Auto Schokt bij gas geven en gas loslaten

Gestart door Volvo comfort, 08-12-2004 22:52:30

Vorige topic - Volgende topic

Volvo comfort

Ik weet eigenlijk niet wat ik als doel zou moeten neerzetten in de brief.... Jaaah ik weet er natuurlijk wel een maar als ik die neerzet dan weet ik zeker dat ze niks aan mijn wagen doen...

ik zou natuurlijk neer kunnen zetten...

Deze brief heeft als doel om te zorgen dat jullie niks expres vergeten te vervangen...

Maar dan weet je zeker dat het niet gebeurd..

Ik ga zowiezo al kijken overdag met de smoes dat ik iets uit mn auto moet halen... want de volvo dealer zei dat ze echt wel de hele dag bezig zijn met de versnellingsbak ook door een onderdeel dat 40 kg weegt...

Peertje

Neem de camera mee. Je zou toch best wel een paar fotootjes mogen maken van je eigen auto!
Hé? Geen banner meer?

Volvo comfort

Citaat van: SnakeByte op 17-01-2005 20:20:20
Neem de camera mee. Je zou toch best wel een paar fotootjes mogen maken van je eigen auto!

Das een goeie dat ga ik zeker doen...!!!   ;)

Amieke850

Citaat van: Kooz op 17-01-2005 17:12:47
ik zou natuurlijk neer kunnen zetten...

Deze brief heeft als doel om te zorgen dat jullie niks expres vergeten te vervangen...

LOL: hahahaha :D :D :D

Suk6 vandaag!

thuur

Zou Kooz al in de werkplaats van de Benz staan? ;)

Gr 8)

PS: Overigens kun je zeggen dat je de brief ter bevestiging van afgesproken werkzaamheden stuurt.

Volvo comfort

Ik heb hem vanmorgen even gebracht.

Dat was om  09.00

Ik krijg wel keurig een nieuwe A klasse mee ...toen ik vroeg of ze geen volvo hadden keken ze een beetje raar ;D

Maar goed oom een uur of 12 begint het bij mij toch een beetje te kriebelen...dus ik naar de benz dealer.... en wat denk je....staat ie gewoon achter op een terrein geparkeerd....gvd gvd..

Dus ik naar de werkplaatschef en ik zeg '' wanneer ga je aan mn wagen beginnen ''

en als antwoord kreeg ik '' Meneer weet u wel hoeveel werk dit is''

We hebben de spullen net besteld.... ???

Dit gaat wel een dag of 2 duren.... :'(

Wat moet ik nu doen zal ik gewoon 2 dagen vrij nemen en dan gewoon elke dag gaan controleren of mn wagen al in behandeling is...

Wat ik wel weet is dat ze vandaag bij de Volvo dealer hebben geinformeerd wat het bij hun zou kosten om alles te  vervangen....

En dat de benz garage wel contact met mij zou opnemen....

Maar ja eigenlijk weet ik dat dus niet want dat heb ik natuurlijk via ilegale weg..

Wat ik ook weet is dat er bij die dealer niks besteld is voor mijn wagen... >:(

Kan niet iemand van het forum checken of iets voor een bepaald kenteken  in bestelling is .... Als je bij Volvo werkt...ik weet niet of dat kan... ???

Ik ben dus heel bedroefd en ik ben bang dat het nu nooit meer goed komt en dat er gewoon half werk afgeleverd gaat worden.... :-\

thuur

Klinkt als 'rekken', 'rekken' en 'rekken'... Ze hebben blijkbaar geen zin/tijd om dit voor een betalende klant te doen. "Tis een schande!"

Ik zou zeker iedere dag langsgaan/bellen. Daar houden ze niet van. Gewoon blijven drammen 'heb de auto nodig, in een A'tje kan ik geen 1500 liter laden, etc.etc.'.

Houd vol Kooz, het komt uiteindelijk wel goed! ;)

Wellicht kun je nog via je illegale weg verzoeken of ze de opdracht van de Benz garage doen accepteren? "Make them an offer they cannot refuse.." ;D

Achterhalen of een bestelling voor een bepaald kenteken staat lijkt me niet mogelijk, maar ik weet het niet hoor.

Gr 8)

Volvo comfort

En we wachten weer een dag.... pfffffff

thuur

We wachten met je mee ;)

Gr 8)

Volvo comfort

Ik heb toch maar even gebeld met de  benz garage ...

Hij schijnt nu op de brug te staan ze zijn er volop mee bezig... en hij is morgen aan het eind van de middag klaar...had ik nu toch maar een dag vrij genomen  nu kan ik geen foto's nemen...jammer

Ze dachten vast '' daar heb je die zeikerd van die Volvo weer'' ;)

Oke laat ik toch een beetje positief blijven :)

thuur

Nou, ze zijn er iig mee bezig.. Da's ook wat waard ;)

Gr 8)

Volvo comfort

Ik heb net weer even gebeld ..

Het gaat vandaag niet meer lukken om de auto af te krijgen... :'(

Ze zijn tegen een probleempje aangelopen ...ze wilden niet zeggen wat voor probleem...  :-\ misschien dat de monteur zn ringsleutel kwijt is die ligt nog ergens in de versnellingsbak ;)

Er is wel een nieuwe koppeling in gegaan en een nieuwe drukgroep en eigenlijk alles wat er op het briefje stond... ;)

De man zei wel dat het duidelijk te zien was dat de koppeling aan zn eind was gekomen.... :o

Dus morgen weer een dag van w8en

toycar

???

Hoi Kooz. Ik lees al een tijdje met je belevenissen en frustraties mee en begrijp nu dat er een nieuw probleem is want er is al een nieuwe koppeling in gegaan (toch?). Misschien wordt er uit wanhoop intussen een Mercedesmotor ingebouwd....

Volvo comfort

Citaat van: toycar op 20-01-2005 16:01:57
???

Misschien wordt er uit wanhoop intussen een Mercedesmotor ingebouwd....

Dat hoop ik niet voor ze want dan krijgen ze die wagen echt door een dichte deur naar binnen.... >:(

Ik denk dat ze hem niet meer in elkaar krijgen ofzo..... misschien een schroefje kwijt.... ;)

Ik ga morgen zeker vragen wat nou het probleem was.... Ik wordt er ondertussen een heel klein beetje ziek van....

Maar iedereen waar ik het verhaal tegen verteld zegt '' Je mag blij zijn dat het euvel nu naar boven komt nu kost het je nog niks omdat je in de garantie zit''

Daar hebben ze natuurlijk wel gelijk in..

Maar ondertussen rijdt ik nu al 3 dagen in een Baby benz.... pfffffff
En ik kan je vertellen.......de elandproef haalt ie never nooit.... ;)
Zelfs bij dit nieuwe model hebben ze geen enkele moeite genomen om de wagen een beetje comfortabel een bochtje te laten nemen...

toycar

;)
Misschien een pleister op de wonde, ik heb heel goede ervaringen met de Mercedesmonteurs in mijn woonplaats. Dus als je het mij vraagt: heb vertrouwen. Maar dat is natuurlijk naast een persoonlijke ook een plaatselijke ervaring.
Een Baby-Benz is inderdaad geen 850, dat mag duidelijk zijn.