Waar ga jij heen op vakantie in 2014?

Gestart door StefanCJ, 20-11-2013 20:24:59

Vorige topic - Volgende topic

joebar

net een weekje beaune achter de rug, in augustus weer met de motor achter de volvo naar zuid frankrijk...
Stacaravan gehuurd...
Ben nog op zoek naar zo'n ding om te kopen daar ergens....
montepellier-perpignan-agde...iig in herault

Roest

Citaat van: tackle op 19-06-2014 15:08:33
Citaat van: Roest op 19-06-2014 11:25:10
Kijk ook eens op Airbnb.
Mocht je het niet kennen; hier kan je kamers, appartment of een gehele woning huren van de mensen.  Vele malen goedkoper dan een hotel en je krijgt er veel meer voor terug. Vooral Hongarije of Slovenie zal niet al te duur zijn. Ik doe niet anders meer en is me erg goed bevallen. Ook prima te combineren, paar daagjes kamperen, paar daagjes wat meer luxe :)
Slovenie niet duur? Lubljana, camping, 40 eutjes per nacht

Daarom neem je voor 34,- p/nacht een heel appartement via Airbnb: --> https://www.airbnb.nl/rooms/3285114?checkin=16%2F07%2F2014&checkout=23%2F07%2F2014&guests=2&s=N0ef
:)

Maar ik wist niet dat de campings daar zo duur zijn. Tnx

tackle

zou wel lachen zijn, camper voor de deur parkeren en in een appartement gaan zitten ;)

StefanCJ

Ik ga eens wat op die site neuzen, bedankt voor de tip!

elianmars

Citaat van: Roest op 19-06-2014 11:25:10
Kijk ook eens op Airbnb.
Mocht je het niet kennen; hier kan je kamers, appartment of een gehele woning huren van de mensen.  Vele malen goedkoper dan een hotel en je krijgt er veel meer voor terug. Vooral Hongarije of Slovenie zal niet al te duur zijn. Ik doe niet anders meer en is me erg goed bevallen. Ook prima te combineren, paar daagjes kamperen, paar daagjes wat meer luxe :)

Wij hebben dit jaar voor het eerst via Aribnb geboekt. Italië, 3 weken appartementje met zwembad voor de deur voor weinig. Ik ben benieuwd of het wat is en hoe het bevalt  ;D

Sbv

Citaat van: StefanCJ op 19-06-2014 18:55:52
kamperen in Noorwegen een optie  ;D

elianmars

Citaat van: Sbv op 19-06-2014 19:16:44
Citaat van: StefanCJ op 19-06-2014 18:55:52
kamperen in Noorwegen een optie  ;D

Gaan wij volgend jaar doen  :eusa_angel:  :eusa_dance:  ;D

pwberg

Zowaar in overweging genomen om in NL te blijven. Hebben een mooi aanbod gekregen om de hut tot half augustus te laten staan. Komend weekend nog effe over babbelen en dan de knoop doorhakken.

Anders als de sodemieter een camping in la France zoeken...  :eusa_whistle:
(\_/)
(O.o)
(> <) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.

pwberg

Dit weekend besloten om de hut lekker te laten staan waar hij staat.

Voor een bedrag van 1450 konden we blijven tot half augustus. Wat rekenwerk leerde ons dat we, met verrekening van het voorseizoen, voor 1200 konden blijven staan tot einde seizoen, dus eind oktober.  :eusa_whistle:

Keuze was snel gemaakt, grote voordeel is dat vrouw en kidz in de zomer 6 weken in de hut zitten en ik van daaruit kan gaan werken.  ;D

Zin in  :eusa_dance: :eusa_dance: :eusa_dance:
(\_/)
(O.o)
(> <) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.

Reitse

Net terug van twee weken Vlieland. Iets meer dan een uurtje met de auto en de vakantie is begonnen :) Mannetje van 8 maanden heeft zich ook prima vermaakt, al was het uur in de auto toch al wat veel voor hem (mag graag bewegen ;))

daanium

Komende zondag naar de C70 meeting, voor de rest geen vakantie dit jaar :P
Mannen blijven kinderen, alleen het speelgoed wordt duurder.
Check hier mijn BLOG en WhitePolestar
[ S60 Polestar 3.0 T6 MY2015] + [ S70 ex-KLPD 2.4-G3 ]

Kingfisher

Komende week richting Scandinavie  :eusa_dance:

Enkel weer wikken en wegen welke route: via de 1 Osnabruck - Bremen of via 31 & 1 Oldenburg - Bremen.... Iemand onlangs toevallig deze route(s) gereden en tips?

BBS

Citaat van: Kingfisher op 13-07-2014 21:15:34
Komende week richting Scandinavie  :eusa_dance:

Enkel weer wikken en wegen welke route: via de 1 Osnabruck - Bremen of via 31 & 1 Oldenburg - Bremen.... Iemand onlangs toevallig deze route(s) gereden en tips?
Oldenburg => Bremen 8) :D
Osnabrück en dan de 1 is veelvuldig in het nieuws met ongevallen en werkzaamheden ;)
Volvoloos....

The Volvoboy

2 weekjes Zweden met caravan, dit jaar bij Kalmar 8)
'98 - Volvo V70 2.3 T5 SE - LPi - Garnet Red metallic - 17'' Comets - 702.000km
'00 - Volvo V70 2.4T AWD Nordic - LPG - Venetian Red metallic - 16" Helium - 418.000km
'95 - Volvo 850 2.3 T-5R Aut. - Black Stone Solid - 17" Titans - 392.000km
'96 - Volvo 960 2.5 24V aut. Oxford - Dark Olive Pearl - 16" Uranus - 356.000km

grijzev70tdi

Grolsch, het klinkt al lekkerder