[Club Evenement] Nachtelijke Behendigheids Tocht 20 nov. '04

Gestart door BobaFett, 29-10-2004 23:39:46

Vorige topic - Volgende topic

BobaFett

In november staat de Nachtelijke Behendigheids Tocht op de agenda van de Volvo 850 Club...

Wie is van plan hier aan mee te doen?
Ben zeer benieuwd hoe druk het 's nachts gaat worden...

Agnetha komt zeker!!!!

HoundDog

Ik en mijn Roffel zullen er ook wel zijn, mocht er niets anders tussen komen.
Lijkt me wel gezellig en daarna ff bijkletsen en andere roffels bewonderen. ;D
Ik moet trouwens eerst nog ff een (betrouwbare) navigator zien te regelen.
Maar dat zal wel goed komen.
Never drive faster than your guardian angel can fly!

Boeijke

Ik zal der ook bij zijn. Maar ook nog op zoek naar een navigator. Liefst vrouwelijk ofo ;D

Willem

s©ub@

Navigator is onontbeerlijk beste mensen, ik kan het weten ;D

De info op de website is alleen niet helemaal correct, de webmaster zou dit nog ff veranderen, maar aangezien er ook kinderen mee kunnen/zullen komen verzamelen we om 19 uur en staat de finish (met prijsuitreiking) gepland om 22:30 uur

tot de 20e?
ik heb zo'n hekel aan bumperklevers,
... laatst zat er wéér één voor me!

Walter

I'll be there samen met mijn partners in crime Feddo en William.

Facta non verba
ex-850club lid/ex-V3C lid
Volvo V70 B5244S2 AT MY02/Volvo 854 B5202F '95/Volvo 343DL '78/Volvo 360GLS B19A '83.
Nu: Volvo S80 3.2 AWD Summum MY08 + Buick Special Trunkback Sedan 1937

Roy_Heitzer

mehn

Ik ga nog ff op zoek naar een navigator (M/V). Als ik er een vindt ga ik zeker mee.

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

Walter

Citaat van: mehn op 30-10-2004 20:14:46
Ik ga nog ff op zoek naar een navigator (M/V). Als ik er een vindt ga ik zeker mee.

Misschien een ander clublid die ook alleen gaat, zo heeft Joris samen met mij de VarFard gereden. En ik zal mijn collega joliho eens vragen, misschien dat ik hem zo gek krijg :-D

Facta non verba
ex-850club lid/ex-V3C lid
Volvo V70 B5244S2 AT MY02/Volvo 854 B5202F '95/Volvo 343DL '78/Volvo 360GLS B19A '83.
Nu: Volvo S80 3.2 AWD Summum MY08 + Buick Special Trunkback Sedan 1937

Roy_Heitzer

Wat ik wel een beetje jammer vindt is dat de nachtrit verplaatst is naar brabant :-[,waarom is dat??

BobaFett

Citaat van: T5R4EVER op 30-10-2004 22:29:08
Wat ik wel een beetje jammer vindt is dat de nachtrit verplaatst is naar brabant :-[,waarom is dat??

Geen idee, maar het Brabantse land is ook mooi hoor !!!!!

BenC70ES

Citeerde nachtrit verplaatst is naar brabant

Super  :D

Citaat van: Jeremy Clarckson
It's the fuel of Satan man!!!!!

Reitse

De nachtelijke skyline van de Randstad is ongetwijfeld prachtig maar je zit wel constant in kunstlicht. Bij een echte nachtelijke tocht ga je toch ook voor echt donker... (ontsteekt uw mistlampen en verstralers).
Benner niet bij trouwens maar wacht wel op de foto's (en niet aankomen met zwarte vlakken!! ;))

Spin!

I'll be there...en heb inmiddels een navigator aangetrokken! Tevens nog even bezig om een zwaar illegale 'mistlamp' te bouwen om toch net even wat meer te zien dan de rest...1 hint: HELLA ;D

www.vm-parts.nl

whachamacollit

Denk dat ik ook maar kom,Navigatrice is nog wel gewenst in verband met aangeboren en verder ontwikkelde nachtblindheid(alles zal op de tast moeten)
Ben wel een beetje bevreesd voor de drie B's ook.Brabanders,Bier en Bochten zijn niet de meest ideale combinatie voor een nachtelijke inspectie van het vaderlandsche wegennet.
Laten we maar hopen dat het volle maan is die nacht(geen zin om het op te zoeken)en dat het overstekend wild beperkt blijft tot een enkele dolende weerwolf op zijn tijd.

"Is het sap het knijpen waard"

Rad

Hmmm...Ik wilde eerst niet komen omdat ik die nacht naar de HMH ga, Revolution met Chicks on Speed en The Prodigy......
Maar dat begint pas om 22:00 uur en ik zie nu dat de rit eerder begint.
Ik zal het programma nog ff bekijken. Misschien ben ik er wel bij! :D