gestart door StefanCJ, 29-03-2013 22:57:32

Vorige topic - Volgende topic

LouisXIV

StefanCJ

Inderdaad. Alle spullen zijn ondertussen ingepakt en we zijn er wel klaar voor denk ik.

Toen ik de V70 pas had heb ik eens het verbruik bijgehouden, gemiddeld zat ik toen op 1 op 13.7 (D5 2004 aut, gechipt tot 210pk en iets over de 400nm door Volvotune). Na twee weken bijhouden ben ik er maar mee gestopt. Vandaag op een tank van 700km het gemiddelde maar eens berekend, 1 op 12 (afgerond dan, exact was 11.8 ). Ik hoop maar dat het aan de pomp lag  ;D. De V70 rijdt in ieder geval als een kanon op wielen. Volgens het V70-forum verbetert het verbruik na wisselen van de koelvloeistofthemperatuurmeter dus binnenkort zal ik denk ik 1 op 18 gaan rijden ( 8) :evil:).

Morgenochtend vroeg de V70 eens tot de nok toe volstouwen met verhuisspullen, om 09.00 krijgen we de sleutel. Dan even Marit en Casper over de drempel tillen, auto legen en naar de Ikea om ons nieuwe bed op te halen. Vanaf morgen slapen we dan meteen maar in het nieuwe huis. Zaterdag komt de klusgroep a.k.a. verhuisgroep om de meubels enzo te verhuizen.

:)

Sbv

de banden slijtage aan je voorwielen dan zal wel van het vele parkeren komen  :evil:

LouisXIV

Citaat van: StefanCJ op 30-06-2014 20:07:48
Inderdaad. Alle spullen zijn ondertussen ingepakt en we zijn er wel klaar voor denk ik.

Toen ik de V70 pas had heb ik eens het verbruik bijgehouden, gemiddeld zat ik toen op 1 op 13.7 (D5 2004 aut, gechipt tot 210pk en iets over de 400nm door Volvotune). Na twee weken bijhouden ben ik er maar mee gestopt. Vandaag op een tank van 700km het gemiddelde maar eens berekend, 1 op 12 (afgerond dan, exact was 11.8). Ik hoop maar dat het aan de pomp lag  ;D. De V70 rijdt in ieder geval als een kanon op wielen. Volgens het V70-forum verbetert het verbruik na wisselen van de koelvloeistofthemperatuurmeter dus binnenkort zal ik denk ik 1 op 18 gaan rijden ( 8) :evil:).

Morgenochtend vroeg de V70 eens tot de nok toe volstouwen met verhuisspullen, om 09.00 krijgen we de sleutel. Dan even Marit en Casper over de drempel tillen, auto legen en naar de Ikea om ons nieuwe bed op te halen. Vanaf morgen slapen we dan meteen maar in het nieuwe huis. Zaterdag komt de klusgroep a.k.a. verhuisgroep om de meubels enzo te verhuizen.

:)
lekker hoor je eigen klusruimte aan huis lekker bbq'en in je tuin en weg uit de ghetto...

peteRRR

Veel warmte en plezier gewenst en lekker wat poetsen voor de deur Stefan.

Groetjes.
Blutsie bladie bleu,..ums de bletser bla die bla

StefanCJ

Citaat van: Sbv op 30-06-2014 20:09:11
de banden slijtage aan je voorwielen dan zal wel van het vele parkeren komen  :evil:

Ik ben benieuwd hoeveel km's ik met de voorbanden doe. Heb helaas niet bijgehouden wanneer ik gewisseld ben naar zomerbanden maar volgens mij in januari al.

Sbv

StefanCJ

Vanmorgen om 0900 de sleutel gekregen. Tekenen is volgende week pas. Om 0940 was de Twingo en V70 uitgeladen en zaten we aan de koffie. Marit is gaan schoon maken en ik ben naar de Ikea gegaan om het bed op te halen. Met bed en aanhanger mijn moeder opgehaald en samen de auto en aanhanger tjokvol gepropt. Toen spullen uitpakken en even eten. Toen samen met Marit, moeders, Casper met twingo en Volvo met aanhanger nog een keer op en neer gereden. Veel gedaan en aardig wat ingericht al. Traphekjes ook maar opgehangen.

Morgen oude plinten weg halen hier en nog wat spullen uit oude huis halen en in de avond wat foto's posten. Nu even douchen en rusten.

UserID25761

maruska

zaterdag wordt gewoon een klusdag, geen verhuisdag zo te horen...
donderdag sneak preview ^^
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

Chris

BBS

Gefeliciteerd met jullie nieuwe woning Stefan :eusa_clap: :eusa_dance:
Volvoloos....

Taranis

Gefeliciteerd met jullie nieuwe stekkie, geniet er van! :D

)()()sT

elianmars

Gefeliciteerd met de sleutel, Steef en Marit (en Casper)!

Ik kom binnenkort langs om e.e.a. te klussen   :)