Einde van SWEETY ?

Gestart door Boeijke, 08-12-2013 10:30:00

Vorige topic - Volgende topic

widebody

MikeyQR

Citaat van: Gijsbert-5 op 09-12-2013 19:34:34
Vandaag SWEETY bekeken, en werd er een beetje verdrietig van...je ziet dat er wel met een idee aan de auto is gewerkt, maar alles is belabberd afgewerkt  :eusa_wall:
De plastidip is volgens mij in een dronken bui aangebracht, want dat lijkt nergens op.

De voorbumper is op meerdere punten gebarsten, de grill is niets meer, de zonnegordijntjes kapot. Interieur ook niet best meer. Het kinderzitje is beschadigd en het R stuur is ook behoorlijk ver heen.

De dorpellijsten waren nog vrij netjes, net als de USA knippers. (deze zijn inmiddels weg) Ik zag achterin ook nog Volvo hoedenplankspeakers en de accu zag er nog vrij nieuw uit. De schroefset heb ik niet goed kunnen bekijken, maar deze zit er dus nog wel onder. Ook leek er een aftermarket uitlaat onder te hangen.

Dat was het wel zo'n beetje...

Dat 850R stuurtje ligt nu bij mij thuis, en ziet er inderdaad niet meer uit maar die wordt opnieuw met leer bekleed 8)

arjen850

Citaat van: MikeyQR op 10-12-2013 13:34:01
Citaat van: Gijsbert-5 op 09-12-2013 19:34:34
Vandaag SWEETY bekeken, en werd er een beetje verdrietig van...je ziet dat er wel met een idee aan de auto is gewerkt, maar alles is belabberd afgewerkt  :eusa_wall:
De plastidip is volgens mij in een dronken bui aangebracht, want dat lijkt nergens op.

De voorbumper is op meerdere punten gebarsten, de grill is niets meer, de zonnegordijntjes kapot. Interieur ook niet best meer. Het kinderzitje is beschadigd en het R stuur is ook behoorlijk ver heen.

De dorpellijsten waren nog vrij netjes, net als de USA knippers. (deze zijn inmiddels weg) Ik zag achterin ook nog Volvo hoedenplankspeakers en de accu zag er nog vrij nieuw uit. De schroefset heb ik niet goed kunnen bekijken, maar deze zit er dus nog wel onder. Ook leek er een aftermarket uitlaat onder te hangen.

Dat was het wel zo'n beetje...

Dat 850R stuurtje ligt nu bij mij thuis, en ziet er inderdaad niet meer uit maar die wordt opnieuw met leer bekleed 8)

Kan ook niet veel wezen, ik heb hem eruit gegooid omdat het niets meer was, das 3 jaaar terug;)

Spin!

Maar even linksom of rechtsom...nog niemand weet dus waarom die kar daar te demonteren staat?  ;D

www.vm-parts.nl

Kingfisher

hertogjan6

Citaat van: Spin! op 11-12-2013 08:41:45
Maar even linksom of rechtsom...nog niemand weet dus waarom die kar daar te demonteren staat?  ;D
ongeluk gehad (volgens de huidige eigenaar)  :eusa_think:
~ Volvo 855 2.5 10V      144pk      AUT      95    423: Autumn Gold

~ Volvo 854 2.3 T-5       300pk       MT       94    601: Red

~ Volvo 854 R                +300pk     MT       96    019: zwart

Marc O.

Citaat van: hertogjan6 op 11-12-2013 14:25:29
Citaat van: Spin! op 11-12-2013 08:41:45
ongeluk gehad (volgens de huidige eigenaar)  :eusa_think:

Was alles iedereen maar zo betrouwbaar als een Volvo ;D
...The Nile isn't just a river in Africa...

grijzev70tdi

Net het kenteken eens opgezocht van dat kadaver

GP-ZN-29

Vervaldatum APK     11-06-1996

Status kenteken     Gedemonteerd

Verval datum apk lijkt me wel erg vreemd...
Grolsch, het klinkt al lekkerder

haasje

waarschijnlijk het verkeerde kenteken?

grijzev70tdi

Datum eerste toelating     11-06-1993(20,5 jaar)
Datum aanvang laatste tenaamstelling     05-12-2013(7 dagen)

Edit, linkje bijgevoegd

en linkje met kenteken

http://www.volvo850forum.nl/index.php/topic,50070.msg1043426.html#msg1043426
Grolsch, het klinkt al lekkerder

Spin!

Citaat van: grijzev70tdi op 12-12-2013 01:06:19
Net het kenteken eens opgezocht van dat kadaver

GP-ZN-29

Vervaldatum APK     11-06-1996

Status kenteken     Gedemonteerd

Verval datum apk lijkt me wel erg vreemd...

Op zich niet vreemd, heb vaker meegemaakt dat vervaldatum apk een paar jaar terug schiet bij afmelding kenteken.

www.vm-parts.nl

mehn

Mag ik eerlijk zijn? Ik heb er eigenlijk helemaal geen zin meer in om hier nog aandacht aan te besteden.

De auto wordt gesloopt, einde oefening ;)

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD: