Het grote GSM topic

Gestart door Esveldt, 24-12-2004 15:35:02

Vorige topic - Volgende topic

V70geRwin

Citaat van: mehn op 19-08-2014 09:18:27
Ik heb nu een week of 3 een Lumia 930.

Op het "gebrek" aan apps na zéér tevreden. Gelukkig heb ik nog een Android tablet met de "missende" apps ;D

Zeker na de laatste update is het erg ok, heb van het werk een 925.
Welke apps mis je dan nog?

mehn

Citaat van: V70geRwin op 19-08-2014 09:34:13

Op het "gebrek" aan apps na zéér tevreden. Gelukkig heb ik nog een Android tablet met de "missende" apps ;D

Welke apps mis je dan nog?

O.a. Fox Sports, Voetbal International, Sport1, iRDW, Google Maps (dat namaak ding is niks), Shell Motorist, de app van mijn zorgverzekeraar, Mijnpakket.nl, de RD4 afvalapp, Ziggo Bapp en diverse autoverkoop sites.

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

Snellebaksteen

Citaat van: V70geRwin op 19-08-2014 09:34:13

Idd na de 8.1 update loopt het helemaal als een trein. Nog sneller en completer.
Nomore Kliko Koereur, Nomore Dark D5 Driver, D6 Hybrid is the future.
Saaie Silver S40 on the Side.

CarolineB

Ik ben net even naar de Phonehouse gegaan.

Ten eerste kraken ze BB in het algemeen af, vind ik eigenlijk niet kunnen als ik zeg dat ik juist een BB wil en niets anders.
Waarop ik zeg, graag of niet hoor dat ik het via jullie regel, ik kan het ook via hi.nl doen.
Nee, nee, je moet het echt via ons doen, we laten je het niet via de concurrent regelen.
Prima, als voor mij de kosten hetzelfde zijn.

Wat denk je.......
Sorry, we kunnen het niet regelen voor u.

:eusa_wall: :eusa_wall:

Naar huis en via hi.nl het maar alsnog geregeld.
En net al mijn eerste sms binnen met door welk nummer ik gebeld ga worden om de aflevering af te spreken.

Edit:
kreeg ook al een mail om de afspraak te maken.
Morgenavond :eusa_dance:

FGG

Citaat van: CarolineB op 25-08-2014 14:16:18
Ten eerste kraken ze BB in het algemeen af, vind ik eigenlijk niet kunnen als ik zeg dat ik juist een BB wil en niets anders.

Dan heb je 't als verkoper niet begrepen.  :eusa_naughty:

Ik had iets vergelijkbaars bij Mazda een tijdje geleden. In de showroom aangeven dat je geïnteresseerd bent in de Mazda 6. Vervolgens laat ie de diesel zien. Ik geef aan dat een diesel geen optie is en dat ik benzine wel, en vervolgens kletst ie nog een kwartier door over hoe fantastisch de diesel wel niet is. :eusa_doh:

Laat maar...

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

CarolineB

@Taranis: ik heb de Q10, ik ben blij :eusa_dance:

Ik heb iets gevonden, heb je hier iets aan? In de hub -> instellingen -> hub beheer -> meldingen. Hier kan je aangeven of iets alleen in de hub of apart account of beide moet.
Dat maakt het misschien al iets duidelijker, je kan hier ook kleurtjes geven aan soorten berichten.
Ik heb het nu zo dat ik alle oproepen lekker niet meer zie in mijn hub en de mail is blauw.
Heb alleen nog niet gevonden hoe ik een icoon krijg voor mail net zoals voor de whatsapp.

Nu alleen nog uitvinden hoe ik de camera gebruik t.a.v. zomen. Beetje dom dat ik dat niet heb geprobeerd voordat we zondag naar de dierentuin gingen :eusa_doh:

Taranis

Camera is gewoon groter/kleiner slepen op je scherm ;)

Hub instellingen kun je inderdaad veel mee doen, maar e-mail filtering helaas niet :(

Leuk zijn wel de jaloerse reacties van collega's of ik soms een Blackberry van de zaak heb terwijl zij 't met 'zo'n stomme Nokia' moeten doen. Nee, gewoon 2 telefoons en die andere gaat in 't weekend uit ::)

henry classic v70

Mijn Nokia N95  :evil: begint het langzamerhand op te geven......
Ik koop altijd zelf een toestel omdat ik geen abonnement wil.
Vraagje dus over de persoonlijke ervaringen van dit toestel
620.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
305.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

cornelis-b

Vriend van mij heeft hem en is er super tevreden over, had hiervoor een Samsung NoteII maar geeft de voorkeur aan de P7
Voor ABS controller revisie kan je me een PB sturen, twee jaar garantie op een revisie.

Zeg maar Henk tegen mij

Voorlopig is het water nog diep genoeg om te roeien

henry classic v70

Hoor wel spookverhalen over barsten etc. in dat gorilla-glas.. maar dan zou zo'n hoesje toch afdoende moeten zijn?
Anders kom ik uit bij een Carterpillar, leuke en vooral sterke smartphone maar deze is niet zo "smart"  :eusa_eh:

Wordt gebruikt om te bellen, berichtjes, foto's maken en app's. Mijn abonnement kost € 7,50 p/mnd en zit dus geen internet bij. Hoeft ook niet, ben niet van plan om een flink bedrag te gaan betalen om overal gebruik te kunnen maken van internet > zonde van het geld (is mijn mening) en ik ben ook niet anders gewend. Er zijn ook voldoende WiFi punten waar je er wel gebruik van kan maken..

hertogjan6

Hmmm met mijn beeldachermpjes gaat het lekker... 6 in een half jaar en allemaal betaald.. Word me nu toch wel iets te warm onder voeten.... Geen aanrader! : htc one x+ (nu weer een breuk in het glas maar ben er wel klaar mee 😫 sony Xperia z1 ligt ter reparatie bij sony en hoop dat ik hem snel binnne heb 😏
~ Volvo 855 2.5 10V      144pk      AUT      95    423: Autumn Gold

~ Volvo 854 2.3 T-5       300pk       MT       94    601: Red

~ Volvo 854 R                +300pk     MT       96    019: zwart

Broabander

Weet niet hoe je dat voor elkaar krijgt, heb al 6 jaar een iPhone en meer dan krassen erop heb ik nog niet voor elkaar gekregen met toch regelmatige stuiters op de betonnen vloer enzo. Vriendin heeft laatst toevallig haar eerste iPhone scherm in 5 jaar gesloopt maar die laat hem dan ook dagelijks 2x vallen.
EX: 1995 Volvo 854 2.5 10V LPG

Eindstand (07-03-2013): 650.000

Nu: '04 VW Polo 1.4 Aut.

henry classic v70

Zijn er ook forummers die zo'n Huawei telefoon hebben of misschien in hun omgeving iemand die deze gebruikt? Een maat van Henk is er goed tevreden over maar wellicht dat er nog meer ervaringen zijn met deze telefoon

widebody

Zowel mijn moeder als mijn vrouw hebben een huawei. Respectievelijk een Y300 en een Y330.

Beide zijn stabiel, bedieningsgemak is goed. Als je geen hoge eisen stelt als aan eenS5,  Experia of een iPhone of een "zware" HTC, zijn het fijne telefoon's.

Niet dat ik een iPhone op hetzelfde hoge niveau wil plaatsen als een HTC of een S5 of een Sony :evil:

BBS

Citaat van: widebody op 20-09-2014 08:36:42

Niet dat ik een iPhone op hetzelfde hoge niveau wil plaatsen als een HTC of een S5 of een Sony :evil:

Ben je gek, het niveau van een iPhone haalt een HTC, Samsung of wat dan ook niet :evil:
Apple's zitten wat dat betreft veel beter in elkaar ;D

Trage Android troep.... :evil: ;D
Volvoloos....