[Club Evenement] Nachtelijke Behendigheids Tocht 20 nov. '04

Gestart door BobaFett, 29-10-2004 23:39:46

Vorige topic - Volgende topic

Spin!

Citaat van: Entuscan op 22-11-2004 23:04:54
Is rechtsreeks uploaden naar mijn website niet sneller??

Vast wel...dat doen we dan wel als ik em af heb. Tegen die tijd moet je maar even uitleggen hoe of wat.

www.vm-parts.nl

BasV70

Jaaaaahhh!!!

Was zeker erg gaaf! Een en ander was weer keurig verzorgd. EC en anderen bedankt!

Ook wij hebben stipt het routeboek gevolgd en dus bij de flitspaal netjes linksaf gegaan. Eerst een keertje voorbijrijden. Is dit het wel? Niemand te bekennen. Toch maar paadje ingereden, twijfel, uitstappen om op bordjes te kijken.... "Vrij wandelen toegestaan"..... jaja. Vrij Roffelen ook? Binnen no time opeens nog 4 andere roffelaars op het pad. Niet zeuren, gewoon gaan. Huppekee.
Allemachtig wat een bende, zeg. Volgens mij hadden ze net de week ervoor de sloot geschoond en lag alle drek in het karrespoor. Aan het eind van het karrespoor weer overleg. Stratenboek erbij en aan de hand van verdere aanwijzingen in het routeboek toch de route weer op kunnen pikken.  Achteraf was dit misschien wel het leukste stuk van de route!
Erg gaaf trouwens om zo in colonne door de dorpjes te denderen.

Na afloop lekker aan de warme choco, prijsuitreiking afgewacht en weer achter het stuur gekropen.
Gisteren de uitslag bekeken. Nee maar! Gedeeld 6e!! Niet verwacht, wel erg tof. Alleen zit dat foutje op proef vier me nu nog meer dwars. Eerst op zo'n 10 cm van de pion (bleek later), maar eigenwijs als ik ben kon het nog wel een stukje dichterbij. Bonk. Niet dus. Jammer.

Al met al een prachtige avond. Ik heb me dik vermaakt!

Bas

s©ub@

Ok... ff voorproefje dan van Spin's videokunsten en zijn pracht navigator...

klik hier voor een preview (1.2Mb)

... dit stukje is afkomstig uit de eerste 5 of 10 minuten van de tocht, let vooral op de koosnaampjes die de navigator krijgt ;D (gefilmd op industrieterein Helmond op weg naar proef 1)
ik heb zo'n hekel aan bumperklevers,
... laatst zat er wéér één voor me!

konniekip

Spin!

Citaat van: Boba Fett op 23-11-2004 12:46:32

Dat schreeuwt om meeeeer......  ;)

[CapsLock-on]ER KOMT OOK NOG MEEEEEEEER [Capslock-off]

www.vm-parts.nl

BenC70ES

Wat draait zo'n 850 koooooort  :o

Leuk filmpje, wil graag 't vervolg zien  :D

Citaat van: Jeremy Clarckson
It's the fuel of Satan man!!!!!

ed

Zo nu eindelijk even tijd om de reacties te lezen. Even op de uitslag gekeken. Waaaaaattttt we zijn vierde geworden (Jaap en ik)! En dat met een beetje aanklooien.

Het was super. Ik heb zelf al meerdere malen meegedaan met (klassieke) rally's, maar vooral het 's nachts rijden blijft een spannende gebeurtenis. Ik vond het wel jammer dat Jaap en ik de enigen waren die bleven overnachten. Het was wel leuk geweest om met een groepje nog even de kroeg in te duiken. Het is ook enorm leuk om achteraf nog even op te scheppen over de eigen prestaties, en die van anderen aan te horen.

Het pijlen gedeelte vond ik ook verreweg het leukste Jaap ging helemaal los achter het stuur en waande zich Carlos Saints! Ook bij het achteruit inparkeren. Dat ging zo hard op het hek af dat iedereen deze al had afgeschreven in gedachten. Het scheelde maar een paar centimeter.

Overigens was die 240 Turbo echt heel erg mooi die bij Carlo in de garage stond. Van zulke auto's wordt ik altijd erg hebberig. Gelukkig voor mij was hij al verkocht.

Mijn foto's zijn bijna allemaal te donder geworden, dus veel zit er niet bij.
850 2.5 10V => V70R => S60 D5 => V70n 2.4D nu: V70nn D5 en 850 2.5 20V silversand. Het gaat er dus weer op vooruit de laatste tijd!

jaap

Rijden in een V70R is zo mooi !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Reitse

jaap

Citaat van: Ludo op 24-11-2004 21:07:56
Citaat van: jaap op 24-11-2004 20:08:59
Carlos Saints!

Dat is teveel eer Ed. ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

jaap

mm, weet ik nog zo niet hoor.
ook al hebben jullie ons niet gezien, wij hebben jullie wél bezig gezien...  ;D  

:-[ :-[ ;) ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D
Rijden in een V70R is zo mooi !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ed

Citaat van: Ludo op 24-11-2004 21:07:56

mm, weet ik nog zo niet hoor.
ook al hebben jullie ons niet gezien, wij hebben jullie wél bezig gezien...  ;D  

Oeps Big Brother.....
850 2.5 10V => V70R => S60 D5 => V70n 2.4D nu: V70nn D5 en 850 2.5 20V silversand. Het gaat er dus weer op vooruit de laatste tijd!

Spin!

Er zijn foto's gemaakt...maar heb er pas een paar gezien, wie heeft ze wel gezien?

www.vm-parts.nl

Walter

Hier staan meer foto's!!

(ja, ik weet ze staan er dubbel op en door de war. Snap het nog niet helemaal...)

<edit: nieuwe url>

Facta non verba
ex-850club lid/ex-V3C lid
Volvo V70 B5244S2 AT MY02/Volvo 854 B5202F '95/Volvo 343DL '78/Volvo 360GLS B19A '83.
Nu: Volvo S80 3.2 AWD Summum MY08 + Buick Special Trunkback Sedan 1937