B-blog Ocean Race sub

Gestart door Bouke, 03-08-2013 22:20:07

Vorige topic - Volgende topic

MarcoV

Wat een klus Bouke, hopelijk kun je weer snel genieten van je prachtig R!

MarcoV

leons850

Lekker bezig Bouke!  :eusa_clap:
De R gaat straks weer als de brandweer uuh boswachter. ;D
Ben erg benieuwd hoe hij het dan gaat doen.
"Any intelligent fool can make things bigger and more complex... It takes a touch of genius – and a lot of courage to move in the opposite direction." ~Einstein

Bouke

Ja ik ook ,ik denk dat ik de eerste weken met geknepen billetjes rij :eusa_shifty:

UserID6342

Je doet het, op deze manier, goed Bouke en dat mag ook gezegd worden  :eusa_clap: :eusa_clap:. Je weet dat het onderblok goed is, de kop word nu pas goed klaargemaakt (!), dan het spul weer monteren en gewoon weer gaan genieten !

Bouke

Ik kreeg vandaag het bericht van Jelmar dat de kop klaar is en dat hij er uit ziet zoals het hoort :eusa_dance:
En voor de plaatjes denkers ;D

Dit is wel een mooi stuk werk van Jelmar :eusa_clap: :eusa_clap: :eusa_clap:

Mvh

XC90 D%
855 T-5
Renault Trafic
Beta Tools

www.facebook.com/mvhtd

V70geRwin

Wat zal die weer lekker roffelen zometeen  :eusa_clap:

V70R^2

Mooi werk, zullen ook wel een paar extra paardjes tot leven komen nu de kop weer als nieuw is! :D

Ewout Schalkwijk

Heel mooi. Kom je een proefritje hier naar toe maken als die weer rijdt? Je moet toch die tocht op juiste manier afmaken. ;D
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

Bouke

Citaat van: Ewout Schalkwijk op 19-03-2015 16:19:31
Heel mooi. Kom je een proefritje hier naar toe maken als die weer rijdt? Je moet toch die tocht op juiste manier afmaken. ;D
Dat komt vast wel weer, als jij hier bent is hij vast wel klaar.

Ewout Schalkwijk

Citaat van: Bouke op 19-03-2015 16:27:51
Citaat van: Ewout Schalkwijk op 19-03-2015 16:19:31
Dat komt vast wel weer, als jij hier bent is hij vast wel klaar.

Ah, we gaan 'meeten' volgende week... ;D ;D
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

UserID6342

Mooi zo Bouke, nu opbouwen en gaan genieten !  :eusa_clap: :eusa_clap: :eusa_clap:

cornelis-b

Ziet er mooi uit Bouke, er is nu niets meer war de wederopbouw in de weg zit :eusa_clap:
Voor ABS controller revisie kan je me een PB sturen, twee jaar garantie op een revisie.

Zeg maar Henk tegen mij

Voorlopig is het water nog diep genoeg om te roeien

innocenti

Dat wordt sleutelen het weekend en gas geven op maandag  ;)
Succes Bouke

Bouke

Morgen is het zo ver en beginnen we met de kop er weer opzetten en dan kijken tot hoe ver we komen. Jelmar kan helaas niet de hele dag. Ik heb er nu al zin in :eusa_dance: