Het grote GSM topic

Gestart door Esveldt, 24-12-2004 15:35:02

Vorige topic - Volgende topic

LQDI

Bij aanschaf van de iphone5 kreeg ik gelijk een T-mobile simkaart met een tijdelijk nummer (kwam van KPN). Inmiddels kreeg ik net toevallig een sms bericht dat de portering afgewerkt is. Het is gelukt!

V70geRwin

Citaat van: LQDI op 27-11-2012 10:30:28
Bij aanschaf van de iphone5 kreeg ik gelijk een T-mobile simkaart met een tijdelijk nummer (kwam van KPN). Inmiddels kreeg ik net toevallig een sms bericht dat de portering afgewerkt is. Het is gelukt!

Let wel even op dat je bundel ook pas ingaat na een bepaalde datum.
Voor mijn vrouw nog in de clinch met T-Mobile hierover omdat ze best een hoge eerste rekening had voor buiten de bundel gebruik  :eusa_wall:

pwberg

Even opgraven dit topic.

Ben toe aan een nieuw abonnement en dus ook aan een andere GSM. Ben echter al zo lang uit dit geneuzel dat ik geen idee meer heb wat hip&hot is momenteel.

Eisen toestel; Android (dus GEEN iPhone), touchscreen, micro-SD slot, goede accu

Gebruik: Voornamelijk whatsapp, mail en browsen (dus forummen  ;)), tevens incidenteel bellen en sms-en  ;D

En als het even kan dus geen abo van 50+ euro, eurootje of 35, max. 40 vindt ik duur zat.

Wie verschaft er hier wat duidelijkheid? Thanx.....
(\_/)
(O.o)
(> <) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.

hertogjan6

Sony Xperia ? iets voor jou

in de omloop is Sony 1 van de beste telefoons Qua fotografie,snelheid,waterdichtheid en full HD filmen onder water ;)

zie hier de uitvoeringen!

http://www.sonymobile.com/nl/
~ Volvo 855 2.5 10V      144pk      AUT      95    423: Autumn Gold

~ Volvo 854 2.3 T-5       300pk       MT       94    601: Red

~ Volvo 854 R                +300pk     MT       96    019: zwart

The Volvoboy

Citaat van: pwberg op 19-08-2013 20:42:02
Even opgraven dit topic.

Ben toe aan een nieuw abonnement en dus ook aan een andere GSM. Ben echter al zo lang uit dit geneuzel dat ik geen idee meer heb wat hip&hot is momenteel.

Eisen toestel; Android (dus GEEN iPhone), touchscreen, micro-SD slot, goede accu

Gebruik: Voornamelijk whatsapp, mail en browsen (dus forummen  ;)), tevens incidenteel bellen en sms-en  ;D

En als het even kan dus geen abo van 50+ euro, eurootje of 35, max. 40 vindt ik duur zat.

Wie verschaft er hier wat duidelijkheid? Thanx.....

Galaxy S3 of S4? ;)
'98 - Volvo V70 2.3 T5 SE - LPi - Garnet Red metallic - 17'' Comets - 702.000km
'00 - Volvo V70 2.4T AWD Nordic - LPG - Venetian Red metallic - 16" Helium - 418.000km
'95 - Volvo 850 2.3 T-5R Aut. - Black Stone Solid - 17" Titans - 392.000km
'96 - Volvo 960 2.5 24V aut. Oxford - Dark Olive Pearl - 16" Uranus - 356.000km

Driven2Shine

Galaxy Note II gebruik ik nu bijna een jaar en ik vind het een wereld toestel.
Groot en toch klein genoeg om in een broekzak te passen.

elianmars

Citaat van: Driven2Shine op 19-08-2013 20:56:51
Galaxy Note II gebruik ik nu bijna een jaar en ik vind het een wereld toestel.
Groot en toch klein genoeg om in een broekzak te passen.

Ligt er aan hoe groot je broekzak is  :P

mehn

Ik heb sinds kort een oud model Lumia voor erbij met Windows Phone 7.5
Ik ben zeer enthousiast over Android (op mijn Xperia S), maar Windows Phone 7.5 bevalt misschien nog wel beter ;)

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

peteRRR

Even nog een keer mij input als je voor een Xperia Z gaat neem er dan een verzekering op vanwege het zwakke scherm.
Het breekt voor dat je het in de gaten hebt en ik ben echt zuinig op de GSM,s welke dan ook en naar 2 jaar zijn ze uiterlijk nog als nieuw
en kunnen ze worden door geschoven naar een ander die altijd verbaasd is dat het toestel er zo keurig uit ziet naar 2 jaar.

Groet.

Edit:als het toestel breekt na 5 weken is er niemand meer thuis zonder een verzekering.

Blutsie bladie bleu,..ums de bletser bla die bla

pwberg

Rhanx voor de input, zal eens gerichter gaan rondkijken

Citaat van: peteRRR op 19-08-2013 21:12:10
Even nog een keer mij input als je voor een Xperia Z gaat neem er dan een verzekering op vanwege het zwakke scherm.
Het breekt voor dat je het in de gaten hebt

Hoor dit vaker, die valt dus af. Verzekering leuk, maar heb geen zin om mijn toestel X tijd kwijt te zijn en dan te kunnen gaan bakkeleien over de schuldvraag. Got the Tshirt........
(\_/)
(O.o)
(> <) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.

Broabander

EX: 1995 Volvo 854 2.5 10V LPG

Eindstand (07-03-2013): 650.000

Nu: '04 VW Polo 1.4 Aut.

peteRRR

Citaat van: pwberg op 19-08-2013 21:16:06
Rhanx voor de input, zal eens gerichter gaan rondkijken

Citaat van: peteRRR op 19-08-2013 21:12:10
Het breekt voor dat je het in de gaten hebt

Hoor dit vaker, die valt dus af. Verzekering leuk, maar heb geen zin om mijn toestel X tijd kwijt te zijn en dan te kunnen gaan bakkeleien over de schuldvraag. Got the Tshirt........

Dan krijg je weliswaar een ( tijdelijk ) vervangend toestel in zo,n verzekering maar het schiet allemaal niet op idd.

Groet.

Edit;https://www.google.nl/search?q=scherm+gebroken+Xperia+Z&rlz=1C5CHFA_enNL503NL503&oq=scherm+gebroken+Xperia+Z&aqs=chrome.0.69i57.13163j0&sourceid=chrome&ie=UTF-8
Blutsie bladie bleu,..ums de bletser bla die bla

pwberg

Citaat van: Broabander op 19-08-2013 21:20:37
Ik zeg Nokia N95  :eusa_shifty:

Nokia 6100, nog steeds het meest betrouwbare toestel wat ik ooit gehad heb. Maar je, je moet met je tijd meegaan, he?

En stiekum vindt ik het ook wel leuk, hoor.....
(\_/)
(O.o)

Pakkie

Ik was het lopen met twee telefoons beu en na wat speurwerk ben ik bij een "outsider" uitgekomen: een Acer Liquid E2 duo. Zoals de naam aangeeft inderdaad voorzien van twee sim's waarop je beiden tegelijkertijd bereikbaar bent.

Het apparaat is met zijn quad core processor extreem snel en doet qua snelheid en gebruiksgemak niet onder voor de Iphone 5 van MdV en heeft zelfs een nog iets groter scherm. Grote verschil is dat zo'n Acer slechts net iets meer dan 200€ kost. Ben er tot op heden (1,5 mnd in bezit) donders blij mee. Hij is er ook in de niet-duo-versie dus wellicht dat dat een optie is?

[/QUOTE]

Broabander

Overigens ben ik een iPhoner vanaf het prille begin (heb nu de 2G, 3G, 3GS, 4 en 5 gehad) en ik hoef echt niet meer iets anders; ik gebruik mijn pc denk ik nog 5 minuten per week (muv als ik een paper of scriptie moet schrijven natuurlijk). Heb tussendoor een paar dagen een S2 geprobeerd maar wat een onding was dat. Kan niet wennen aan dat 'china'gevoel dat ik bij die dingen heb, alles gaat zo indirect en niet-intuitief, maar dat is misschien persoonlijk.
EX: 1995 Volvo 854 2.5 10V LPG

Eindstand (07-03-2013): 650.000

Nu: '04 VW Polo 1.4 Aut.