Het grote GSM topic

Gestart door Esveldt, 24-12-2004 15:35:02

Vorige topic - Volgende topic

Hiker

Nou, heb ik weer!!! >:( >:(

Krijg ik vorige week van typhone een verlengings-aanbieding voor m'n zakelijk phone.

Ik heb mijn oude HTC desire geroot en een CyanogenMod 10.1 ROM en android 4.2.2. Maar goed, ondertussen blijft het geheugen een terugkerend probleem.

Dus ik op de aanbieding ingegaan. Conclusie: Sony Xperia Z1 Compact....en een aantrekkelijk abonnement....voor zover die aantrekkelijk zin.

Dinsdag de zaak geregeld, en woensdag de telefoon ontvangen. Ik helemaal bij en druk aan het inrichten. Nog de originele folie laten zitten totdat de screenprotectoren binnen zijn, maar wel direct de besteld Case-Mate Tough case om de telefoon gedaan.
Het ding heeft meer gelgen dan dat ik er mee gewerkt/ gespeeld heb.

Heb ik donderdag morgen eindelij kde iGO my way navigatie werkend met een redelijke resolutie. Ga ik naar buiten om te checken hoe duidelijk het scherm in de zon is, merk ik dat er een barst in het scherm zit.

Puntje bij paaltje: telefoon direct aangetekend teruggestuurd gemail, gebeld...en gegoogled....en dan word je niet vrolijk van alle topic over de Xperia Z1 en typhone.

Ik hoop dat ik snel ene nieuwe telefoon heb.......
"There is no way to happiness. Happiness is the way."
"Success is not the key to happiness. Happiness is the key to success. If you love what you are doing, you will be successful."― The Buddha

Taranis

Citaat van: Hiker op 22-03-2014 11:44:13
Ik heb mijn oude HTC desire geroot en een CyanogenMod 10.1 ROM en android 4.2.2.

Wat betekent dit in normaal Nederlands?

Overigens ben je in mijn ogen een kukel dat je je nu nog waagt aan een Xperia nadat ze uitgebreid de televisie gehaald hebben met hun waardeloze telefoons en nog slechtere service. Maar toen keek je vast even naar een andere zender ;D

Citaat van: Snellebaksteen op 17-03-2014 10:00:05
Hier nog een Lumia 925 gebruiker. Ik ben nog steeds zeeer tevreden.

ArjenT5R en ik hadden het laatst over jou, dat je zo tevreden bent over je Lumia-ding. Arjen was in staat om er mee te slagballen :eusa_whistle:

Thys

Maar Arjen is dan ook niet zo technies :eusa_whistle:

hertogjan6

Nou, heb ik weer!!! >:( >:(

Krijg ik vorige week van typhone een verlengings-aanbieding voor m'n zakelijk phone.

Ik heb mijn oude HTC desire geroot en een CyanogenMod 10.1 ROM en android 4.2.2. Maar goed, ondertussen blijft het geheugen een terugkerend probleem.

Dus ik op de aanbieding ingegaan. Conclusie: Sony Xperia Z1 Compact....en een aantrekkelijk abonnement....voor zover die aantrekkelijk zin.

Dinsdag de zaak geregeld, en woensdag de telefoon ontvangen. Ik helemaal bij en druk aan het inrichten. Nog de originele folie laten zitten totdat de screenprotectoren binnen zijn, maar wel direct de besteld Case-Mate Tough case om de telefoon gedaan.
Het ding heeft meer gelgen dan dat ik er mee gewerkt/ gespeeld heb.

Heb ik donderdag morgen eindelij kde iGO my way navigatie werkend met een redelijke resolutie. Ga ik naar buiten om te checken hoe duidelijk het scherm in de zon is, merk ik dat er een barst in het scherm zit.

Puntje bij paaltje: telefoon direct aangetekend teruggestuurd gemail, gebeld...en gegoogled....en dan word je niet vrolijk van alle topic over de Xperia Z1 en typhone.

Ik hoop dat ik snel ene nieuwe telefoon heb.......
geweldige telefoon hoor  ;) op het beeld na dan ik heb alleen niet de Compact. screenprotector is serieus van belang want de krassen vliegen om je oren  :o  >:(

moet er nog steeds 1 halen maarja daar ben ik nu al te laat mee  :(

telefoons het is wat  :eusa_eh:
~ Volvo 855 2.5 10V      144pk      AUT      95    423: Autumn Gold

~ Volvo 854 2.3 T-5       300pk       MT       94    601: Red

~ Volvo 854 R                +300pk     MT       96    019: zwart

Broabander

Gewoon iPhone kopen, ben je van al het gezeik af ;D

Nu al 6 jaar iPhones , de oude werken nog steeds allebei en alleen de laatste is een keer teruggeweest ivm kapotte uitknop, week later nieuwe gekregen. En ik ga er echt niet heul voorzichtig mee om, geen hoesjes of screenprotectors.
EX: 1995 Volvo 854 2.5 10V LPG

Eindstand (07-03-2013): 650.000

Nu: '04 VW Polo 1.4 Aut.

Snellebaksteen

Citaat van: Taranis op 23-03-2014 19:46:52

Citaat van: Snellebaksteen op 17-03-2014 10:00:05
Hier nog een Lumia 925 gebruiker. Ik ben nog steeds zeeer tevreden.

ArjenT5R en ik hadden het laatst over jou, dat je zo tevreden bent over je Lumia-ding. Arjen was in staat om er mee te slagballen :eusa_whistle:

Het is ook maar net waar je het ding voor gebruikt natuurlijk. Ik heb begrepen dat het geen fijn toestel is voor spelletjes en flauwekul appjes aangezien er veel minder aanbod is daarin in de windows store.
Ik gebruik hem echt als een miniPC. Spelletjes spelen doe ik niet, flauwekul appjes heb ik niet.
Ik hou veel excel sheets bij, schrijf notulen, laat powerpoints zien (zeer gemakkelijke koppeling naar beamer, letterlijk 1 knopje drukken en tadaa) werk tegenwoordig echt in de cloud, office 365 standaard op phoon, laptop en pc, en sla alle bestanden automatisch op in de cloud en op m'n NASserver.
Aangezien ik absoluut geen computer wizzard ben en ik dit toch zonder enig probleem opgetuigd krijg zonder storingen, rare conversie programmaatjes, truken of ellende is het voor mij een duidelijke zaak dat W8 een stabiel en erg gebruikers vriendelijke werkomgeving is.
De bouw kwaliteit van de Nokia telefoon is gewoon goed, de camera is uitstekend, de software is erg snel en zeer stabiel. Ik ben op een vliegveld met collega's (met Iphoon of Android) altijd de eerste die een WiFi verbinding heeft, de snelste met iets zoeken in de mail of het laten zien van de incheckstreepjescode.
Voor mij is het echt een uitkomst. Ik sleep veel minder papier mee.

Ik gebruik hem erg veel zakelijk maar het is mijn eigen prive toestel met eigen abbo. Als ik kosten maak voor de zaak declareer ik die.

Ik heb eigenlijk nog geen nadeel kunnen ontdekken. Oja, toch wel: ik heb geen Efteling app.
Nouja, daar kom ik wel overheen.
:eusa_shifty:
Nomore Kliko Koereur, Nomore Dark D5 Driver, D6 Hybrid is the future.
Saaie Silver S40 on the Side.

spitsrijder

Sinds een paar weken een (Google)Motorola Moto G 4gb. Zeer content mee tot nu toe, komt zonder voor geinstalleerde flauwekul app's zoals bij een heleboel andere fabrikanten. Camera zou van mindere kwaliteit zijn....... Don't give a toss, maak zelf toch niet veel foto.

mehn

Citaat van: spitsrijder op 25-03-2014 10:52:07
Sinds een paar weken een (Google)Motorola Moto G 4gb. Zeer content mee tot nu toe, komt zonder voor geinstalleerde flauwekul app's zoals bij een heleboel andere fabrikanten. Camera zou van mindere kwaliteit zijn....... Don't give a toss, maak zelf toch niet veel foto.

Die heb ik ook sinds kort. Gekregen van mijn werkgever omdat de Blackberry server blijvend uit de lucht is.
Prima toestel! Ook op de foto's niets aan te merken ;)

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

cornelis-b

Ben nog steeds zeer tevreden met mij Samsung NoteII
Voor ABS controller revisie kan je me een PB sturen, twee jaar garantie op een revisie.

Zeg maar Henk tegen mij

Voorlopig is het water nog diep genoeg om te roeien

Daf46

Citaat van: mehn op 25-03-2014 22:49:32
Citaat van: spitsrijder op 25-03-2014 10:52:07

Die heb ik ook sinds kort. Gekregen van mijn werkgever omdat de Blackberry server blijvend uit de lucht is.
Prima toestel! Ook op de foto's niets aan te merken ;)
Staat hier ook op de shortlist ter vervanging van mijn huidige (en dat ie ook fysiek stevig lijkt (hoop dat ie dat ook echt is) is ook een pro)

Martijn_B

Na 4 jaar iPhone van de zaak gaan we volgende maand over op Android, waarschijnlijk Samsung...

Ik wil niet.....
Volvo 850 T-5R, MT. Mod's: Wiseco zuigers, H-profiel drijfstangen, S60 2001 cilinderkop, 3-angle valve seats, M59H met sper, GTX3071r turbo, 650cc Bosch injectoren, 60mm IC, 3" custom in-en uitlaat, Schutten Software

Wout309t

Ik heb van alles gehad, maar de Google Nexus telefoons zijn toch wel heel fijn... Zeker gezien de prijs.
2011 V70 2.0T R-Design MT

Hiker

Citaat van: Taranis op 23-03-2014 19:46:52
Ik heb mijn oude HTC desire geroot en een CyanogenMod 10.1 ROM en android 4.2.2.

Wat betekent dit in normaal Nederlands?

Overigens ben je in mijn ogen een kukel dat je je nu nog waagt aan een Xperia nadat ze uitgebreid de televisie gehaald hebben met hun waardeloze telefoons en nog slechtere service. Maar toen keek je vast even naar een andere zender ;D

Rooten = in jip&janneke taal: de fabrieks beveiliging eraf halen zodat je in het brein van de telefoon kan komen.
De rest is de benaming voor het besturingssysteem (zeg maar Windows7 etc.) maar dan voor android. Dit is dat je op een oude windows 98 machine windows 8 draait.

Het blijkt dat die oude telefoon goede hardware heeft. Dat de nieuwste versie er op draait hadden 'ze' niet verwacht.

En wat die uitzending betreft: mosterd na de maaltijd. Wel gegoogled op problemen xperia z1 compact, maar weinig gevonden, tot je op 'spontaan barst xperia' zoekt......

Maar goed, nu zit ik in het reparatie circuit en wacht af.....de brieven aan Sony, Typhone, Trosradar, Kassa en de consumentenbond liggen al klaar.....
"There is no way to happiness. Happiness is the way."
"Success is not the key to happiness. Happiness is the key to success. If you love what you are doing, you will be successful."― The Buddha

Taranis

Tnx voor de uitleg en succes dan maar :)

pwberg

Heb na de zomer besloten voor de budget-oplossing. Prepaid kaartje in dat ouwe lijk en zolang hij het blijft doen vindt ik het best. Dan maar geen internet (50ct/MB is me teveel), heb het misschien 2 of 3 keer echt gemist.

Heb vorige week voor de 2de keer met 20 euro opgewaardeerd  :eusa_dance: :eusa_dance:
(\_/)
(O.o)
(> <) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.