De Pearlen Regentesse en de Cream Yellow

Gestart door 855T5+, 14-06-2013 23:18:42

Vorige topic - Volgende topic

EricL

855T5+

Hier heb ik een vraag gesteld over wat te doen bij het vermoeden van een defecte antenneversterker. Graag daar je tips en suggesties.
Volvo: Mutatis Mutandis

855T5+

Eindelijk heb ik de moeite genomen hem erop te plakken...

Auto vol met spullen voor morgen, o.a. VKB...

Bouke

Ik las dat je weer dakrails hebt gekocht :eusa_think:

855T5+

Citaat van: Bouke op 30-09-2014 09:37:28
Ik las dat je weer dakrails hebt gekocht :eusa_think:
Yep, wil experimenteren met diverse middelen, zoals plastidip en houd die van jou origineel.
😀

StefanCJ

Ik ben benieuwd naar het resultaat met plastidip. Succes ermee!  ;)

855T5+

Citaat van: StefanCJ op 30-09-2014 10:19:27
Ik ben benieuwd naar het resultaat met plastidip. Succes ermee!  ;)
Kan even duren, ga vandaag carterventilatie doen (zometeen), voor de deur...
Daarna rondom schokbrekers en veren vervangen (niet vandaag, maar volgende week denk ik), inclusief verlagen (ook zelf dus),
Daarna alle slangen (druklucht, waterkoeling, etc.)(ook volgende week)
Zodat ik klaar ben voor 18 oktober in Goes...

maruska

werk eens door ! het is lekker weer :)
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

marrrcel

Misschien een idee om vacuum- en waterslangen te combineren met carterventilatie?

twotone

Je hebt wel lekker veel ruimte met dat spruitstuk uit de weg, is alleen maar makkelijker voor jezelf :) ;D
Het oneindige alter 1 project, wie begint daar nou toch aan.. :P

855T5+

Citaat van: twotone op 30-09-2014 15:51:14
Je hebt wel lekker veel ruimte met dat spruitstuk uit de weg, is alleen maar makkelijker voor jezelf :) ;D
Ja, wilde oorspronkelijk ook combineren, maar de slangen waren niet op tijd, komen volgende week pas, jammer.
Vervangen carterventilatie is overigens ternauwernood voor't donker met nog wat hulp op't eind van maruska gelukt, vandaag 30 sep 2014.
Vervangen bleek niet nodig, maar helpt wel in het eliminatieproces en het kan geen kwaad. Ben er wel vanaf 11:30 tot 19:45 bijna non stop mee bezig geweest: afgebroken boutje, uitboren, tappen, je kent t wel...

855T5+

Vandaag gereden in een 855 met verlaagd onderstel (OEM Volvo, zou dus -2cm moeten zijn) en 215/45ZR17 banden. Dat vreet dus de zijpanelen op bij iedere bocht. Althans zo klonk het. Het kon natuurlijk ook een ral lager zijn of nog iets anders, who knows. Dat zet mijn plan om de voortrein met 3,5 cm te verlagen (van standaard hoogte) wel op losse schroeven, want ik heb ook die banden. D4mn. Wat nu?

Boeijke

Mijn AlterI raakte de wielkuipen ook met die bandenmaat. Tenminste bij volle stuuruitslag. Die was 2 a 3 cm verlaagd.
Mijn T-5 nu is 4 cm verlaagd, dezelfde wielen en bandenmaat als de AlterI en die raakt de kuipen niet. (witte stuuruitslagbegrenzers)

Sbv

205-45-17 monteren een idee ?

de Boeing

Onder mijn 855r (dus -2 cm) heb ik ook 215-45-17 en daar loopt het niet aan...