[Club Evenement] Nachtelijke Behendigheids Tocht 20 nov. '04

Gestart door BobaFett, 29-10-2004 23:39:46

Vorige topic - Volgende topic

Spin!

Citaat van: Entuscan op 22-11-2004 08:13:05
Kijk eerst eens hoeveel MB het is, Hosten kunnen we wel iets regelen.

Probeer het filmpje wel niet boven de 200mb uit te laten komen ... wordt anders veel voor sommigen om af te halen

Ik ga eraan werken, dan stuur ik wel een schijffie per post op...is dat wat?? Kan wel ff duren hoor...want ik ga eerst bill gates onder zn hol schoppen omdat hij zn programmas zo 'easy thinking' heeft gemaakt!

www.vm-parts.nl

Rad

Citaat van: Spin op 22-11-2004 10:56:49
want ik ga eerst bill gates onder zn hol schoppen omdat hij zn programmas zo 'easy thinking' heeft gemaakt!
Dat zie je verkeerd...dat ligt niet aan het programma, maar aan de gebruiker! ;)

Spin!

Nog maar even het verschil tussen links en rechts...het off-road team snapt wel waarom...;D

zelfs Kärcher had er moeite mee...

www.vm-parts.nl

Roy_Heitzer

Idd die bonken bagger zaten letterlijk vastgezogen aan de auto :o
Mijn auto leek meer op een pak dubbelvla ;D ;D

M a r c

Volgens mij is dat toch op allebei de foto's de rechterkant van de wagen  ???
Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

TTT242

Citaat van: MH op 22-11-2004 14:36:34
Volgens mij is dat toch op allebei de foto's de rechterkant van de wagen  ???

Dat heb je als je niet meekomt; dan snap die subtiele hints of grapjes niet ;D
V70 Classic 2.5T LPT LPI  >>> V70N T5 Lpi Black Sapphire

Rad

Maar er staat ook geen flitspaal in beeld! ;)

Je snapt het al...ik was er ook niet bij... >:(

Rene

Snap helemaal wat je bedoel Spin ;) want wij reden voor jou als ik
het goed heb.
Het was inderdaad een supergezellige avond en zeker voor
herhaling vatbaar.
Bij deze wil ik ook de organisatie bedanken.

BenC70ES

Ik ben die linkse weg ook bijna helemaal afgereden... ik kon ook niet draaien daar... maar zo vuil zag mijn roffel niet hoor. De weg was wel smerig maar toch nog verhard ofwel hebben jullien nog een zijstraatje ervan ingereden...

Toch was ik de volgende keer mijn auto niet meer voor zo'n nachttoerrit hoor  :P

Kwam daar ook in de middle of nowhere politie tegen... die keken wel raar wat die Belg daar deed op dat donker landwegje buiten de beschaving  ;D

Ook een commentaar van: "wat moeten jullie op de atletiekbaan om 2u 's nachts????" ('t was nog maar 23u toen) ...

Citaat van: Jeremy Clarckson
It's the fuel of Satan man!!!!!

denkweb

Citaat van: BenC70ES op 21-11-2004 15:40:09
Ik zie verschillende 13e plaatsen  ??? en tenzij jullie vannacht toen ik in 't café zat hebben liggen sleutelen ligt mijn C70 nog altijd niet op LPG  ;)

Moet je je maar tijdig opgeven, dan hoef ik geen vreemde keuzes in te voeren ;)  ;)

denkweb

Citaat van: Boba Fett op 21-11-2004 20:21:43

Ondanks de problemen met Agnetha's turbo toch de rit uitgereden (erg netjes van de voor mij onbekende 850 om even te stoppen toen ik even langs de weg stond). En enorme dank aan Daan voor z'n hulp en ondersteuning (morgen gelijk maar even de dealer bellen voor de prijs).

Kent de dealer mijn tarieven al  :-X

BobaFett

Citaat van: denkweb op 22-11-2004 20:01:23
Citaat van: Boba Fett op 21-11-2004 20:21:43

Ondanks de problemen met Agnetha's turbo toch de rit uitgereden (erg netjes van de voor mij onbekende 850 om even te stoppen toen ik even langs de weg stond). En enorme dank aan Daan voor z'n hulp en ondersteuning (morgen gelijk maar even de dealer bellen voor de prijs).

Kent de dealer mijn tarieven al  :-X

Nou... ik vrees van wel  ;)

gerrit

Citaat van: JortS op 22-11-2004 08:38:18
Het was inderdaad een ontzettend gave Happening.
Dit moeten we zeker nog een keer doen.

Ik heb wel gemerkt dat ik me een beetje meer behendig moet maken met mijn roffel.

RAF, leuke foto. De kont van m'n zwarte monstertje. Die Gele is inderdaad erg mooi.

Ik trouwens ook meteen een vraag. Ik heb gezien dat iemand twee foto's heeft gemaakt van de neus van mijn roffel, ik zou die graag digitaal willen hebben als iemand die heeft? JR-RN-13. Zou ik leuk vinden.

Verder wil ook ik de orginasatoren bedanken voor een gedenkwaardige avond.

Is dit niet de oude auto van Gerard v/d. Bergh die  met het verhaal in volvo magazine staat. alleen zijn kenteken was jr-rn-16 en was ook een gele T5R.

zou kunnen toch

staat op blz 55 van het blad zomer 2004.

veel succes

Gerrit

Volgens mij hadden de Gas rijders onder ons het leuk dan de benzine rijders onder ons, want toen ik thuis was kon ik weer tanken.
Maar goed, dat mocht de pret niet drukken.

Tot volgende week zondag op de T-5R verjaardag.

Gr.

Jort.

BenC70ES

Citaat van: denkweb op 22-11-2004 19:59:25
Moet je je maar tijdig opgeven, dan hoef ik geen vreemde keuzes in te voeren ;)  ;)

Je kon je toch al niet vergissen met andere C70's...  ;)

Waar zaten die andere trouwens?

Citaat van: Jeremy Clarckson
It's the fuel of Satan man!!!!!

Entuscan

Citaat van: Spin op 22-11-2004 10:56:49
Citaat van: Entuscan op 22-11-2004 08:13:05
Kijk eerst eens hoeveel MB het is, Hosten kunnen we wel iets regelen.

Probeer het filmpje wel niet boven de 200mb uit te laten komen ... wordt anders veel voor sommigen om af te halen

Ik ga eraan werken, dan stuur ik wel een schijffie per post op...is dat wat?? Kan wel ff duren hoor...want ik ga eerst bill gates onder zn hol schoppen omdat hij zn programmas zo 'easy thinking' heeft gemaakt!

Is rechtsreeks uploaden naar mijn website niet sneller??
Who needs RyanAir when you can fly Volvo R ....
--------------------------------------------------------------