Ik wijk dus nooit meer uit voor een ander.

Gestart door Tjalling, 16-09-2013 18:13:43

Vorige topic - Volgende topic

WYD

Of er zit gewoon een app´ende lamlul(lin) waar jij dan voor uitwijkt en vervolgens frontaal op een tegenligger botst waar kinderen in zitten? Moedwillig schade rijden is natuurlijk uit de boze, maar jezelf in de nesten werken moet je ook niet doen als het niet hoeft.
Hey rechtuitridder, kun je ook nog 'n beetje sturen!?

elianmars

Citaat van: WYD op 17-09-2013 22:15:37
Of er zit gewoon een app´ende lamlul(lin) waar jij dan voor uitwijkt en vervolgens frontaal op een tegenligger botst waar kinderen in zitten? Moedwillig schade rijden is natuurlijk uit de boze, maar jezelf in de nesten werken moet je ook niet doen als het niet hoeft.

Hoe zie jij dan zo snel wat de tegenligger aan het doen is?  :eusa_think:  ;D

petrolhead2.5

Als je de kia had geraakt had j 'm waarschijnlijk wel een paar meter terug gekopt  ;) succes met de situatie

Spin!

Jee, balen Tjalling...ben je mooi klaar mee.

Uitwijken is inderdaad gewoon een reflex, en moedwillig een ander aantikken terwijl hij/zij fout zit niet in onze natuur denk ik. Bij snelheden hoger dan 30 km/u moet je dat sowieso niet willen. Bij een flinke impact (40km/u of hoger) kan je aorta afscheuren, of die van een ander. Dan had je achteraf toch liever geweken.

Ook bestaat de kans dat de ander doorrijd en niet verzekerd is (ja ze zijn er echt). Mijn beste vriend heeft in 2 jaar tijd 3 ongevallen gehad waarbij hij bij alle 3 geen schuld had.

De eerste was niet verzekerd, je moet je afvragen of je die papiermolen in wil gaan.
De 2e is doorgereden (auto stond geparkeerd) bestuurder onbekend
De 3e reed zachtjes achterop, maar toen de heren uit de achterste auto (noord Afrikaans) begonnen te vloeken en 'ik maak 'm dood' riepen, vervolgens richting kofferbak gingen en er wat uit pakten heeft die maat van me heeft eieren voor zijn geld gekozen en is er vandoor gegaan, wat ik ook had gedaan, zeker met een zwangere vrouw naast je. Achteraf bleek het kenteken dat op de auto zat van een Corsa te zijn geweest die ergens in 2002 is gedemonteerd, terwijl het toch een dikke BMW was. Politie en verzekering doen niets.

Desalniettemin blijft het een heel vervelende schade, en voor dit soort momenten ben ik heel blij dat ik een dashcam heb.

Sterkte met het herstel van de schade! Mocht je nog wat klein materiaal nodig hebben, je weet je te vinden.

www.vm-parts.nl

ZC3rr0r

Citaat van: Spin! op 18-09-2013 09:35:50
...
De 3e reed zachtjes achterop, maar toen de heren uit de achterste auto (noord Afrikaans) begonnen te vloeken en 'ik maak 'm dood' riepen, vervolgens richting kofferbak gingen en er wat uit pakten heeft die maat van me heeft eieren voor zijn geld gekozen en is er vandoor gegaan, wat ik ook had gedaan, zeker met een zwangere vrouw naast je. Achteraf bleek het kenteken dat op de auto zat van een Corsa te zijn geweest die ergens in 2002 is gedemonteerd, terwijl het toch een dikke BMW was. Politie en verzekering doen niets.
....

Wat de fu..? :o
Dat zijn Rusland-Crashland praktijken!

Welkom in het Wilde Westen :(

dielie850

Ik heb het mezelf afgeleerd om uit te wijken.
Zeker omdat ik regelmatig met zware machines achterop de dieplader rij.
Dan maar afremmen en er met een lagere snelheid tegen rijden.
Zie dat je al weer een berg onderdelen hebt voor de reparatie maar toch zonde en een dure grap!

Tjalling

Afgelopen week heb ik al wt onderdelen kunnen halen, vandaag was het knap weer dus vanmorgen effe flink aan de gang gegaan.

dus vandaag van dit: :'(

naar dit: :eusa_dance:

nu nog een paar dagen wachten op een nieuwe koplamp :eusa_eh:
laat mij maar gek zijn,dat bevalt me hardstikke goed

hertogjan6

Wat een ty#%&@ streken weer mooi kl*te!! Maar het Iet er al weer stukken beter uit zo! ;)
~ Volvo 855 2.5 10V      144pk      AUT      95    423: Autumn Gold

~ Volvo 854 2.3 T-5       300pk       MT       94    601: Red

~ Volvo 854 R                +300pk     MT       96    019: zwart

jeroen74

Op die derde foto moest ik toch wel even goed kijken... is dat nou een custom motor kap of niet? Het lijkt net alsof de verhoging in het midden drie keer zo hoog is als normaal ;D

StefanCJ

Hatsjiekiedee! Dat gaat lekker snel zo.  :eusa_clap:

hathü

En je had ook nog de tijd voor een mok koffie.

Tjalling

Citaat van: hathü op 21-09-2013 19:53:58
En je had ook nog de tijd voor een mok koffie.

voor koffie moet je tijd maken ;D
laat mij maar gek zijn,dat bevalt me hardstikke goed