De C70 T5 Saffron van MiniG

Gestart door MiniG, 25-10-2013 12:12:03

Vorige topic - Volgende topic

MiniG

Ja na mijn vakantie gaan ze naast elkaar. Hopelijk kan ik daarvoor nog even naar schutte.
Er is in de afgelopen tijd nog wel wat gebeurd. Dus daar moet ik ook wat over gaan schrijven.
Helaas is het internet hier hou niet bizar snel "lees Traag als dikke stront door een trechter de berg op"
Dus dat doe ik na de vakantie als ik ook alle foto's bij elkaar heb. Van de wissel zelf helaas niet zo veel foto's.

P.S. Robbie, thxs voor het lenen van de ECU ben al lang blij dat ik rij :eusa_dance:

Never drive faster then your guardian can fly

leons850

Ja maar ik wil hem ook even naast de RICA tune hebben. ;D
En je hebt nu alle tijd om te schrijven toch?
"Any intelligent fool can make things bigger and more complex... It takes a touch of genius – and a lot of courage to move in the opposite direction." ~Einstein

MiniG

Citaat van: leons850 op 30-07-2015 12:46:37
Ja maar ik wil hem ook even naast de RICA tune hebben. ;D
En je hebt nu alle tijd om te schrijven toch?
Nee veel te druk met mijn andere hobby :angel:

leons850

"Any intelligent fool can make things bigger and more complex... It takes a touch of genius – and a lot of courage to move in the opposite direction." ~Einstein

Robster480

Citaat van: MiniG op 30-07-2015 12:14:57
Ja na mijn vakantie gaan ze naast elkaar. Hopelijk kan ik daarvoor nog even naar schutte.
Er is in de afgelopen tijd nog wel wat gebeurd. Dus daar moet ik ook wat over gaan schrijven.
Helaas is het internet hier hou niet bizar snel "lees Traag als dikke stront door een trechter de berg op"
Dus dat doe ik na de vakantie als ik ook alle foto's bij elkaar heb. Van de wissel zelf helaas niet zo veel foto's.

P.S. Robbie, thxs voor het lenen van de ECU ben al lang blij dat ik rij :eusa_dance:

Graag gedaan kerel! :)
1997, 417 Nautic Blue Pearl S70R
1995, 318 Paris Blue 480 GT <Sold>
1994, 235 Red 480 S <Sold>

MiniG

Ugh Ugh.....

Zo dikke laag stof lag er nog op mijn blogje  :eusa_angel: oeps...
Helaas door veel gedoe met andere zaken, mijn hoofd er niet toe gehad om bij te houden wat er allemaal is gebeurd de laatste tijd.
Even een korte maar duidelijke opfrispost.

Ik kempte al een tijdje met een vervelende koppeling. Bij vollast zei de koppeling: ik scheid er mee uit.
Dus heb ik een afspraak gemaakt met Rense om de C na de KBM af te leveren zodat hij voor mij ( niet de juiste gereedschappen ) de koppeling kon wisselen. Natuurlijk ging er uit niet zonder slag of stoot, maar gelukkig waren we met 2 man dus rense had een setje handen om te helpen.

De oude:

De nieuwe:

een draagarm die niet mee hielp ( dus ging de tol er in )

Toen ik de volgende avond weer kwam had rense de boel al weer dicht en sinds dien koppelt hij GE-WEL-DIG

Mijn vriendin ( Robin ) rijd nu voornamelijk met de auto, op en neer naar Düsseldorf dus de C maakt aardig wat KM's
Dus voor ons staat gepland: Distributieriem, waterpomp, dynamo <-- krijst als een klein kind en klepsealrubbers aangezien Leon wat rook zag achter de auto bij vollast.

Ondertussen belde Leon mij op dat Hugo een heel mooi setje achterlichten had liggen voor de C.
Dus de telefoon gepakt en een afspraak gemaakt bij Hugo ( Nogmaals bedankt voor het inbouwen en de heerlijke Koffie lees ECHTE koffie ) zie hier het verschil  :evil: :evil:

Links oud - Rechts nieuw

en beide

Ik zal beloven weer iets actiever te worden  ::)

leons850

Mooi spul!  :eusa_clap:
Je auto rookt altijd. ;)
Die klepseals zullen vast niet overbodig zijn maar helemaal zeker is mijn diagnose nog niet hoor.

Het is wel echt een mooie auto.  :)

T5-4life

Graag gedaan Gijs. Volgende keer doe jij de linkerkant helemaal zelf hè :eusa_whistle:. Lekker kontje zo met die lampen  :eusa_clap:
C70 T5 coupe LPI 1998 413 dkm
C70 T5 cabrio 2000 236 dkm
S80 D5 2005 325 dkm

MiniG

Citaat van: T5-4life op 15-02-2016 22:32:31
Graag gedaan Gijs. Volgende keer doe jij de linkerkant helemaal zelf hè :eusa_whistle:. Lekker kontje zo met die lampen  :eusa_clap:
Nu wel met de juiste moertjes :angel:

T5-4life

S80 D5 2005 325 dkm

cornelis-b

Hugo riep het al Gijs lekker kontje zo ;D
Voor ABS controller revisie kan je me een PB sturen, twee jaar garantie op een revisie.

Zeg maar Henk tegen mij

Voorlopig is het water nog diep genoeg om te roeien

T5-4life

S80 D5 2005 325 dkm

cornelis-b

Citaat van: T5-4life op 16-02-2016 00:01:05
Hier spreekt een kenner ;D

We hebben het over de lampen hoor Hugo ;D ;D
Voor ABS controller revisie kan je me een PB sturen, twee jaar garantie op een revisie.

Zeg maar Henk tegen mij

Voorlopig is het water nog diep genoeg om te roeien

leons850

Ik heb het ook wel eens over koplampen. ;D

Robster480

Citaat van: leons850 op 16-02-2016 06:26:45
Ik heb het ook wel eens over koplampen. ;D

Trouwens, alleen op een auto is een dikke kont lekker ;D
1997, 417 Nautic Blue Pearl S70R
1995, 318 Paris Blue 480 GT <Sold>
1994, 235 Red 480 S <Sold>