Nürburgring Nordschleife 2014

Gestart door Broabander, 22-01-2014 12:17:56

Vorige topic - Volgende topic

Laguna-S60R

Wat zei die nieuwzeelander na de tijd :P?? haha
S60 2.4I 170PK LPI Sports Edition

S60Register

tom_850t5

Citaat van: MEN-O op 02-07-2014 18:39:41
Maar... wel erg goed gereageerd aan de toch wel lichte schade te zien !
ja, dat is het voordeel van die adrenaline matrix slow-mo gedoe...je hebt tijd om te reageren haha

tom_850t5

Citaat van: Laguna-S60R op 02-07-2014 18:41:29
deze Nieuw-Zeelander had stalen zenuwen en een zeer goed gevoel voor humor. Rest van de ronde heeft ie alleen maar zitten lachen  :P

peteRRR

Das flink geluk hebben,,...niet met halve materialen zo,n baan op gaan,..beter 3x controleren en nuchter na blijven denken.

Groet.
Blutsie bladie bleu,..ums de bletser bla die bla

Broabander

Schwedenkreuz zo te zien? Kan inderdaad verradelijk zijn...
EX: 1995 Volvo 854 2.5 10V LPG

Eindstand (07-03-2013): 650.000

Nu: '04 VW Polo 1.4 Aut.

Laguna-S60R

Citaat van: tom_850t5 op 02-07-2014 18:48:23
Citaat van: Laguna-S60R op 02-07-2014 18:41:29
deze Nieuw-Zeelander had stalen zenuwen en een zeer goed gevoel voor humor. Rest van de ronde heeft ie alleen maar zitten lachen  :P

das wel weer lache dan  ;D

geluk bij een ongeluk!
S60 2.4I 170PK LPI Sports Edition

S60Register

Emiel

Het is allemaal al gezegd denk ik, maar toch...wat heb jij vies veel mazzel gehad. Je zult er wel wat van geleerd hebben voor de volgende keer. ;)

Freakybaby

Citaat van: Emiel op 02-07-2014 19:30:37
Het is allemaal al gezegd denk ik, maar toch...wat heb jij vies veel mazzel gehad. Je zult er wel wat van geleerd hebben voor de volgende keer. ;)

Dat dus..

Er zit daar een hobbeltje aan de linkerkant
Als ik jou rechts voorbij ga, zit jij te lang links!

Zoiets moois, en temperament, en af en toe zo enorm koppig, en kost me een fortuin? Ja, dat moet vrouwelijk zijn

leons850

Raakte je in de bocht toevallig niet even de rem aan?
Wel serieus veel mazzel pfoe!
Blij dat het met een sisser af liep.
"Any intelligent fool can make things bigger and more complex... It takes a touch of genius – and a lot of courage to move in the opposite direction." ~Einstein

Johann

Citaat van: leons850 op 03-07-2014 14:16:19

Dat is het nadeel daar. Je moet over de bult in de rechte lijn remmen en dan het gas er op zetten door de bocht.
Veel mazzel gehad idd. Blij dat je er relatief heelhuids vanaf bent gekomen.

tom_850t5

Citaat van: Johann op 03-07-2014 14:48:34
Citaat van: leons850 op 03-07-2014 14:16:19

Dat is het nadeel daar. Je moet over de bult in de rechte lijn remmen en dan het gas er op zetten door de bocht.
Veel mazzel gehad idd. Blij dat je er relatief heelhuids vanaf bent gekomen.
in mijn beleving heb ik net voor die bult het gas wat losgelaten, omdat het toch wel erg hard ging, daardoor is de neus dus iets gedoken en de kont me voorbij gekomen.
Maar al doende leert men, zal me niet gauw weer gebeuren. :)
Besef me ook zeker hoeveel geluk ik heb gehad, als ik echt rond was gegaan, had t waarschijnlijk anders afgelopen....
Ik heb blijkbaar een snelle beschermengel  8)

peteRRR

Op zo,n baan is het denk ik niet verkeerd om vooraf info te winnen over de baan zelf,...gaat gewoon hard daar.
Of zelfs eerst 10 lap,s goed en zo zorgvuldig als je kan de baan te leren kennen.

Groet.
Blutsie bladie bleu,..ums de bletser bla die bla

Mike H.

damnnn echt geluk gehad! Maar wel gelukkig zelf zonder kleerscheuren af gekomen en auto ook met minimale schade.

petrolhead

Citaat van: tom_850t5 op 03-07-2014 15:09:41
Ik heb blijkbaar een snelle beschermengel  8)

Ik hoop dat je er een paar hebt, want deze is -denk ik- in overspannen toestand naar Benidorm gevlogen om bij te komen ;D

Gelukkig dat je niet op je dak lag.

leons850

Citaat van: peteRRR op 03-07-2014 15:14:51
Op zo,n baan is het denk ik niet verkeerd om vooraf info te winnen over de baan zelf,...gaat gewoon hard daar.
Of zelfs eerst 10 lap,s goed en zo zorgvuldig als je kan de baan te leren kennen.

Groet.

Hehe
"Never drive faster then your guardian angel can fly!"  8)
"Any intelligent fool can make things bigger and more complex... It takes a touch of genius – and a lot of courage to move in the opposite direction." ~Einstein