[Club Evenement] Nachtelijke Behendigheids Tocht 20 nov. '04

Gestart door BobaFett, 29-10-2004 23:39:46

Vorige topic - Volgende topic

ruud

Ook ikke ben van de party, samen met navigator Pierre, (Die me overigens al vanaf Zweden bij iedere gelegenheid vraagt of ik me heb opgegeven en mee wil! Waar zou dat toch van komen? Joris, Koen? Enig idee?)

Tot de 20e dan

Groet
Ruud

mathh

V70R awd 2000                Heico chip, Ferrita DP, K&N, Denso irridium Heico 8x18

Boeijke

mehn

Citaat van: mathh op 31-10-2004 11:52:25
Sorry, ik zie geen r..t in het donker 8)

Vind je het gek met zo'n zonnenbril op  ;D

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

Frisian Viking

Het lijkt me geweldig. Heb al 100w lampen uit Zweden in mijn koplamp zitten.  ;D Alleen om 22u uit Brabant weer weg te rijden naar Noord-Fryslan daarom twijvel ik nog effe.

PS. uit de kroeg is het ook laat op zaterdag avond das in het voordeel van de twijfel.  ;)

Bauke

mathh

Om iemand met 100W lampen achter je te hebben rijden is het misschien beter een laskap op te zetten achter het stuur??? Of voorop laten rijden ;D
V70R awd 2000                Heico chip, Ferrita DP, K&N, Denso irridium Heico 8x18

Rijns_t5r

8)ben vrij tot nu toe,maar nu nog een navigator vinden,en zeg nou niet dat mijn vrouw het moet  doen want dan word het heeeeeeeeeeeeeel laat finischen ;D
WAAROM MAKKELIJK DOEN ALS MOEILIJK MOOIER IS

Rijns_t5r

8)hee roy,als jij nou voor mij blijf rijden kom ik ook aan bij de finisch 8) ;)
WAAROM MAKKELIJK DOEN ALS MOEILIJK MOOIER IS

jaap

Citaat van: Frisian Viking op 31-10-2004 17:59:30
Het lijkt me geweldig. Heb al 100w lampen uit Zweden in mijn koplamp zitten.  ;D Alleen om 22u uit Brabant weer weg te rijden naar Noord-Fryslan daarom twijvel ik nog effe.

PS. uit de kroeg is het ook laat op zaterdag avond das in het voordeel van de twijfel.  ;)

Bauke

Gewoon gaan Bauke, dat doe ik ook.
En anders pak je s`avonds toch een hotel. Er is vast wel iemand die een leuk hotel weet in de omgeving Helmond ;D ;D

Jaap
Rijden in een V70R is zo mooi !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

whachamacollit

Met 100 watt kun je jezelf gewoon upbeamen naar elke plek die je wilt scott

"Is het sap het knijpen waard"

Spin!

De route van die tocht...die is toch wel flitspaalvrij he!?....niet dat het om snelheid gaat, maar als je daar ook nog es op moet gaan letten...

Trouwens...hoop dat ik er bij MAG zijn, vrijdag gaat de auto voor het eerst in mijn bezit naar de garage voor zn APK. Altijd spannend! Dus ik wacht nog heel even met mijn 'mistlampje'. http://www.hella.com/produktion/HellaPortal/WebSite/Internet_nl/ProductenDiensten/Werklampen/Programmaoverzicht/Halogeen/plaatjes/terreinverlichting-doublebeamff.jpg

www.vm-parts.nl

BobaFett

Hmmmm..... ik heb nog 100W rallylampen liggen (voet vergelijkbaar met H1).
Misschien toch maar even er in zetten van te voren...  ;D ;D

Walter

Citaat van: ruud op 31-10-2004 09:41:39
Ook ikke ben van de party, samen met navigator Pierre, (Die me overigens al vanaf Zweden bij iedere gelegenheid vraagt of ik me heb opgegeven en mee wil! Waar zou dat toch van komen? Joris, Koen? Enig idee?)

Tot de 20e dan

Groet
Ruud

Ik ontrek mij van iedere betrokkenheid ;D  Leuk dat ie weer mee gaat, volgens mij koopt ie binnenkort ook zijn eerste Volvo. Jammer dat ze die niet in 50cc en tweewielig hebben <lol>

Helmond verplaatst zie ik ineens... Maar als ik daar om 19 uur wil zijn hoe ga ik dat dan doen??? Bassie moet knikkers verdienen tot een uur of half 6...

Facta non verba
ex-850club lid/ex-V3C lid
Volvo V70 B5244S2 AT MY02/Volvo 854 B5202F '95/Volvo 343DL '78/Volvo 360GLS B19A '83.
Nu: Volvo S80 3.2 AWD Summum MY08 + Buick Special Trunkback Sedan 1937

Reitse

Citaat van: Spin op 01-11-2004 08:30:34

Trouwens...hoop dat ik er bij MAG zijn, vrijdag gaat de auto voor het eerst in mijn bezit naar de garage voor zn APK. Altijd spannend! Dus ik wacht nog heel even met mijn 'mistlampje'. http://www.hella.com/produktion/HellaPortal/WebSite/Internet_nl/ProductenDiensten/Werklampen/Programmaoverzicht/Halogeen/plaatjes/terreinverlichting-doublebeamff.jpg
Zijn leuke lampjes maar ik vrees dat je daar wel andere accu voor nodig hebt (een trekker-accu is ietsje groter ook...)

Spin!

Citeer
Zijn leuke lampjes maar ik vrees dat je daar wel andere accu voor nodig hebt (een trekker-accu is ietsje groter ook...)
Citeer

Kofferbak is groot genoeg  ;D

www.vm-parts.nl