De C70 T5 Saffron van MiniG

Gestart door MiniG, 25-10-2013 12:12:03

Vorige topic - Volgende topic

hertogjan6

Super Strakke bak!!  :eusa_clap:  :eusa_drool: 8) welke forumlid staat er naast je op de foto dan? ..of is dat je niet opgevallen  :eusa_shifty:
~ Volvo 855 2.5 10V      144pk      AUT      95    423: Autumn Gold

~ Volvo 854 2.3 T-5       300pk       MT       94    601: Red

~ Volvo 854 R                +300pk     MT       96    019: zwart

MiniG

Citaat van: hertogjan6 op 06-05-2014 22:34:49
Super Strakke bak!!  :eusa_clap:  :eusa_drool: 8) welke forumlid staat er naast je op de foto dan? ..of is dat je niet opgevallen  :eusa_shifty:

Leroy, even kleine verwijzing.. http://www.volvo850forum.nl/index.php/topic,60362.0.html hier staat het weer  :eusa_whistle:

Never drive faster then your guardian can fly

hertogjan6

Citaat van: MiniG op 06-05-2014 22:36:36
Citaat van: hertogjan6 op 06-05-2014 22:34:49

Leroy, even kleine verwijzing.. http://www.volvo850forum.nl/index.php/topic,60362.0.html hier staat het weer  :eusa_whistle:
zag de duidelijke foto's al verschijnen in koens blog  :eusa_shifty:  :eusa_doh:  ;D
~ Volvo 855 2.5 10V      144pk      AUT      95    423: Autumn Gold

~ Volvo 854 2.3 T-5       300pk       MT       94    601: Red

~ Volvo 854 R                +300pk     MT       96    019: zwart

MiniG

Dit weekend natuurlijk niet stil gezeten..

afgelopen week heb ik 2 pakketjes mogen ontvangen met leuke hebbedingetjes er in.

Gelijk die zelfde avond mijn knippers vervangen "die van mijn waren lek"

Zaterdag ben ik bezig geweest met het poetsen van de 854 van mijn broertje "foto's volgen in zijn blog"

Hij is bezig geweest om een houder te maken voor mijn tellers "de kunst afgekeken uit het blog van marko

En dit is het "tijdelijke" resultaat.

Helaas heb ik nog wel een probleem. Mijn olietemp en druk werken nog niet.
Ik heb alles aangesloten zoals vermeld staat.

De - van de sensors heb ik op de - van de accu de signaaldraad gaat naar groen van de meters.
de + staat op geschakeld radio en de - van de tellers heb ik op mijn frame zitten.

het gaat om een setje van Raid HP "nightflight" kan iemand mij hier meer info over geven?

daanium

Super mooi allemaal, goed bezig hiero!!
Vooral de heldere koplampen met het binnenwerk zwart gespoten doet het voor mij (heb ik zelf ook zo ;))
En zoals je al weet vind ik dát ook de mooiste plaats voor de meters
Mannen blijven kinderen, alleen het speelgoed wordt duurder.
Check hier mijn BLOG en WhitePolestar
[ S60 Polestar 3.0 T6 MY2015] + [ S70 ex-KLPD 2.4-G3 ]

Rense850T5

Zo zo ziet er goed uit man mooie plek!

Volvo 850 T-5 MT '93, XYZ 330 mm BBK, XYZ schroefset, BCM Cda carbon airbox, Ipd stab. kit, Tail 50mm bov, 3" dp met 100cell racecat, 3" NM parts custom catback, 18" pegasus 225/35ZR18, Shortshifter, ipd veerpootbrug + vpb achter, XC grill, gereviseerd en versterkt blok, CXRacing drijfstangen, toga HP kruk en drijfstanglagers,  turbonetics t03/04 50 trim turbo,79mm intercooler, 630cc injectoren, Walbro 255l/hr, magnecor bougie kabels, custom carterventilatie, apexi avc-r boost controller, zeitronics wideband + egt sensor, Schutten tuning ECU!

MiniG

Danku ;D
Plek ben ik ook heel erg over te spreken. Afwerking wil ik nog anders maar daarover later meer  :angel:

leons850

Citaat van: MiniG op 12-05-2014 11:50:05
Danku ;D
Plek ben ik ook heel erg over te spreken. Afwerking wil ik nog anders maar daarover later meer  :angel:

Eerst goed aansluiten. :evil:
Maar je bent weer lekker bezig gozer, wanneer komt het onderhoud weer aan bod? lees remmen en olie :eusa_shhh:
"Any intelligent fool can make things bigger and more complex... It takes a touch of genius – and a lot of courage to move in the opposite direction." ~Einstein

MiniG

Citaat van: leons850 op 12-05-2014 13:31:51
Citaat van: MiniG op 12-05-2014 11:50:05
Danku ;D

Eerst goed aansluiten. :evil:
Maar je bent weer lekker bezig gozer, wanneer komt het onderhoud weer aan bod? lees remmen en olie :eusa_shhh:

ja ook dat komt aan bod wanneer.......:-X :-X lees asap :angel: :angel:

daanium

toevallig op zoek naar 'n mooi BBK setje? :angel:
Mannen blijven kinderen, alleen het speelgoed wordt duurder.
Check hier mijn BLOG en WhitePolestar
[ S60 Polestar 3.0 T6 MY2015] + [ S70 ex-KLPD 2.4-G3 ]

MiniG

"ja maar staat niet hoog op de ranglijst" Als ik de loterij win ben je de eerste  ::)

Arjanestate

En? Heb je de meters aan de praat gekregen?
854 T-5 ROOD 1994

MiniG

Ja meters zijn aan de praat, maar 1 ding snap ik niet de temp loopt op tot 110 en blijft dan staan. Tot hoe ver liep hij bij jou op? Verder geweldig fotos volgen als hij af is

Arjanestate

Citaat van: MiniG op 16-05-2014 23:48:34
Ja meters zijn aan de praat, maar 1 ding snap ik niet de temp loopt op tot 110 en blijft dan staan. Tot hoe ver liep hij bij jou op? Verder geweldig fotos volgen als hij af is

ik had enkel de meters op de verlichting aangesloten,  het aansluiten op de sensoren kwam er maar niet van,  dus daar kan ik je niets over vertellen... hij begint wel netjes op begin temperatuur en loopt dan op?
854 T-5 ROOD 1994

MiniG

Temp loopt mooi op echter vind ik dat hij vrij rap oploopt.. iemand suggesties ???