Avonturen met een Alter 1 - Bakwissel en andere 'avontuurtjes'

Gestart door twotone, 30-10-2013 21:54:15

Vorige topic - Volgende topic

portlock

Die pook ziet er stukken beter uit
Altijd leuk, nieuw gereedschap ;D

Waarom heb je trouwens geen radio in je auto? Dat zou het eerste zijn wat ik erin zou meubelen
'06 V70R AWD Black Sapphire GT6     12-'16 / Heden
'98 V70R AWD Saffron AUT4             11-'13 / 12-'16
'94 855 T-5R Cream Yellow Handbak   10-'14 / Heden
'95 854 2.5 10v Wit Handbak            08-'15 / 10-'15

twotone

Die foto is gemaakt toen ik de auto net had gekocht, achter dat blindplaatje zat wel degelijk een (kapotte) radio. 'T plaatje kon je elektrisch wegdraaien, met veel pijn en moeite ;D ;D Er zit nu een modernere variant in, zonder blindplaatje :P
Het oneindige alter 1 project, wie begint daar nou toch aan.. :P

big ben

Weer een flinke duw in de goede richting  :D !, en het gereedschap is ook dik voor elkaar !

Ga je het bovendek ook nog vervangen?

twotone

Citaat van: big ben op 23-11-2014 14:22:16
Weer een flinke duw in de goede richting  :D !, en het gereedschap is ook dik voor elkaar !

Ga je het bovendek ook nog vervangen?

'T gereedschap voelt lekker solide aan, gewoon goed spul.

Bovendekje is trouwens al lang vervangen voor een netter exemplaar ;D ;D

big ben

tierrie

Zag je blog ineens staan, Echt gaaf dat je er alles aan doet om je A1 zo te onderhouden1!

cornelis-b

Goed bezig Jari en dat gelaste stangetje blijft wel zitten ;D Mooier is het natuurlijk om er een originele op te zetten en die is vast wel te vinden via het forum. Nu nog een andere bak er onder zien te krijgen.

De gereedschapset ziet er gelikt uit en daar zal je veel plezier aan beleven
Voor ABS controller revisie kan je me een PB sturen, twee jaar garantie op een revisie.

Zeg maar Henk tegen mij

Voorlopig is het water nog diep genoeg om te roeien

twotone

Citaat van: tierrie op 24-11-2014 09:45:49
Zag je blog ineens staan, Echt gaaf dat je er alles aan doet om je A1 zo te onderhouden1!

Helaas nog niet zoveel als ik eraan zou willen doen.. Maar dat komt met de tijd nog wel ;D ;D

twotone

Citaat van: cornelis-b op 24-11-2014 10:53:16
Goed bezig Jari en dat gelaste stangetje blijft wel zitten ;D Mooier is het natuurlijk om er een originele op te zetten en die is vast wel te vinden via het forum. Nu nog een andere bak er onder zien te krijgen.

De gereedschapset ziet er gelikt uit en daar zal je veel plezier aan beleven
http://www2.picturepush.com/photo/a/14456600/220/van-alles/Duim-op.jpg

Zolang 't steuntje heel blijft laat ik 'm lekker zitten ;D Die bak komt na de winter wel een keer, kan ik lekker op m'n gemakkie sparen :P

twotone

Pff, eventjes een dikke laag stof wegblazen hoor..

:eusa_shifty:

Eigenlijk is er niet bijzonder veel aan de wagen gebeurd de afgelopen maanden door een combinatie van een gebrek aan tijd en zin en misschien wel vooral de koukleumende ik ;D ;D

Wél is de wagen afgelopen dinsdag zonder noemenswaardige problemen door de APK gekomen, en om dat te vieren besloot ik diezelfde dag in een impuls om met Jelmar van Crossroad Motorsport contact op te nemen over een custom made RVS catback. Ik zat al langer na te denken over een andere uitlaat, omdat ik de 5 pitter met de standaard pijp gewoon te tam vind klinken.

Om een lang verhaal kort te houden, Jelmar is gewoon verdomd goed in wat 'ie doet, daar kan ik simpelweg niet omheen  :eusa_clap: Ik ben dan ook echt tevreden met de looks, en ook zeker met 't geluid wat er uit die pijp komt ;D ;D Nu de foto's, en binnenkort een filmpje  :eusa_dance:

Die achterbumper komt ook wel een keer aan de beurt...  :eusa_shhh:

Jelmar, bedankt man!  :eusa_clap:

koen.s

Erg mooi  :eusa_clap:
Ben benieuwd naar het geluid  8)

)()()sT

Mooi (las)werk :)
Hoe klinkt dat nou, met een sportdemper onder een non-turbo?
En naast die bumper ook even 2.5-20V goed plakken :D

twotone

Wat 't geluid betreft, dat is gewoon bizar gaaf ;D
En 't embleempje, die hoort volgens mij iets meer naar rechts toch? Had er eigenlijk nog niet zoveel aandacht aan besteed.. :P

cornelis-b

Ziet er goed uit Jari en dat dubbele eindstukje is echt dik, ik ben ook erg benieuwd naar het geluid wat hij nu produceert. Ook weer mooi laswerk van Jelmar.
Voor ABS controller revisie kan je me een PB sturen, twee jaar garantie op een revisie.

Zeg maar Henk tegen mij

Voorlopig is het water nog diep genoeg om te roeien

)()()sT

Citaat van: twotone op 03-05-2015 21:56:17
Wat 't geluid betreft, dat is gewoon bizar gaaf ;D
En 't embleempje, die hoort volgens mij iets meer naar rechts toch? Had er eigenlijk nog niet zoveel aandacht aan besteed.. :P

:)