B-blog Ocean Race sub

Gestart door Bouke, 03-08-2013 22:20:07

Vorige topic - Volgende topic

elianmars

Ik denk dat ik het nog wel voor elkaar zou krijgen hier thuis. Als ik maar zorg dat alles weer schoon is.

Ewout Schalkwijk

Citaat van: elianmars op 11-01-2016 18:04:41
Ik denk dat ik het nog wel voor elkaar zou krijgen hier thuis. Als ik maar zorg dat alles weer schoon is.

Eensch. Er zijn er hier een aantal met maar een vreemd huwelijk hoor :eusa_shifty:. Als ik zoiets zou doen en daarna de boel weer opruim, is er geen haan die er naar kraait hoor.
De dag dat ik me me aan mijn b*llen zou laten ophangen, is ook de dag dat er een diepe kuil achter het huis wordt gegraven om iemand kwijt te raken. ;D ;D
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

elianmars

Citaat van: Ewout Schalkwijk op 11-01-2016 18:12:38
De dag dat ik me me aan mijn b*llen zou laten ophangen, is ook de dag dat er een diepe kuil achter het huis wordt gegraven om iemand kwijt te raken. ;D ;D

;D ;D

cornelis-b

Als ik geweten had dat je dit echt zou gaan doen dan had ik nog wel een spruitstuk gehad wat er wel bij had gemogen ;D
Voor ABS controller revisie kan je me een PB sturen, twee jaar garantie op een revisie.

Zeg maar Henk tegen mij

Voorlopig is het water nog diep genoeg om te roeien

Bouke

Citaat van: cornelis-b op 11-01-2016 18:57:14
Als ik geweten had dat je dit echt zou gaan doen dan had ik nog wel een spruitstuk gehad wat er wel bij had gemogen ;D
De kleppen deksel en het inlaatspruitstuk zijn er toen ook in geweest. Maar die zaten niet onder de olie ;D

Sbv

inlaatspruitsuk heb ik er wel eens ingehad. Kreeg geen commentaar

triton

Hier gaat het ook gewoon in de vaatwasser , maakt niks uit toch .
Vet is vet .
Professioneel raddraaier

Taranis

Citaat van: Ewout Schalkwijk op 11-01-2016 18:12:38

Er ligt al een ravijn, dat bespaart je wat werk.

Overigens stop ik rustig de hele barbecue in de vaatwasser aan het eind van het seizoen en dat gaat ook prima  :eusa_angel:

Bouke

Vanochtend was het eindelijk zo ver, de telefoon ging , Meneer uw auto is klaar :eusa_dance:  Dus gelijk er naar toe gereden om de boel te bekijken en het ziet er goed uit moet ik zeggen. Ik stond daar nu met twee auto's , maar gelukkig reed iemand van daar mijn auto terug. Beide auto's geladen met het gespoten spul en goed in dekens gepakt om zowel het gespoten spul als de auto zelf niet te beschadigen. Niet alles ging in een keer mee , ik moet de achterbumper nog halen.

Ik gelijk vast de roosters en de mistlampen weer gemonteerd.

De dakspoiler ligt nog veilig in de auto(ook gelijk gespoten)
Zaterdag is de bedoeling dat de boel er weer op komt tevens het carter wisselen want die ligt ook klaar. 

V70geRwin

Mooi weer hoor  :eusa_clap:

Wordt alleen ff hengelen naar het draadje van de knipper of heb je daar een dopje op je dopje?

leons850

Yes!
Goed om te lezen Bouke.
Waar ga je de boel monteren?
"Any intelligent fool can make things bigger and more complex... It takes a touch of genius – and a lot of courage to move in the opposite direction." ~Einstein

Sbv

Mooi Bouke. Nu opbouwen en dan carter deksel vervangen en dan willen we je een hele tijd niet meer horen met problemen

Bouke

Citaat van: V70geRwin op 14-01-2016 16:14:49
Mooi weer hoor  :eusa_clap:

Wordt alleen ff hengelen naar het draadje van de knipper of heb je daar een dopje op je dopje?
nee hoor de modderkuip zit er nog niet in

Citaat van: leons850 op 14-01-2016 16:24:25
Yes!
Goed om te lezen Bouke.
Waar ga je de boel monteren?

Bij Cor de Jong

Citaat van: Sbv op 14-01-2016 16:36:28
Mooi Bouke. Nu opbouwen en dan carter deksel vervangen en dan willen we je een hele tijd niet meer horen met problemen

Dat hoop ik ook San, alleen het etm verhaal nog ::)

petrolhead

Mooi Bouke dat die weer terug is.

cornelis-b

Mooi dat de groene draak weer terug is  :eusa_clap: :eusa_clap:
Voor ABS controller revisie kan je me een PB sturen, twee jaar garantie op een revisie.

Zeg maar Henk tegen mij

Voorlopig is het water nog diep genoeg om te roeien