De Volvo's, de Bug en de Mattie(s) van volvobug

Gestart door volvobug, 03-07-2013 19:20:23

Vorige topic - Volgende topic

stuuraandeverkeerdekant

Amateur by life, expert when I'll die...    Bloggie? hierzo!

Vulk

Dat is inderdaad balen, maar als je een ander blokje hebt liggen is een motorwissel ook relatief snel geregeld.
Ik ben benieuwd naar de foto's van de binnenkant van het blok!

Martijn-V70

Balen voor je, dat soort dingen komt altijd als je er niet op zit te wachten. Wel fijn dat je een reserveblok hebt liggen. Voor mij een geruststelling dat een blok met action olie 585.000 haalt. Dan kan ik met mijn 251.000 op de klok nog een paar jaartjes vooruit. :)

The Volvoboy

'98 - Volvo V70 2.3 T5 SE - LPi - Garnet Red metallic - 17'' Comets - 687.000km
'00 - Volvo V70 2.4T AWD Nordic - LPG - Venetian Red metallic - 16" Helium - 398.000km
'95 - Volvo 850 2.3 T-5R Aut. - Black Stone Solid - 17" Titans - 382.000km
'96 - Volvo 850 2.3 T-5 Aut. - Dark Olive Pearl - 16" Columba - 395.000km
'96 - Volvo 960 2.5 24V aut. Oxford - Dark Olive Pearl - 16" Uranus - 356.000km

Vulk

volvobug

Handtekening? 85011806 en Saffronie.

BBS

Degelijke blokken die Volvo blokken...
Balen Ruud dat je het miljoen niet gehaald hebt. Nu ff snel dat dat andere blok d'r in wippen...
Volvoloos....

)()()sT

The Demon

Een mooie kilometerstand gehaald.  :eusa_clap:
Ik denk alleen wel dat een interval van 45K-50K iets teveel gevraagd is van olie van welk merk dan ook.

UserID6342

Idd erg mooie stand maar blijft natuurlijk zonde.  Succes met de wissel Ruud.

BBS

Volvoloos....

petrolhead2.5

zo dat is jammer zeg :( ik ben heel benieuwd wat er is gebeurd als 't blok nog open gaat/ of er aanleiding is m.b.t. olie.

Succes verder. :D

KIM

Het kan zijn dat er te weinig reinigende dopes in Action olie zit. Wat ik zie in opengemaakte blokken is dat onze blokken te lijden hebben van vervuiling bij het overslaan van olie verversen. Misschien dat het ook een gevolg van te weinig (juiste) dopes is.

Desalniettemin is het wel zuur. Sleutelze!

peteRRR

Zou als je voor de goedkoopste olie gaat is wissels verkorten en af een toe een flush doen.

Groet
Blutsie bladie bleu,..ums de bletser bla die bla

volvobug

Ik zou nog kunnen wachten tot 00:00 uur zodat de dag helemaal voorbij is, maar heren, het is 1 april!

Er is helemaal niets mis met de 10V en ook niets mis met goedkope olie die ik te lang laat zitten  ;D. Het was gewoon een geintje  8)

Desalniettemin hartverwarmend om te de steunbetuigingen te lezen, hulp bij werkzaamheden en zelfs vervangend vervoer (dank Charles a.k.a. petrolhead!) aangeboden te krijgen.  :)

De 10 klepper gaat gewoon door tot de miljoen (en er voorbij) als het aan mij ligt. Binnenkort richting 6 ton weer groot onderhoud met schokdempers, draagarmen, remmerij, distriwissel etc. En uiteraard wat verse litertjes Action meuk  ;D
Handtekening? 85011806 en Saffronie.