B-blog Ocean Race sub

Gestart door Bouke, 03-08-2013 22:20:07

Vorige topic - Volgende topic

Bouke

Genieten doe ik zeker, zelf als ik op de bank zit met het idee dat hij het gewoon weer doet. :)

elianmars

Citaat van: Bouke op 06-12-2015 19:43:10
Genieten doe ik zeker, zelf als ik op de bank zit met het idee dat hij het gewoon weer doet. :)

;D

UserID6342

Sbv

Zijn alle foutcodes er nu uit Bouke ?

Bouke

Ja vanochtend toch weer gesputter wel minder dan eerst maar dit kwam er uit

Tevens een nieuwe luchttemperatuursensor gemonteerd omdat deze met demontage voor controle niet helemaal op de juiste manier er uit kwan zal ik maar zeggen :angel:

Oud verses nieuw

leons850

Tjonge Bouke, het wil niet mee zitten he.
"Any intelligent fool can make things bigger and more complex... It takes a touch of genius – and a lot of courage to move in the opposite direction." ~Einstein

UserID6342

Niet om het een of ander natuurlijk en ik heb het al een keer gezegd volgens mij; dat gasklephuis vertrouw ik niet......
Alle storingen die je nu hebt (en had) wijzen namelijk in die richting.  Waarom niet gewoon dat kreng vervangen door een nieuwe ?

Ik bedoel dit echt niet lullig ofzo, maar je bent ondertussen al veel meer kwijt aan tijd, aan prutsen / klungelen en het heeft tot niets geleid....

Wel helaas want zo is het geen doen voor je lijkt me.

Bouke

Klopt deels Dirk , er waren meerdere dingen kennelijk. Alles wat er tot nu toe is gebeurd heeft wel tot verbetering geleid en zo zijn er dingen uitgesloten. Maar idd het gasklephuis is nu verdacht nr 1. Kornelis heeft nog zo'n gasklephuis liggen dus mocht het daar op uitdraaien dan ligt hij vast klaar.
Vanavond komt er een volvo monteur ff kijken wat hij er van denkt.
Gelukkig zijn de storingen wel minder geworden dus ik zit op de goede weg zal ik maar zeggen  :eusa_dance:
Ik heb nog steeds hoop op een goede afloop :)

elianmars

Citaat van: Dirk342 op 07-12-2015 13:44:24
Niet om het een of ander natuurlijk en ik heb het al een keer gezegd volgens mij; dat gasklephuis vertrouw ik niet......
Alle storingen die je nu hebt (en had) wijzen namelijk in die richting.  Waarom niet gewoon dat kreng vervangen door een nieuwe ?

Ik bedoel dit echt niet lullig ofzo, maar je bent ondertussen al veel meer kwijt aan tijd, aan prutsen / klungelen en het heeft tot niets geleid....

Wel helaas want zo is het geen doen voor je lijkt me.

Heb ik hem ook al gezegd, Dirk ;D
Gaat wel goed komen. Succes vanavond, Bouk!

Bouke

Bij deze heren, jullie hadden gelijk ;)  de monteur zei dat het eigenlijk niks anders meer kon zijn dan dit. Hij had het over versleten sleepcontacten.

UserID6342

Zou er wel, zeker met zo'n onderdeel, meteen een nieuwe opschroeven en meteen software laten laden bij Hooftman...  Ik heb 1x een partij gezeik gehad met een gebruikt exemplaar en sindsdien schroef ik alleen nieuwe erop...  Is uiteindelijk ook veel goedkoper.

Bouke

Vandaag geinformeerd naar een "nieuwe" etm qua kosten. Nieuwe zijn er niet , het zijn tegenwoordig gereviseerde en je oude word ingeruild.
Bij de dealer komt de etm met het software gebeuren inlc laden op 387€ en dan moet ik hem nog zelf wisselen.

maruska

ook hier steeds vaker dus : oude hokken is steeds minder (nieuw) voor te krijgen.....
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

innocenti

Zat er ook niet een bedrijf in de Achterhoek die betere gereviseerde ETM's leverde?

innocenti

http://www.actronics.eu/shop/volvo-v70-i-p80-1996-2000-gasklephuis
Deze geloof ik. Zie alleen dat ie in Almere zit ipv de achterhoek. Misschien kan je er iets mee