StefanCJ's nieuwe blog :) -> Freude am fahren

Gestart door StefanCJ, 29-03-2013 22:57:32

Vorige topic - Volgende topic

maartendeb

Bouke

Gefeliciteerd Stefan en Marit met jullie mooie nieuwe huis :eusa_dance:

UserID6342

Gefeliciteerd Stefan en Marit met jullie nieuwe huis.

MarcoV

Gefeliciteerd, wij komen zaterdag ook maar even " verhuizen "  ;D

MarcoV

big ben

Proficiat met de "nieuwe" woning  :eusa_dance:

The Volvoboy

Gefeliciteerd! :eusa_dance: Hoe zit het met dat verlengsnoer? :eusa_whistle:
'98 - Volvo V70 2.3 T5 SE - LPi - Garnet Red metallic - 17'' Comets - 702.000km
'00 - Volvo V70 2.4T AWD Nordic - LPG - Venetian Red metallic - 16" Helium - 418.000km
'95 - Volvo 850 2.3 T-5R Aut. - Black Stone Solid - 17" Titans - 392.000km
'96 - Volvo 960 2.5 24V aut. Oxford - Dark Olive Pearl - 16" Uranus - 356.000km

StefanCJ

Gisteren vroeg begonnen met verwijderen van de plinten en sierlijsten tussen plafond/ muur. Daarna vuil naar de stort gebracht en bij de bouwmarkt planken gehaald voor de kledingkast (oude planken te klein en te ondiep), ook maar even erin gehangen, boodschappen gedaan, laatste dozen uit oude huis gehaald (heerlijk die ruimte in een V70!).

Toen de tussenmuur uit de garage aangepast. De gipsplaten waren wat beschadigd dus het is niet 100 procent goed maar het is op zich best netjes. De voorste ruimte is 7 bij 3.40 en de achterste ruimte met stellingen en spullen erin is 2.50 bij 3.40.

Voorkant:

Vandaag even een rustig dagje, straks zooi naar de stort brengen, dan komt Mark de stroomman langs, ik hoop eind van de middag nog even te kunnen sporten en vanavond het tuintafelblad schuren, kan ie morgen in de beits.

Vandaag ook even foto's maken van de rest van het huis.

:)

V70geRwin

Lekkere bak ruimte, gefeliciteerd met je nieuwe woning!

maruska

idd, erg mooie woning. Die slaapkamer  :eusa_clap: :eusa_clap:
vandaag wat bezig gegaan met electra, zaterdag afmaken. paar stopcontacten en wat schakelspul erin. Helaas werden we door Casper van ons werk afgehouden, anders waren we allang klaar geweest  :eusa_whistle:
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

leons850

Lekker bezig buurman!
Ziet er uit als een mooie plek, in zeker een mooie buurt!
Ik rij daar geregeld door heen, vanavond daar nog wezen hardlopen maar heb je niet gespot,  misschien kom ik je nog eens tegen. Zit maar 150m hemelsbreed bij je vandaan denk ik.
Succes!
"Any intelligent fool can make things bigger and more complex... It takes a touch of genius – and a lot of courage to move in the opposite direction." ~Einstein

StefanCJ

Dank voor je hulp vandaag Mark, was gezellig!

Leon, zal je binnenkort wel een keer zien dan hier in de buurt, koffie is zo gezet altijd.

Vandaag dus met Mark wat electra gedaan, daarvoor tuintafelblad geschuurd, van het weekend even in de beits zetten. Na het electra gebeuren wat gesport en langs mijn pa geweest want die is jarig vandaag. Toen nog even gereedschapstrolley in elkaar gezet (wtf, 64 boutjes 😳).

Morgen met cleandad plinten plakken.

leons850

Oeh lekker koffie. ;D
Ik denk dat je hem wel hoort als je buiten bent, lijkt qua geluid waarschijnlijk erg veel op je oude S70.
Mocht je nog een keer een paar handen nodig hebben laat maar weten.
"Any intelligent fool can make things bigger and more complex... It takes a touch of genius – and a lot of courage to move in the opposite direction." ~Einstein

Sbv

Citaat van: leons850 op 03-07-2014 22:44:57
Oeh lekker koffie. ;D
Ik denk dat je hem wel hoort als je buiten bent, lijkt qua geluid waarschijnlijk erg veel op je oude S70.

zaterdag niets te doen  :eusa_whistle:  ;D

leons850

Citaat van: Sbv op 03-07-2014 22:47:39
Citaat van: leons850 op 03-07-2014 22:44:57
Oeh lekker koffie. ;D

zaterdag niets te doen  :eusa_whistle:  ;D

Wat krijg je het rolgordijn er zelf niet in? ;)
Dit weekend ben ik op de veluwe, volgende week kun je me 's avonds wel een keer bellen hoor.

Sbv

Dit weekend zelf een volle agenda, lekker veel auto zitten denk ik