Pim's 855 Custom 2.3 T5 RN

Gestart door PimR, 10-04-2014 23:27:14

Vorige topic - Volgende topic

portlock

'06 V70R AWD Black Sapphire GT6     12-'16 / Heden
'98 V70R AWD Saffron AUT4             11-'13 / 12-'16
'94 855 T-5R Cream Yellow Handbak   10-'14 / Heden
'95 854 2.5 10v Wit Handbak            08-'15 / 10-'15

triton

Professioneel raddraaier

PimR

Zelf strak gemaakt en een maatje van me heeft m gespoten in de cabine op z'n werk

PimR

Afgelopen zondag nog iets leuks opgehaald ;D

elianmars

UserID25761

Sbv

PimR

Hahahah leuk dit! ;D

Ik had met Henk afgesproken alleen een foto te plaatsen en kijken hoe lang het zou duren voordat iemand de link zou leggen. Ik moet moet zeggen het valt me niet tegen, jullie zijn scherp :eusa_clap: :eusa_clap:

Maar inderdaad een klaphok van Henk overgenomen als project zijnde, dit is de gerepareerde. Er zit nog wel wat werk aan maar daar is nog tijd genoeg voor.
Na wat overleg met de vrouw leek dit ons beter dan het alternatief, een vouwwagen. Je krijg hierin toch net iets meer het gevoel van een caravan, waarom koop je dan geen caravan vraag je je af. Nou omdat dat ten eerste een stuk duurder is in aanschaf, ten tweede kan ik het klaphok bij huis houden en dat scheelt weer stallings kosten en het scheelt nogal in de brandstof kosten ten opzichte van een caravan.

Ik verwacht er in het voorjaar mee aan de slag te gaan dus tegen die tijd zullen er wel wat foto's verschijnen.

Hier nog eentje dan:

Sbv

ik zag het aan de TX sticker. Recent klaphok nog bij Henk thuis gezien vandaar

PimR

Citaat van: Sbv op 15-12-2015 21:15:19
ik zag het aan de TX sticker. Recent klaphok nog bij Henk thuis gezien vandaar

Dat was ook nog net het enige wat buiten de bosjes van de buurman uitstak denk ik ;D

cornelis-b

Voor ABS controller revisie kan je me een PB sturen, twee jaar garantie op een revisie.

Zeg maar Henk tegen mij

Voorlopig is het water nog diep genoeg om te roeien

UserID6342

Het blijven leuke dingen die klaphokken, althans ik heb met de Rapsido altijd erg veel plezier gehad ;D

Wijnand

Zag ik deze net bij Campinglife voorbij flitsen  :eusa_dance:?

Died850

Citaat van: Wijnand op 02-01-2016 19:07:20
Zag ik deze net bij Campinglife voorbij flitsen  :eusa_dance:?

Haha was mij ook al opgevallen

PimR

Klopt helemaal! ;D

Was ook echt een leuke camping!