Eindelijk: Volvo 855 T-5R gevonden na jarenlang zoeken

Gestart door wwart, 29-05-2014 20:29:36

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

855T5+

Hoe is het mogelijk! Fantastisch!



(Waarom blijft wwart's berichtenteller op nul staan?)
Volvo: Mutatis Mutandis

Boeijke

Omdat de TS al sinds juni vorig jaar niet meer online is geweest hier.
En berichten hier in dit topic niet meetellen.

erik brouwers

Hahaha mooi verhaal hoor, maar vreemd dat je nu niks meer hoort....
Dit verhaal deel je toch met je mede liefhebbers......

In de hoop dat WWART dit leest ;)
850 RACING ESTATE  VOLVO FOR LIFE

Spin!

Volgens mij heeft Willem de auto niet meer. Meen dat hij terug is gekocht door de importeur, en doorverkocht naar een verzamelaar in Duitsland. Als die Ray Ban T-5R zonnebril mee is gegaan met de auto, dan...is die van mij nog unieker in Nederland ;D

www.vm-parts.nl

wwart

#49
Dag,

ik ben idd langere tijd afwezig geweest op het forum. Dat had veel te maken met pers. beslommeringen en het feit dat ik de auto pas dit voorjaar op naam heb gezet en er mee ben gaan rijden.
Ook was en is er inderdaad belangstelling voor de auto. Maar ik geniet er voorlopig eerst maar eens van. Verkopen kan altijd nog en in de tussentijd heb ik er plezier van. Op dit moment maakt de auto de wegen in Toscane en Umbrie "onveilig".  Volgens mensen die het weten kunnen zou het goed voor de auto (motor) zijn om eens wat langere ritten te maken en wat uurtjes op bedrijfstemperatuur te rijden.

Het rijdt...uiteraard, tegen wie zeg ik dat... geweldig. Alleen dat slechte wegdek in 'achteraf heuvels' en dan die wat straffe vering.....! Maar geen kraakje tot nu toe.
Na thuiskomst staat een -uiterlijke- beurt op het programma voor de remklauwen en het eindstuk van de uitlaat. Die zien er niet mooi meer uit en dan kunnen gelijk de steenslagstipjes op de motorkap worden weggewerkt. Da's dan wel weer jammer van het rijden....je verzamelt ze al snel.

Oh ja, de spoiler zit er op. Voor de looks, doet de auto altijd goed vind ik.
Enne, over die zonnebril. Die is dus nog hier.....helaas 'Spin" 8)
wwart

wwart

Nog iets. Ik zie bij het teruglezen van de postings een bericht van Dielie850. Over een auto in Duitsland. Als eerder gemeld, deze komt uit Zweden.
wwart

RabbitGT