Elandrun '14 zondag 6 april in Lelystad

Gestart door henry classic v70, 21-03-2014 15:49:33

Vorige topic - Volgende topic

Emiel

Gelukkig hebben we de foto's nog.

En bekers... :evil:

StefanCJ

Hmm erg jammer. Dit was een van de eerste events waar ik naartoe ben geweest mbt Volvo en heb het altijd erg leuk gevonden.

Unexist

Dat is inderdaad niet zijn fijn nieuws... Misschien moeten de fora samen spannen en deze meeting door laten gaan :D
Volvo C70 T5 Garrett GT2876R - Siemens 630cc Injectors - 3'' Downpipe - 3'' Catback - 60mm Intercooler - Fasttech Powered - 400+ PK
Volvo 855 R 350+ PK    (Sold)
Volvo 855 GLE (Sold)
Volvo S60 2.4 (Sold)

rifwachter

Dit mooie evenement mag toch niet verdwijnen??
Volvo S70 2.5, Volvo 850R, Volvo S60R, Volvo V70 D5, Volvo S60 D5, Volvo C70 D5 en een citroën CX 2500 prestige turbo

Spin!

Citaat van: rifwachter op 04-11-2014 20:11:04
Dit mooie evenement mag toch niet verdwijnen??

Lijkt mij ook dat dit op de lijst van cultureel Zweeds erfgoed moet. Kunnen we er iets aan doen als club? Evenement adopteren?

www.vm-parts.nl

rifwachter

Ook wij als club hebben natuurlijk te maken met teruglopende belangstelling van vrijwilligers die echt iets willen gaan organiseren....

Maar dit neem ik zeker mee naar de bestuursvergadering op 14 november.
Volvo S70 2.5, Volvo 850R, Volvo S60R, Volvo V70 D5, Volvo S60 D5, Volvo C70 D5 en een citroën CX 2500 prestige turbo

cornelis-b

Citaat van: rifwachter op 04-11-2014 20:29:34
Ook wij als club hebben natuurlijk te maken met teruglopende belangstelling van vrijwilligers die echt iets willen gaan organiseren....

Hoeveel vrijwilligers zijn er ongeveer nodig om dit evenement te organiseren?
Voor ABS controller revisie kan je me een PB sturen, twee jaar garantie op een revisie.

Zeg maar Henk tegen mij

Voorlopig is het water nog diep genoeg om te roeien

MikeyQR

Citaat van: cornelis-b op 04-11-2014 21:02:50

Daar was ik nou ook benieuwd naar, wil best wel helpen als het kan. ;)

cornelis-b

Citaat van: MikeyQR op 04-11-2014 21:19:12
Citaat van: cornelis-b op 04-11-2014 21:02:50

Daar was ik nou ook benieuwd naar, wil best wel helpen als het kan. ;)

Vandaar ook mijn vraag Mike.
Voor ABS controller revisie kan je me een PB sturen, twee jaar garantie op een revisie.

Zeg maar Henk tegen mij

Voorlopig is het water nog diep genoeg om te roeien

MikeyQR

Weet ik Henk, ken je nu toch wel langer dan vandaag  :P

UserID6342

Vanaf deze kant ook hulp toegezegd bij deze.  De Elandrun moet gewoon blijven bestaan, is een schitterend evenement !

Spin!

Wat voorheen altijd een punt was, is het tekort aan baancommissarissen. Dat zijn 2 mensen op/langs de baan. In ploegendienst zijn dat er al snel 12 voor 6 uurtjes gassen. Iedere club levert er 2 of meerdere. Dan nog tijdwaarneming, omroeper/commentator. Registratie etc, denk dat je gauw op 20 vrijwilligers zit. Moet te doen zijn gezien de opkomst. Heb zelf ook 2x langs de baan gestaan om de boel in de gaten te houden, is erg leuk.

www.vm-parts.nl

UserID6342

Klopt helemaal Rutger, heb zelf een keer Peter meegeholpen toen hij baancommissaris was.

maruska

afgelopen jaren heeft de v850 club geen baan mensen geleverd, omdat dit niet nodig was...
zonde van dit evenement, zeker, maar er komt stiekum best wat bij kijken..
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

UserID6342

Kun je nagaan hoe lang ik er al kom Mark  ;D