Lijstje gegadigden Övningskör-plaat - pag 8 -> nieuwe inschrijflijst

Gestart door pwberg, 11-04-2014 16:11:47

Vorige topic - Volgende topic

pwberg

Naar aanleiding van dit topic (http://www.volvo850forum.nl/index.php/topic,69951.msg1487615/topicseen.html#new) een lijstje met gegadigden.

Desbetreffende kennis gaat eerste helft van juni naar Zweden (zal volgende week effe informeren voor hoe lang), dus laten we de sluitingsdatum op 31-mei zetten.

1. Boeijke
(\_/)
(O.o)
(> <) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.

rvdwerf

ora et labora

Domaso

FREE LIMBABWE
  Limburg vrie!

pwberg

Heb geïnformeerd, hij gaat het 2de weekend van juli juni voor een weekje naar Zweden.
Dus verwachtte uitlevering zal laatste week juni - 1ste week juli zijn (afhankelijk van zijn rooster (5-ploegen))

Bijgewerkt lijstje:

1. Boeijke
2. r vd werf
3. Domaso
4. stan 81 (2x)

EDIT: Typo
(\_/)
(O.o)
(> <) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.

cornelis-b

1. Boeijke
2. r vd werf
3. Domaso
4. stan 81 (2x)
5. Cornelis-b 1X
Voor ABS controller revisie kan je me een PB sturen, twee jaar garantie op een revisie.

Zeg maar Henk tegen mij

Voorlopig is het water nog diep genoeg om te roeien

pwberg

Klein kickje, "inschrijving" loopt over anderhalve week af........  ;D
(\_/)
(O.o)

Hans Duiven

1. Boeijke
2. r vd werf
3. Domaso
4. stan 81 (2x)
5. Cornelis-b 1X
6. Tom480 2x
7. Hans Duiven 2 x

pwberg

Thanx heren, de teller staat op 10 stuks.

1 Forumlid heeft me nog een PB gestuurd, ik verwacht voor woensdag uitsluitsel en geef het dan door aan desbetreffend persoon. Deze gaat komend weekend voor een week naar Zweden, dus ik verwacht ze in week 25 of 26 in handen te hebben.

U hoort dan meer van me  ;D
(\_/)
(O.o)

cornelis-b

Citaat van: pwberg op 01-06-2014 21:50:30

1 Forumlid heeft me nog een PB gestuurd, ik verwacht voor woensdag uitsluitsel en geef het dan door aan desbetreffend persoon. Deze gaat komend weekend voor een week naar Zweden, dus ik verwacht ze in week 25 of 26 in handen te hebben.

Top ik hoor het wel hoe het met de betaling gaat.
Voor ABS controller revisie kan je me een PB sturen, twee jaar garantie op een revisie.

Zeg maar Henk tegen mij

pwberg

Citaat van: cornelis-b op 01-06-2014 21:56:59
Citaat van: pwberg op 01-06-2014 21:50:30

Top ik hoor het wel hoe het met de betaling gaat.

Komt goed, moet eerst uitzoeken wat de verzendkosten gaan zijn....  :eusa_whistle: :eusa_whistle:
(\_/)
(O.o)

EricL

1. Boeijke
2. r vd werf
3. Domaso
4. stan 81 (2x)
5. Cornelis-b 1X
6. Tom480 2x
7. Hans Duiven 2 x
8. EricL 1x

twotone

1. Boeijke
2. r vd werf
3. Domaso
4. stan 81 (2x)
5. Cornelis-b 1X
6. Tom480 2x
7. Hans Duiven 2 x
8. EricL 1x
9. Twotone 1x
Het oneindige alter 1 project, wie begint daar nou toch aan.. :P

pwberg

Haha, +2

No prob, tot pak-hem-beet woensdag is inschrijven nog mogelijk.....  :eusa_whistle: :eusa_whistle:
(\_/)
(O.o)

cornelis-b

Zeg maar Henk tegen mij

twotone

Citaat van: cornelis-b op 01-06-2014 22:39:59
Allemaal een bord: Oefeningskar ;D ;D

Ik mag, heb immers voorlopig nog een puntenrijbewijs ;D ;D
Het oneindige alter 1 project, wie begint daar nou toch aan.. :P