Re: N dendert door

Gestart door kulk, 14-01-2014 09:13:05

Vorige topic - Volgende topic

grijzev70tdi

Bij elferink in Enter staat een C70 met verlaagde veren (denk -4cm) zowel voor en achter
Grolsch, het klinkt al lekkerder

kulk

Citaat van: The Volvoboy op 15-01-2014 21:02:06
Misschien een beetje krom neergezet, maar bovenstaande foto is dus met H&R veren aan de voorkant die nu onder mijn auto zitten. ;)

Ok duidelijk. Cm of vier omlaag dus. Ik vind het juist wel mooi met 16 inch

kulk

Citaat van: grijzev70tdi op 15-01-2014 21:07:40
Bij elferink in Enter staat een C70 met verlaagde veren (denk -4cm) zowel voor en achter

Bedankt voor deze tip maar ik denk dat de achterkant dan te ver zakt als ik veren van een C onder de estate doe.
Ik denk dat voor 4 cm omlaag icm met R veren achter een mooie combi is

grijzev70tdi

Je hoeft natuurlijk niet alles te nemen ;D Alleen de voorkant is ook goed ;)

kulk

Dat is waar, alleen is het niet ech in de buurt helaas.
Voor de rest ben ik niet moeilijk ofzo  :P

Komt goed, het is een leuke upgrade, ik ga op mijn gemak op zoek naar een leuk setje

grijzev70tdi

Wil ze wel ophalen dat ik ze verstuur. Dat is niet zo'n probleem

kulk

Echt? Dat vind ik een mooi aanbod! Wat moeten ze kosten?

grijzev70tdi

Geen probleem. Zal ze morgen wel even bellen/langs gaan

kulk

Tof van je!  Pb je zo mijn nummer wel even dan hoor ik het graag als je meer weet

kulk

Zo, vandaag even uit laten lijnen en de hinderlijke trilling is weg  :eusa_dance:

Ik ben er blij mee dat de velgen en banden goed zijn want dat is altijd maar afwachten als je iets
via Marktplaats koopt.

Dus nu draaien de Columbaatjes allemaal de goede kant op zonder getril.

Vroegah  ;D ( alle 4 linksdraaiend ):

Nu ziet de rechterkant er zo uit:

arjen850

Citaat van: kulk op 20-01-2014 14:10:24
Zo, vandaag even uit laten lijnen en de hinderlijke trilling is weg  :eusa_dance:

Ik ben er blij mee dat de velgen en banden goed zijn want dat is altijd maar afwachten als je iets
via Marktplaats koopt.

Vroegah  ;D ( alle 4 linksdraaiend ):

https://lh5.googleusercontent.com/-aKVcEIbpqN8/Ut0f5XDC9KI/AAAAAAAAALo/RvESrpZ0ypI/s640/P1010899.JPG

https://lh3.googleusercontent.com/-3Ow0unBwX3M/UtatiKZUgdI/AAAAAAAAALQ/1dErc3KUz88/s640/2014-01-15%252014.33.54.jpg

Deftig :eusa_clap: heb je met enkel uitlijnen een trilling uit de auto gekregen?

kulk

Dus ik ben helemaal tevreden.

10 kleppert is ook weer helemaal up to date voor wat betreft onderhoud na m'n laatste bezoek aan Dirk.
Olieverbruik is ook ruim binnen de perken, afgelopen weekend 300 ml bijgevuld na 300 kilometer.

Verder ben ik nog even bij Arjen850 langs geweest om een lederen interieur te bekijken, dit is nog wel een van m'n wensen, helaas
was dit niet helemaal wat ik zocht. Niets ten nadele van Arjen trouwens.

Binnenkort gasveren achterklep vervangen en m'n nieuwe deurslot ligt nog weg te stoffen hier op zolder dus die ga ik er ook
in zetten zodat ik weer van de afstandsbediening gebruik kan maken.

kulk

Citaat van: arjen850 op 20-01-2014 14:14:06
Citaat van: kulk op 20-01-2014 14:10:24
Zo, vandaag even uit laten lijnen en de hinderlijke trilling is weg  :eusa_dance:

via Marktplaats koopt.

Vroegah  ;D ( alle 4 linksdraaiend ):

https://lh5.googleusercontent.com/-aKVcEIbpqN8/Ut0f5XDC9KI/AAAAAAAAALo/RvESrpZ0ypI/s640/P1010899.JPG

https://lh3.googleusercontent.com/-3Ow0unBwX3M/UtatiKZUgdI/AAAAAAAAALQ/1dErc3KUz88/s640/2014-01-15%252014.33.54.jpg

Deftig :eusa_clap: heb je met enkel uitlijnen een trilling uit de auto gekregen?

He Arjen,

Ja sjiek he ;)

Inderdaad alleen even uitgelijnd. Deel van de trilling was trouwens al verdwenen na het vervangen van een afwijkende wielbout. :eusa_think:
Tenminste, ik denk dat dat het is, het kan ook zijn dat die andere bandenboer waar ik laatst ( en voor het laatst :eusa_wall: ) was m'n wielen niet helemaal goed gemonteerd heeft voor zover je dit kan verprutsen uberhaupt.

Edit: ken jij trouwens de Bandenkoning aan de Asseltsestraat in Apeldoorn Arjen (of iemand anders bekend met deze 'bandenturk' )?

Ben daar in het verleden wel eens geweest voor nieuwe banden en is mij goed bevallen.
Als ik nog eens wat band gerelateerde zaken moet laten doen kan ik misschien daar beter langs in de toekomst

Ewout Schalkwijk

Citaat van: kulk op 20-01-2014 14:16:07

10 kleppert is ook weer helemaal up to date voor wat betreft onderhoud na m'n laatste bezoek aan Dirk.
Olieverbruik is ook ruim binnen de perken, afgelopen weekend 300 ml bijgevuld na 300 kilometer.

Verder ben ik nog even bij Arjen850 langs geweest om een lederen interieur te bekijken, dit is nog wel een van m'n wensen, helaas

Binnenkort gasveren achterklep vervangen en m'n nieuwe deurslot ligt nog weg te stoffen hier op zolder dus die ga ik er ook

:o :o :o

Binnen de perken? Da's dus een liter per 1000km. Staat ongeveer gelijk aan een versleten motor. Tenzij het een VW is, want dan is het al vanaf het begin zo. ::)

Ewøut
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

kulk

Citaat van: Ewout Schalkwijk op 20-01-2014 16:30:31
Citaat van: kulk op 20-01-2014 14:16:07

:o :o :o

Binnen de perken? Da's dus een liter per 1000km. Staat ongeveer gelijk aan een versleten motor. Tenzij het een VW is, want dan is het al vanaf het begin zo. ::)

Ewøut

Oeps nulletje vergeten  :eusa_wall:, moet 3000 kilometer zijn