Het grote GSM topic

Gestart door Esveldt, 24-12-2004 15:35:02

Vorige topic - Volgende topic

grijzev70tdi

Scherm van mijn Samsung S4 laten maken, 125 euro :) Ook net optijd opgehaald want mijn oude LG is onder een auto terecht gekomen :eusa_shifty:
Grolsch, het klinkt al lekkerder

peteRRR

Citaat van: heutink op 05-10-2014 17:57:28
???
als ik met mijn onverwoestbare Nokia, die al 15 jaar in de houder in de 855 zit, 1 bepaald nummer bel, vanuit de repeat, belt hij tegelijkertijd het nummer van zijn vriendin.............die heeft het vorige toestel van hem, maar met een andere Sim / nummer........
iemand een idee hoe dat kan
???

Hetzelfde gehad met een Iphone en daar was het moederbord niet goed meer,...koop ook nooit een 2dehandse Iphone uit een shop. ;)

Groet.
Blutsie bladie bleu,..ums de bletser bla die bla

tackle

samsung s5 inclusief tablet gekocht. Wereldtelefoon.
Zoon heeft een s4, scherm kapot toen ie m op tafel legde. Opgestuurd, garantie, schijnt een kwaal te zijn bij die dingen.

cornelis-b

Tip voor de smartphone bezitters:

We hebben er allemaal last van, vingerafdrukken en vegen op het scherm. Om ze er weer af te poetsen haalt de een er een doekje over en de ander haalt hem langs zijn T-shirt en er zijn nog plenty methodes maar vaak moet je best goed poetsen. Er is een oplossing voor.

Op het net kwam ik dit tegen:

Liquid Armor Nano Coating Screenprotector Duo Pack

De Liquid Armor Nano Coating Screenprotector Duo Pack beschermt het touchscreen van een toestel of tablet tegen krassen en vuil, zonder gebruik te hoeven maken van een traditionele plastic-folie. Je wrijft met het Liquid Armor-wegwerpdoekje in één en dezelfde richting en het scherm is tot zes maanden beschermd. Hoe dit kan? Dankzij nanotechnologie. Op het eerste gezicht ziet een scherm er meestal glad uit. Maar op nanometrische schaal is dit niet het geval. Het zijn voor het oog onzichtbare oneffenheden. Vet en stof glijden namelijk niet over het scherm, maar blijven in de sporen van het scherm hangen. Indien het display van een tablet of toestel tot op de miljoenste van een millimeter glad is, is dit niet meer het geval. Nanotechnologie (ook wel microtechnologie genoemd) maakt dit fenomeen mogelijk en biedt een vervanging voor de traditionele screenprotector.

Klinkt mooi maar het product is best aan de prijs en ik ben zelf aan het testen gegaan en ben nu ruim 2 weken verder. Ik heb mijn scherm van de Samsung Note2 eerst met een doekje en wat alcohol ontvet en daarna heb ik een dun laagje Collinite 845 op het scherm aangebracht met een microvezeldoekje en dit 15 minuten laten "curen" daarna uitgewreven met een schone microvezeldoekje en de behandeling nog een keer herhaald. Nu 2 weken later is het verwijderen van vingerafdrukken op het scherm nog steeds een zeer eenvoudig klusje, even een doekje er over of de mouw van je trui en het scherm is weer als nieuw. Dus geen moeite meer want het vuil / vet van je vingers blijft niet meer achter in de "poriën" van het scherm.
Voor ABS controller revisie kan je me een PB sturen, twee jaar garantie op een revisie.

Zeg maar Henk tegen mij

Voorlopig is het water nog diep genoeg om te roeien

cornelis-b

Wil je een Samsung Note4 aanschaffen laat dan in de winkel eerst controleren of dit toestel een GPSfix krijgt want er zijn een heleboel gebruikers die er grote problemen mee hebben. Gister kreeg ik de Note4 bezorgd en vandaag is hij weer retour gegaan. Samsung heeft nog geen oplossing voor het probleem en zegt dat je als je gebruik wil maken van GPS dat je er maar een app bij moet draaien om een goede fix te krijgen, ik ben van mening dat als je een toestel van 749 euro aanschaft dat dit niet mag gebeuren.
Voor ABS controller revisie kan je me een PB sturen, twee jaar garantie op een revisie.

Zeg maar Henk tegen mij

Voorlopig is het water nog diep genoeg om te roeien

elmarconi

Schop!

Zoek iets nieuws met high-end specs, maar niet zo groot.
Kom uit bij de Experia Z5 Compact. Ervaringen?
Ben een beetje bang dat het niet hufterproof aka broekzakvast, valschadezeker, etc.

Samsung XCover3 lijkt me qua body het degelijkste, maar de hardware is me te minnetjes.

Comment below the line:
----------------------------

--
Autogas Inside . . .

Walter

Wat zie jij als 'niet te groot'? Samsung S6/iPhone 6? Heb beelden gezien van de nieuwe Lumia 950, dat gaat mijn nieuwe foon worden. Geen idee hoe het met de hufterproofheid gesteld is, maar met de lumia 930 die ik nu heb gaat dat prima. Al meermalen helaas gevallen maar nog geen klap verkeerd. En scherm is kunststof dus blijft dat ook heel

Facta non verba
ex-850club lid/ex-V3C lid
Volvo V70 B5244S2 AT MY02/Volvo 854 B5202F '95/Volvo 343DL '78/Volvo 360GLS B19A '83.
Nu: Volvo S80 3.2 AWD Summum MY08 + Buick Special Trunkback Sedan 1937

Martin-R

Hier ervaringen met de Z3 compact
In theorie een prima toestel, ligt goed in de hand. Snel, duidelijk scherm, prima foto's en voldoende geheugen.
Weinig beschadegignen door normaal gebruik. Blijft netjes.

Heb alleen problemen met de backcover. Deze "springt" / barst automatisch. Vermoedelijk door warmte van de telefoon.
Vooralsnog steeds netjes opgelost door Vodafone / Dynafix. Maar wel vervelend natuurlijk.
Momenteel is de telefoon (voor 2e maal) bij Dynafix. En heb ik een HTC M8 geloof ik. (geen aanrader)

Snellebaksteen

Ik heb mijn Lumia 925 nu 2 jaar en hij bevalt zo goed dat ik nu voor het eerst in de 18 jaar dat ik een mobiele telefoon heb, ik geen volledig abonnement maar een sim-omly abo heb.
Ik gebruik hem nu zelfs als motorroute GPS systeem (ik maak een motorroute op de PC, en laad deze via Onedrive op de telefoon die hem offline weergeeft en via BT naar m'n helm communiceert, terwijl ik rustig naar een muziekje via Spotify luister, even bel met het thuisfront of opzoek waar het dichtstbijzijnde restaurant is.) Alles tegelijk, zonder enige vastloper of probleem.
De camera blijft indrukwekkend en met het Chinese zoom-lensje dat ik voor een tientje heb aangeschaft kan ik ook veraf gelegen dingen scherp krijgen.
De batterij gaat ook na 2 jaar zeer intensief gebruik gewoon nog 2 dagen mee. Het scherm is nog steeds zonder krassen, op de hoekjes van de behuizing is de anodiseerlaag van het aluminium een beetje aan het wegslijten, lijkt me geen schande.
Ik heb alleen nog geen fatsoenlijk offline chinees-engels translator appje gevonden, verder kan ik echt geen nadelen bedenken.

Nomore Kliko Koereur, Nomore Dark D5 Driver, D6 Hybrid is the future.
Saaie Silver S40 on the Side.

UserID6342

En toch kreeg ik (of althans de auto van BJ) mijn Lumea 930 in de vorm van een banaantje, waarbij hij ook meteen was overleden  :evil: :evil: ;D ;D.

Even serieus, heb zelf al sinds jaren een Nokia Lumea telefoon en die bevallen echt heel erg goed.  Zijn behoorlijk hufterproof, spatten niet meteen in honderdduizend stukken als ze een keer vallen en kwalitatief zijn ze echt goed.  Vind ik tenminste.

De laatste 930 heb ik nu sinds juli afgelopen jaar (door het ongeluk inmiddels de 2e, maar daar kan het toestel niets aan doen verder) en bevalt super.

elmarconi

Citaat van: elmarconi op 07-11-2015 22:06:49
Kom uit bij de Experia Z5 Compact. Ervaringen?
Ben een beetje bang dat het niet hufterproof aka broekzakvast, valschadezeker, etc.

En Xperia Z5 Compact it is. Spectre 007 Black versie.
Toestel is mooi en snel, maar robuust, denk het niet. Spekglad aan de zijkant. Gaat geheid mis.
Daarom flink gegoogled op Tempered Glass en Bumper casing, eea besteld, zou op korte termijn moeten arriveren.

We'll see.
--
Autogas Inside . . .

rpakuypers

Gisteravond de Huawei P8 Lite besteld (Samsung Galaxy is gesneuveld) en vanmorgen al binnen gekregen. Voor de prijs van € 229,00 een prima toestel en met zijn 2GB aan werkgeheugen lekker snel. Intern Geheugen is 16GB en is met kaartje uit te breiden tot 128GB. Toch een voordeel t.o.v. de Samsung en dat is het feit dat je de telefoon niet uit elkaar hoeft te trekken om de simkaart te plaatsen. Helaas is hierdoor dus wel de accu niet vervangbaar maar aangezien de doorvoersnelheid van de telefoons best hoog is heb ik nog nooit problemen de de accu gehad. Versie 5.1 van Android doet het ook prima en nu is er ook weer connectie met de smartwatch en staan alle apps er weer op. Kortom een prima toestel, zeker voor die prijs.

Groet,
Roger

Joram

Heb momenteel een I-safe Innovation 2.0 telefoon (alias Ruggear RG500) voor m'n werk, maar tis een duosim dus voorzichtig eens m'n gare S5 mini duosim eens aan de kant gegooid, maar man dat ding is niet gemaakt voor 2 dingen tegelijk draaien, 512mb Ram en een 1200 mhz duo core trekken het gewoon niet...komt bovenop een heel matig 3.2 inch scherm....
Ik denk heel sterk aan een Lumia 930, vooral omdat het voor de rest of Apple, of Google is wat de klok slaat...

Vulk

Ik heb momenteel nog geen Smartphone, maar ik overweeg nu toch om er één aan te kopen.

Ik wil een degelijk basistoestel, dat vlot werkt en niet irritant traag is.
Gebruik: messenger, facebook, surfen, bij uitzondering eens navigatie, ...

Ik overweeg de Samsung Galaxy J5. Ik lees daar weinig slechts over.
Zijn er betere alternatieven voor dat geld?

Rob850turbo

na de i phone een oneplus one gekocht , toen de oneplus two uitkwam direct een oneplus two gekocht.

Super toestel en een goede prijs