Nürburgring Nordschleife 2014

Gestart door Broabander, 22-01-2014 12:17:56

Vorige topic - Volgende topic

Powerpete

http://vimeo.com/101720721   niet van mij maar erg mooi gemaakt filmpje met een drone...

"Aerodynamics are for people who can't build engines." (Enzo Ferrari)

The Demon

Citaat van: Powerpete op 05-08-2014 19:07:25
http://vimeo.com/101720721   niet van mij maar erg mooi gemaakt filmpje met een drone...
Zou wel mooi zijn als je een keer met een drone boven een Volvo kan vliegen en vanuit dat perspectief de hele ronde vastlegt.
Het is maar een idee hoor Peet  ::)

NielZ3qp

Mooi gefilmd en wat blijft een magisch stuk asfalt  8) Ik moet er ook nog maar eens heen dit jaar!
V70 Classic T5 Los Pollos Hermanos Edition is niet meer...

Nordschleife850R

Chris

Citaat van: Nordschleife850R op 15-07-2014 13:01:57
Skylimit Nurburgring Nordschleife trackday 14.07.2014 3 rondes.
https://www.youtube.com/watch?v=6PJcIjTtoP8&feature=player_detailpage

Onwijs gaaf filmpje! Net ook even zitten genieten.

Nordschleife850R

henry classic v70

Ja is inderdaad een super gaaf filmpje, reed je samen op met die ascona.... :eusa_think: je kon deze wel hebben volgens mij ;)
..iets te ver naar binnen in de Karussell (15:21), blijft altijd tricky die bocht
Wat is eigenlijk je gemiddelde ronde tijd?
620.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
305.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

Nordschleife850R

Citaat van: henry classic v70 op 06-08-2014 13:37:35
Ja is inderdaad een super gaaf filmpje, reed je samen op met die ascona.... :eusa_think: je kon deze wel hebben volgens mij ;)
..iets te ver naar binnen in de Karussell (15:21), blijft altijd tricky die bocht
Wat is eigenlijk je gemiddelde ronde tijd?

De Ascona zou ik misschien wel kunnen pakken, maar dit gaat mooi genoeg vind ik :eusa_angel: In de Ascona ligt een Saab turbo motor met ook ongveer 300pk. En wat betreft de Karussell heb je helemaal gelijk! Was er zelf ook al achter gekomen nadat ik de velg en de band een klein beetje heb beschadigd daar :-\  En de rondetijden zitten normaal nog met redelijk veel verkeer tijdens Touristenfahrten rond de 8.40min (BTG). In dit filmpje rij in trouwens op slicks. Als ik als bij Fuchsrohre vol had gekunt had dit 5sec gescheeld dus was dan net onder de 8.20min (BTG) gekomen.

henry classic v70

Knap dat je er dan achter kan/wil blijven.... :evil:
.....zijn overigens zeer respectabele ronde tijden :eusa_clap:
620.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
305.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

The Demon

Citaat van: Nordschleife850R op 06-08-2014 12:20:48
Citaat van: Chris op 06-08-2014 11:44:52
Citaat van: Nordschleife850R op 15-07-2014 13:01:57
Skylimit Nurburgring Nordschleife trackday 14.07.2014 3 rondes.
https://www.youtube.com/watch?v=6PJcIjTtoP8&feature=player_detailpage

Onwijs gaaf filmpje! Net ook even zitten genieten.

Dank u!   ;)
Ik heb het filmpje ook eens bekeken  ;D wat mij opviel was dat je rechterruitenwisserblad niet goed in de arm zit  :P
Het is een detail, maar volgens mij schrik je je rot als hij loskomt.

Nordschleife850R

Haha, idd! Niet eens gezien :o Zou dat dan maar eens ff gaan fixen  ;)

Pakkie

Tom was errug lucky op Schwedenkreuz in ieder geval. Her in de afgelopen 18 jaar heel veel mensen op een hele andere wijze af zien komen nadat ze daar een schuiver hadden gemaakt. Ook happen in het gras en veelvuldig over de kop slaan komt daar nogal eens voor. Volgende keer zou ik wel even wachten tot de streckensicherung voorbij komt of ze zelf even bellen voordat je door rijdt. Met een beetje pech houden ze je aan bij de uitgang en krijg je "doorrijden na een ongeluk" aan je broek. Op veel plekken langs de baan staan mensen die niet te beroerd zijn om doorrijders na een ongeval te melden.

@Emiel: gaaf filmpje. Je hoge pook zo dicht bij het stuur is ook wel gaaf. Staat op mijn wish-list bij de Clio, maar zo'n constructie kost bij CAE bijna een jaarkaart :(

Eerder in dit topic stond dat ik met mijn 205-je weer op de Ring zal vertoeven, maar inmiddels heb ik er een ander speeltje bij: een fors aangepaste Clio RS :)

In de afgelopen maand 3x geweest zoals je hier kunt lezen dus ik heb de smaak aardig te pakken. De Clio met zijn fantastische onderstel, dikkere remmerij en een heel woud aan andere goodies (waaronder motorisch) bevalt fantastisch. Mocht je me eens treffen bij de Ring dan ben je van harte welkom op de passagiersstoel. Tenslotte nog een mooie actiefoto:

Nordschleife850R

Zeer gave Clio!! Heb in het verleden ook een keer achter zo'n ding gezeten. Nouja die kwam mij voorbij dan  :eusa_angel:
Is wel een paar jaar geleden, maar die ging goed hard :o !!

Pakkie

Heb inmiddels wat contact met een Duutser met een Clio RS met andere nokkenstok erin, wat plastic delen en Direzza's eronder: 8"04 rijdt die beste man :o. Vanaf Hatzenbach tot Aremberg gaat hij niet van het gas af  ::)

grijzev70tdi

Gaaf! Wat voor motor ligt erin? 2.0 16v? 197 pk?
Grolsch, het klinkt al lekkerder