855R "Blackie"

Gestart door cornelis-b, 05-09-2014 18:19:40

Vorige topic - Volgende topic

cornelis-b

Citaat van: T5-Klaas op 06-08-2015 10:50:48
Hey Henk,

En mijn aanbod dan om "samen" de poetsmachine ter hand te nemen??..

Een roffèl vanuit Frankrijk, grtz en tot snel.
(T5-)Klaas

Tof aangeboden Klaas maar zelfs de auto met de hand wassen is me op het moment nog te veel, maak momenteel gebruik van de wasbox met foamlans.
Voor ABS controller revisie kan je me een PB sturen, twee jaar garantie op een revisie.

Zeg maar Henk tegen mij

Voorlopig is het water nog diep genoeg om te roeien

The Volvoboy

Citaat van: cornelis-b op 06-08-2015 10:30:05
Zojuist hebben we te horen gekregen dat er heel veel katten worden gevangen. De eigenaresse, sommige forumleden hebben haar wel gezien in de straat, een zwaar verwaarloosde vrouw met vette grijze haren en het uiterlijk van een toverkol is opgenomen en inmiddels geopereerd aan een tumor in haar hoofd. Ze komt niet meer thuis en gaat naar een verzorgingshuis, het schijnt heel slecht te gaan met haar. Heel triest allemaal maar de buurt raakt gelukkig wel een zooi van die stink katten kwijt.

Eucalypta? :eusa_shifty:
'98 - Volvo V70 2.3 T5 SE - LPi - Garnet Red metallic - 17'' Comets - 702.000km
'00 - Volvo V70 2.4T AWD Nordic - LPG - Venetian Red metallic - 16" Helium - 418.000km
'95 - Volvo 850 2.3 T-5R Aut. - Black Stone Solid - 17" Titans - 392.000km
'96 - Volvo 960 2.5 24V aut. Oxford - Dark Olive Pearl - 16" Uranus - 356.000km

cornelis-b

Citaat van: The Volvoboy op 06-08-2015 11:04:12
Citaat van: cornelis-b op 06-08-2015 10:30:05
Zojuist hebben we te horen gekregen dat er heel veel katten worden gevangen. De eigenaresse, sommige forumleden hebben haar wel gezien in de straat, een zwaar verwaarloosde vrouw met vette grijze haren en het uiterlijk van een toverkol is opgenomen en inmiddels geopereerd aan een tumor in haar hoofd. Ze komt niet meer thuis en gaat naar een verzorgingshuis, het schijnt heel slecht te gaan met haar. Heel triest allemaal maar de buurt raakt gelukkig wel een zooi van die stink katten kwijt.

Eucalypta? :eusa_shifty:

Inderdaad die
Voor ABS controller revisie kan je me een PB sturen, twee jaar garantie op een revisie.

Zeg maar Henk tegen mij

cornelis-b

Vandaag maar weer eens onder de kap bezig geweest want het was hard nodig om daar de stof te verwijderen.
Het blok eerst gewassen met warm water, ontvetter en een bokkepoot, niet dat het vet was maar omdat ik dit nog had staan en daarna met draaiende motor de boel schoongespoten met de hogedrukspuit. Na een snelweg ritje van 25 kilometer de boel wat laten afkoelen en toen aan het poetsen geslagen met een doek en siliconenspray, uiteraard van de Action a 1,69 per spuitbus ;D ;D

Het resultaat is naar mijn idee weer super geworden.

Zeg maar Henk tegen mij

The Demon

Staat je KVS niet wat laag?
En wanneer vervang je die grijze dop? Oh nee, die past bij je haarkleur dat was ik even vergeten.  ;D

cornelis-b

Citaat van: The Demon op 10-08-2015 16:30:34
En wanneer vervang je die grijze dop? Oh nee, die past bij je haarkleur dat was ik even vergeten.  ;D

KVS kan inderdaad iets meer bij maar die ga ik van de week compleet vervangen en die grijze dop blijft er op tot ie het begeeft, dan komt er weer een andere grijze op, heb 4 grijze en 2 groene in voorraad  ;D ;D
Wanneer ga jij je haar weer verven dan kom ik foto's maken  :eusa_whistle:

Zeg maar Henk tegen mij

The Demon

Citaat van: cornelis-b op 10-08-2015 16:39:12
Citaat van: The Demon op 10-08-2015 16:30:34

KVS kan inderdaad iets meer bij maar die ga ik van de week compleet vervangen en die grijze dop blijft er op tot ie het begeeft, dan komt er weer een andere grijze op, heb 4 grijze en 2 groene in voorraad  ;D ;D
Wanneer ga jij je haar weer verven dan kom ik foto's maken  :eusa_whistle:
Dat zal niet meer gebeuren, ik hou het wel bij het mooie blond want de Italiaanse vrouwen vinden dat wel leuk.  ;)

portlock

hee henk, dat ziet er weer mooi uit! Was gezellig zaterdag!
nu nog even stoeien met de relais en AB.. ;D
'06 V70R AWD Black Sapphire GT6     12-'16 / Heden
'98 V70R AWD Saffron AUT4             11-'13 / 12-'16
'94 855 T-5R Cream Yellow Handbak   10-'14 / Heden
'95 854 2.5 10v Wit Handbak            08-'15 / 10-'15

cornelis-b

Citaat van: portlock op 10-08-2015 16:46:22
hee henk, dat ziet er weer mooi uit! Was gezellig zaterdag!
nu nog even stoeien met de relais en AB.. ;D

Was zeker gezellig zaterdag en doen we zeker nog een keer over maar dan gaat de BBQ in de fik.
Wat dat relais en AB betreft blijf ik het even volgen want ik kan er met mijn pet niet bij, echt heel vreemd hoor. Alles werkt in princiepen behalve het met de AB sluiten van de auto ??

Zeg maar Henk tegen mij

henry classic v70

Ziet er weer puik uit Henk, nu de randjes nog van de voorschermen hahahaha
... en de parafaan  ;)
620.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
305.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

cornelis-b

Parafaan komt morgen aan de beurt net als de binnenranden van de schermen.

Zeg maar Henk tegen mij

T5-Klaas

Ziet er weer netjes uit Henk!
En wat de bbq betreft, samen met het tuig uit Hoorn een keertje naar Assendelft?

Roffelze en tot snel,
(T5-)Klaas
ex 855 T-5R (019), ex V70 classic T-5 (417), ex V70 classic TDI (427)

cornelis-b

Citaat van: T5-Klaas op 10-08-2015 22:54:57
Ziet er weer netjes uit Henk!
En wat de bbq betreft, samen met het tuig uit Hoorn een keertje naar Assendelft?

Roffelze en tot snel,
(T5-)Klaas

De eerstvolgende BBQ is 12 september Klaas ;D

Zeg maar Henk tegen mij

henry classic v70

Citaat van: cornelis-b op 10-08-2015 22:39:24

;D
620.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
305.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

cornelis-b

Citaat van: henry classic v70 op 11-08-2015 00:22:04
Citaat van: cornelis-b op 10-08-2015 22:39:24

;D

Elke dag een beetje, vind mijn body beter ;D ;D

Zeg maar Henk tegen mij