Bovenste Motorsteun

Gestart door zoefzoefdehaas, 11-11-2004 10:07:08

Vorige topic - Volgende topic

Jasper M

Citaat van: Ludo op 14-03-2010 21:15:23
Bij de Volvodealer?.
Voor en achterste steun, 250 euro.
Distributiezijde, 90 euro.
Bovenste steun, 70 euro.
Schutbord, 40 euro.
Werkloon, uurtje of 3.

Is een gokje hé...  ;D

Incl arbeid neem ik aan? Voor het bovenste motorsteunrubber betaal je 2 tientjes (org volvo).

elianmars

Citaat van: thuur op 14-03-2010 23:21:35
Bij de Volvodealer?.
Bovenste steun, 70 euro.
Schutbord, 40 euro.
Werkloon, uurtje of 3.

Is een gokje hé...  ;D

Ik heb laatst voor de distri-steun 130 euro afgetikt..

3 uur ga je ook niet redden met die 2 potten op het subframe erbij.

Gr :-\

Ik ben met alleen die twee onderste steunen al ruim 3 uur bezig geweest.

Maar ik ben geen Volvo monteur en heb geen brug voorhanden  :eusa_shhh: ;D

arjenT5R

als je het zelf doet mag je er makkelijk 3x zo lang mee bezig zijn
je bent altijd goedkoper uit  :D
Liquid propane, knock free, ice cold " go fast fuel "!!

nickk.

Citaat van: elianmars op 14-03-2010 23:32:52
Citaat van: thuur op 14-03-2010 23:21:35
Bij de Volvodealer?.
Bovenste steun, 70 euro.
Schutbord, 40 euro.
Werkloon, uurtje of 3.

Is een gokje hé...  ;D

Ik heb laatst voor de distri-steun 130 euro afgetikt..

3 uur ga je ook niet redden met die 2 potten op het subframe erbij.

Gr :-\

Ik ben met alleen die twee onderste steunen al ruim 3 uur bezig geweest.

Maar ik ben geen Volvo monteur en heb geen brug voorhanden  :eusa_shhh: ;D

Met brug is de voorste en achterste steun echt zo vervangen. Kwestie van stuurhuis loshalen, motor ophangen met support en subframe in zn geheel wat laten zakken, kan je ze er zo tussenuit halen.
Zelfde geldt voor distributiesteun, denk dat het qua uren wel meevalt bij de dealer. Van de materiaalkosten zal je je echter dood schrikken. ;D

850Tim

Ik geloof dat jij binnenkort een PB'tje krijgt......
Omgeving Delft??
;D
Simply the best.......

nickk.