De C70 T5 Saffron van MiniG

Gestart door MiniG, 25-10-2013 12:12:03

Vorige topic - Volgende topic

MiniG

Bedankt voor de update Robbie, heb inderdaad beide gevonden ook tot de conclusie gekomen dat ik 2 speakers mis in de deuren :eusa_doh: dus maar opzoek naar 2 die er in passen.. rest volgt

Never drive faster then your guardian can fly

Martijn_B

Volvo 850 T-5R, MT. Mod's: Wiseco zuigers, H-profiel drijfstangen, S60 2001 cilinderkop, 3-angle valve seats, M59H met sper, GTX3071r turbo, 650cc Bosch injectoren, 60mm IC, 3" custom in-en uitlaat, Schutten Software

t5joost

Ik heb een c70 staan voor de demontage
Pb maar als je speakers nodig hebt

leons850

Citaat van: Martijn_B op 16-07-2014 01:46:33
Je mist 2 speakers..??

De onderste speakers in de portieren geloof ik dat die mist.
De C70 klinkt qua audio in ieder geval niet zoals het zou moeten.
Ik denk dat ik wel mag zeggen dat mijn S70 met aftermarket radio beter klinkt dan de C70, dat zou echt niet zo moeten zijn.

Gijs misschien moet je even bij Joost gaan shoppen, kijken wat je allemaal mist en of niet origineel is.
"Any intelligent fool can make things bigger and more complex... It takes a touch of genius – and a lot of courage to move in the opposite direction." ~Einstein

MiniG

Citaat van: leons850 op 16-07-2014 11:12:14
Citaat van: Martijn_B op 16-07-2014 01:46:33
Je mist 2 speakers..??

De onderste speakers in de portieren geloof ik dat die mist.
De C70 klinkt qua audio in ieder geval niet zoals het zou moeten.
Ik denk dat ik wel mag zeggen dat mijn S70 met aftermarket radio beter klinkt dan de C70, dat zou echt niet zo moeten zijn.

Gijs misschien moet je even bij Joost gaan shoppen, kijken wat je allemaal mist en of niet origineel is.

Ik mis de Bovenste 2 speakers in de deuren. De tweeters in het dashboard waren ook verdwenen, die had ik nog liggen "niet dolby"
maar al met al klinkt het niet zo als het hoort..

@ Joost bedankt zal even een opsetje maken

daanium

Nu je bezig bent met de audio, weet jij dan ook of het mogelijk is in de Coupe om de subs van een cabrio te plaatsen?
Bij de achterbank zeg maar.
Ik heb zo hier en daar gelezen dat de filters dan ook nodig zijn, maar nog nergens gezien dat ook daadwerkelijk iets geplaats was.
Mannen blijven kinderen, alleen het speelgoed wordt duurder.
Check hier mijn BLOG en WhitePolestar
[ S60 Polestar 3.0 T6 MY2015] + [ S70 ex-KLPD 2.4-G3 ]

MiniG

Citaat van: daanium op 16-07-2014 17:03:32
Nu je bezig bent met de audio, weet jij dan ook of het mogelijk is in de Coupe om de subs van een cabrio te plaatsen?
Bij de achterbank zeg maar.
Ik heb zo hier en daar gelezen dat de filters dan ook nodig zijn, maar nog nergens gezien dat ook daadwerkelijk iets geplaats was.

Ik heb al lang het zelfde idee. Volgens mij vertelde Joost mij dat dit niet mogelijk was door een andere bouw?
Maar nooit geschoten is altijd mis.

cornelis-b

Zat de dolby unit nou achter de radio en de versterker in de kofferbak Gijs?
Voor ABS controller revisie kan je me een PB sturen, twee jaar garantie op een revisie.

Zeg maar Henk tegen mij

Voorlopig is het water nog diep genoeg om te roeien

leons850

Citaat van: cornelis-b op 16-07-2014 17:32:49
Zat de dolby unit nou achter de radio en de versterker in de kofferbak Gijs?

Zitten er in, maar bij het ontbreken van een aantal speakers gaat 't waarschijnlijk gewoon mis.
Anders zou hij ook niet dolby kunnen aangeven zoals eerder aangegeven.
Dus even de speakers scoren, allemaal originele c70 speakers en dan kan die mooi knallen met die audioinstallatie. ;)
Mocht je hulp nodig hebben dan hoor ik het wel he maatje.  :-*
Ook bij mogelijk forumtransport komen we er wel uit. ;)
"Any intelligent fool can make things bigger and more complex... It takes a touch of genius – and a lot of courage to move in the opposite direction." ~Einstein

Gijs87

Aha! Daarom vond ik het geluid al zo laf klinken terwijl het zo goed zou moeten zijn...

Anyway; ik mis hem soms.. :D
C70 2.3 T5, Saffron Pearl, 1998

MiniG

Citaat van: Gijs87 op 19-08-2014 12:02:14
Aha! Daarom vond ik het geluid al zo laf klinken terwijl het zo goed zou moeten zijn...

Jups.. klinkt nu veel beter.. "maar ik hoop einde van deze week weer even een grote update te kunnen geven"
Dan kan je de rest ook volgen.. veel foto's en mooie verhalen..

En we moesten nog een keer op de koffie komen "en Robbie pils"

leons850

Citaat van: MiniG op 19-08-2014 12:07:18
Citaat van: Gijs87 op 19-08-2014 12:02:14

Jups.. klinkt nu veel beter.. "maar ik hoop einde van deze week weer even een grote update te kunnen geven"
Dan kan je de rest ook volgen.. veel foto's en mooie verhalen..

En we moesten nog een keer op de koffie komen "en Robbie pils"

Moet je inderdaad eens doen Gijs, onderhand is hij toch wel in nog betere staat.  :eusa_whistle:

Gijs87

Ja de koffie staat nog steeds klaar.. Nouja, het is ondertussen al nieuwe koffie!

Ben benieuwd Gijs! :D
C70 2.3 T5, Saffron Pearl, 1998

daanium

wat gaat er eind van de week gebeuren? :eusa_drool:
Mannen blijven kinderen, alleen het speelgoed wordt duurder.
Check hier mijn BLOG en WhitePolestar
[ S60 Polestar 3.0 T6 MY2015] + [ S70 ex-KLPD 2.4-G3 ]

MiniG

Citaat van: daanium op 20-08-2014 22:19:50
wat gaat er eind van de week gebeuren? :eusa_drool:
Nog even geduld Daan ;) krijg vandaag pakketje binnen  :P