Ook maar even voorstellen na een jaartje meelezen

Gestart door w.rusman, 26-11-2013 09:47:59

Vorige topic - Volgende topic

w.rusman

Aangezien ik hier ook al een jaartje meelees en wat actiever word op het forum stel ik me ook maar eens voor.

Mijn naam is Wouter Rusman, 35 jaar oud, getrouwd, 2 kinderen en woonzaam te Leeuwarden in het bijna filevrije Friesland.
Vanaf kind af aan al een fascinatie voor techniek, opgeleid als electronicus en momenteel werkzaam als systeembeheerder bij een woningcorporatie.

Altijd al een voorliefde gehad voor Scandinavië en de vierkante auto's uit dat gebied. Sinds december 2012 in het bezit van deze Graphite Grey Metallic Zweedse tank :

Hiervoor heb ik privé en werk voornamelijk Toyota gereden, en daarna als lease auto's een Seat Leon 2.0TDI (lekker pittig) en daarna een peugot 307SW (drama ding).
Na van werkgever gewisseld te zijn zonder leasewagen op zoek naar een veilige familie auto op LPG. Een van de weinige die af-fabriek met lpg werden geleverd en zich betrouwbaar hadden bewezen waren de Volvo v40's. Dus uiteindelijk (te snel) voor een v40 gekozen waar G3 was ingebouwd.
Achteraf veel te veel voor betaald, en de 1.6 ( jaja ::) ) was nou niet bepaald pittig te noemen. Verder stuurde het ding wel probleemloos en heeft ie me op heel wat plaatsen gebracht.

Na hier twee jaar in te hebben gereden was ik het zat en wilde ik weer een diesel. Aangezien ik ondertussen wat meer te besteden had op zoek gegaan naar een v70, maar dan uiteraard wel het eerste type. Vrij snel gevonden en eigenlijk ook te snel gekocht (wel voor een mooie prijs), maar tot op de dag van vandaag nog geen haar op mijn hoofd die er spijt van heeft gehad.

Na aanschaf wel het een en ander aangepakt;
- Het halve interieur piepte en kraakte en hing met parkers aan elkaar. Dit is hersteld waar het kon.
- Paar kilo losse bedrading, oude carkit en oud ritregistratie systeem achter het dashboard weggevist
- De losse deurkaarten hersteld met PU kit en lijmpistool. Alle steuntjes weer vastgezet en vervangen waar nodig.
- "Nieuwe" AB's voor deuren en alarm
- trekhaak geplaatst
- Console verlichting vervangen
- Oliepomp pakking + carterpakking vervangen
- nieuwe voorbandjes
- nieuwe stuurkogels

Natuurlijk blijft er ook nog wat te wensen over :
- Auto (laten) polijsten
- nieuw mattensetje

Ik ben een geboren perfectionist met twee rechterhanden, pak veel aan en doe dat dan ook goed, maar ik twijfel snel aan mezelf en pieker soms te veel.
Ik kom wel graag voorbeslagen ten ijs, vandaar dat ik soms (domme) vragen stel waarvan ik eigenlijk het antwoord al weet.. alvast excuus hiervoor  :eusa_shifty:

heutink

:D
Hallo Wouter.....welkom uit het ook bijna filevrije Enschede, veel plezier met je mooie auto
:eusa_clap:
Beter 299 paarden onder de kap, dan de lucht van 10

Nondepatat

En domme vragen stellen is goed! Doe ik ook altijd. Bevalt uitstekend :-)

Mooie auto!

Martijn84

Welkom!
Mooie auto in een nette kleur!
Hoop dat je veel plezier gaat hebben op het forum.
Zal alle domme vragen zo goed als ik kan voor je beantwoorden ;) :)

cornelis-b

427 de mooiste kleur Wouter, veel plezier en als de wagen een keer goed gepolijst is dan sla je achterover van de reflectie in de lak ;D

Voor ABS controller revisie kan je me een PB sturen, twee jaar garantie op een revisie.

Zeg maar Henk tegen mij

Voorlopig is het water nog diep genoeg om te roeien

hathü

Welkom. Vooral in de zon een prachtige kleur, heb ik ook ;).

UserID6342

Welkom en veel plezier hier en met je auto.

Troost je.... Domme vragen bestaan niet, domme antwoorden echter wel ;D.

ricks