B-blog Ocean Race sub

Gestart door Bouke, 03-08-2013 22:20:07

Vorige topic - Volgende topic

StefanCJ

Sander was blijkbaar dubbel zo gezellig als ik  ;D.

Die bleeder is trouwens écht een aanrader. Remolie erin, ding aansluiten, oppompen en ontluchten. Geen geknoei maar gewoon lekker snel en goed ontluchten.

:)

Sbv

Motiv power Bleeder is ideaal ding naar mijn idee

Taranis

Citaat van: StefanCJ op 18-10-2013 15:13:24
Sander was blijkbaar dubbel zo gezellig als ik  ;D.

Die bleeder is trouwens écht een aanrader. Remolie erin, ding aansluiten, oppompen en ontluchten. Geen geknoei maar gewoon lekker snel en goed ontluchten.

Als je er ook 1 wil, ik moet nog een nieuwe bestellen dus kunnen we de verzendkosten delen :)

Sbv

maruska

Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

Bouke

Citaat van: maruska op 18-10-2013 14:09:39
Citaat van: Bouke op 18-10-2013 13:52:00
..

Sander,Stefan en Sander bedankt en het was zoals eigenlijk altijd een gezelige avond :eusa_clap:

Nu jullie nog en ik ben benieuwd wat jullie ervaring word ;)

mis ik iets ? hahahahahaha
Oeps Sorry Mark :eusa_doh: jij ook bedankt ;) ;D

Taranis

Citaat van: maruska op 18-10-2013 15:49:51
ronald leest zn whatsapp niet ;D

Ronald heeft geen mobiel bereik op het werk. Heeeeeeeerlijk rustig.

knoopie

Citaat van: StefanCJ op 18-10-2013 15:13:24
Sander was blijkbaar dubbel zo gezellig als ik  ;D.

mits het slangetje niet lek is bij de aansluiting...
Dit was het geval bij mij toen Marcel en ik de remmerij bij mij achter aan het ontluchten waren.
Het spoot alle kanten op.....We dachten dat het regende buiten.

Bouke

Vandaag is de lambda met de postduif geland,dus die gaat er binnenkort in en dan hoop ik dat onderhand dat vuile k#%^^&*e lampje uit wil blijven ander ruk ik de hele pleuris zooi uit elkaar en komen er onderdelen vrijdenk ik

elianmars

Citaat van: Bouke op 19-10-2013 23:14:50
anders ruk ik de hele pleuris zooi uit elkaar en komen er onderdelen vrijdenk ik

Dat doe jij niet  ;D

Bouke

Citaat van: elianmars op 19-10-2013 23:16:54
anders ruk ik de hele pleuris zooi uit elkaar en komen er onderdelen vrijdenk ik

Dat doe jij niet  ;D
:eusa_think: ;D

maruska

nou.... er staat nog zo'n gebakje te koop.. dan kun je wel mooi alles overzetten ;D
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

Bouke

Nou dan kan ik daar weer opnieuw mee beginnen, ik denk niet dat tuppie dat snapt ;D dus nee ::)

triton

Komt er volgende week zaterdag eentje kijken van het forum.
Dus hier ook geen slachtfeest.
Professioneel raddraaier

Sbv

Vandaag is de lambda met de postduif geland,dus die gaat er binnenkort in en dan hoop ik dat onderhand dat vuile k#%^^&*e lampje uit wil blijven ander ruk ik de hele pleuris zooi uit elkaar en komen er onderdelen vrijdenk ik
Hopelijk we anders help is wel demonteren en overbouwen in zo een ander groen ding