Het grote GSM topic

Gestart door Esveldt, 24-12-2004 15:35:02

Vorige topic - Volgende topic

FelixB

Zó, ik ben eruit.

Het wordt een Nokia N85.
Vooral vanwege de FM-transmitter. Dan wordt de muziek die je afspeelt op je radio uitgezonden. Geen aansluitingen nodig enz. enz.
855R & C70 T5 cabrio automaat

@®-

Heeft iemand al ervaring met de T-mobile Google telefoon, ik it te twijfelen of het weer een Zwarte Bes (Blackberry) of de Google telefoon gaat worden.
Het nadeel van de Blackberry die ik nu heb vindt ik dat ik me een ongeluk scroll omdat je geen touchscreen hebt, de nieuwe Blackberry's hebben dit ook, en de bluetooth functionaliteit is beroerd.

Marc O.

Citaat van: @®- op 05-06-2009 22:45:06
Heeft iemand al ervaring met de T-mobile Google telefoon, ik it te twijfelen of het weer een Zwarte Bes (Blackberry) of de Google telefoon gaat worden.
Het nadeel van de Blackberry die ik nu heb vindt ik dat ik me een ongeluk scroll omdat je geen touchscreen hebt, de nieuwe Blackberry's hebben dit ook, en de bluetooth functionaliteit is beroerd.

De "oude" Google telefoon (die door T-Mobile wordt verkocht) schijnt kwalitatief wat minder te zijn, zowel hardwarematig als softwarematig. De nieuwe Google phone (HTC Magic, van Vodafone) krijgt beduidend positievere reakties.
...The Nile isn't just a river in Africa...

elianmars

Esveldt

Alsjeblieft, misschien kan je hier wat mee

elianmars

Sbv

Citaat van: elianmars op 05-06-2009 23:03:11
Citaat van: FelixB op 05-06-2009 22:18:38
Zó, ik ben eruit.

Nu ik nog....  :eusa_shifty:

Zou voor iets gaan met een klein toetsenbordje in jouw geval. HTC touch pro ofzo ?

elianmars

Citaat van: Sbv op 07-06-2009 13:39:10
Zó, ik ben eruit.

Zou voor iets gaan met een klein toetsenbordje in jouw geval. HTC touch pro ofzo ?

Ik zit ook een beetje te twijfelen over eentje met toetsenbordje. Maar werkt dat wel lekker?
Ik zit regelmatig op het internet met mijn telefoon. Nu moet ik de letters intikken zoals met sms-en. Zo'n toetsenbord lijkt me handiger, mits de toetsjes een beetje aan te tikken zijn, zonder dat ik er gelijk 4 tegelijk meepak.

Sbv

Citaat van: elianmars op 07-06-2009 13:51:13
Zó, ik ben eruit.

Ik zit ook een beetje te twijfelen over eentje met toetsenbordje. Maar werkt dat wel lekker?
Ik zit regelmatig op het internet met mijn telefoon. Nu moet ik de letters intikken zoals met sms-en. Zo'n toetsenbord lijkt me handiger, mits de toetsjes een beetje aan te tikken zijn, zonder dat ik er gelijk 4 tegelijk meepak.

Gewoon eens in een winkel gaan proberen. als je wel eens wat aan het internetten bent of sms is het wel heel handig en zulke grote handen heb je nu ook weer niet

Marc O.

Citaat van: elianmars op 07-06-2009 13:51:13
Zó, ik ben eruit.

Ik had al een tijdje een MDA Vario (HTC Wizard) en heb er sinds kort (van de zaak) een MDA Vario III (HTC TyTN2) bij. Beiden met zo'n klein toetsenbordje. Zou persoonlijk niet meer anders willen, al had ik in plaats van die TyTN2 liever een Nokia E71 gehad.

Taranis

Iemand ervaring met de Sony Ericsson X1 Xperia?

Marc O.

Citaat van: Taranis op 07-06-2009 14:43:46
Iemand ervaring met de Sony Ericsson X1 Xperia?

Ja, mijn collega. Is er redelijk positief over. Super mooi scherm, met enorm hoge resolutie. Apparaat wordt trouwens gemaakt door HTC, dus als je daar allergisch voor bent (die mensen heb je schijnbaar), dan beter iets anders nemen ;)

Taranis

Ik ben niet allergisch voor HTC, wel voor de afwerking van HTC. Ik hoop dat dat bij de Xperia beter is  :eusa_pray:

Hoe bevalt het internetten op dat ding? Heb nu een C902 (die na 8 maanden alweer gaar is :eusa_wall: ), maar internetten vind ik niet super. Zag op internet dat je met zo'n Xperia een haast volwaardige browser zou moeten hebben :eusa_think:

Marc O.

Citaat van: Taranis op 07-06-2009 20:29:44
Ik ben niet allergisch voor HTC, wel voor de afwerking van HTC. Ik hoop dat dat bij de Xperia beter is  :eusa_pray:

Hoe bevalt het internetten op dat ding? Heb nu een C902 (die na 8 maanden alweer gaar is :eusa_wall: ), maar internetten vind ik niet super. Zag op internet dat je met zo'n Xperia een haast volwaardige browser zou moeten hebben :eusa_think:

Voor browsen kun je ipv Internet Explorer sowieso het beste Opera mini gebruiken, of het (redelijk nieuwe, maar als enige in staat om Flash weer te geven) Skyfire. Maar goed, blijft natuurlijk een klein scherm, dus het is en blijft een beetje behelpen zeg maar.

Taranis

Opera is toch aanwezig op zo'n Xperia?

Sinds ik internet op m'n mobiel heb gebruik ik de laptop een stuk minder. Desktop pc is stuk en repareer ik ook niet meer. Lang leve mobiel internet 8)