855R "Blackie"

Gestart door cornelis-b, 05-09-2014 18:19:40

Vorige topic - Volgende topic

KW-speed

Haha was inderdaad heel goed te doen zo! En was nog gezellig ook :P achja hoe ken het ook anders met Henk en Anton! 😂

Vervolgens nog ff snel een rondje gereden met blackie och och och wat rijdt dat ding toch fantastisch. Gewoon een auto die goed voor elkaar is! :)

En de taart was lekker haha.

1. C70 2.5T "98

cornelis-b

Je je kwam met een big smile terug na het ritje en Jesse idem maar ik hou hem toch maar ;D ;D
Zowel jij als Jesse hebben zo weinig ruimte in die platgedrukte Volvo om spullen mee te nemen ;D

Blij dat de gebakken zooi lekker was.
Voor ABS controller revisie kan je me een PB sturen, twee jaar garantie op een revisie.

Zeg maar Henk tegen mij

Voorlopig is het water nog diep genoeg om te roeien

KW-speed

Jah als ik iets zeg dat iets goed rijdt meen ik dat ook :P jah voor jesse was het helemaal genieten :P maarja wie niet van dat kanon. Kan niet wachte tot mijn project van start gaat en af is! :)
1. C70 2.5T "98

cornelis-b

Omdat ik binnen kort een rem upgrade ga doen naar 302 remmen was ik blij dat GeRwin een setje nieuwe staal omvlochten remslangen aanbood voor een heel nette prijs en deze vandaag opgehaald.

Verder van Joost een reverse intercooler set overgenomen. Een originele Volvo set met een zwarte buis. De buis heb ik heel snel van de zwarte coating ontdaan door hem in te smeren met verfafbijt, dit werkt snel en na 15 minuten kan je de coating we letterlijk afwassen. Daarna ben ik gaan schuren met diverse korrels schuurpapier en daarna met een brillo zeepsponsje behandeld. Als laatste de buis gepolijst met de machine en een oude oranje pad met Veloce, wat een enorme zwarte bende krijg je bij het polijsten maar het gaat mooi glanzen ;D

De socket tussen de buis en de turbo wilde ik niet monteren omdat er een oppervlakkig scheurtje in zat maar na contact met EricL had ik binnen 2 dagen een nieuwe socket van Snabb in de bus, thanks Eric :eusa_clap:
Ook de slang tussen de buis en de intercooler wil ik vervangen, weet alleen nog niet wat ik ga doen, deze is nog nieuw leverbaar door de dealer, hij moet wel besteld worden in Zweden of ik bestel hem ook van siliconen bij Snabb.

Maar goed er staan weer een paar dingetjes op stapel.

Voor ABS controller revisie kan je me een PB sturen, twee jaar garantie op een revisie.

Zeg maar Henk tegen mij

spijky

Aha, dus gij hebt die slangen.
Was me net voor,  ;)
My Bricksquad:
V70R FWD 2.3 Aut.  Nautic Blue Pearl
850 2.3 T-5R AUT Cream Yellow
242 2.1DL AUT.'77 Mojava Beige

cornelis-b

Citaat van: spijky op 22-02-2015 22:12:05
Aha, dus gij hebt die slangen.
Was me net voor,  ;)

Dat zij Rob850/480 net ook al tegen me op whatsapp ;D

Zeg maar Henk tegen mij

cornelis-b

Nog een nieuwtje, vandaag kreeg ik het officiële taxatierapport binnen en de waarde van Blackie is vastgesteld op 7500 euro. Ik ben tevreden.

Zeg maar Henk tegen mij

razorx

V70 400K+

Dat is een mooi bericht Henk! ;D

Privé V70 2.4-20V - 1999 - Aut5 90.000-470.000 defect
Zakelijk Jaguar XE
Privé V70 D5 Geartronic 2004 412.000
Privé 850R Blackstone

Boeijke

Rvd

Zo Henk, je bent lekker op dreef. Goed bezig!

cornelis-b

Morgen ook maar eens een bezoekje brengen aan het verzekeringskantoor zodat het rapport wordt opgenomen bij de polis. Het rijdt toch prettiger nu. Er zal maar iemand inklappen en je hebt geen taxatie dan ben je er ziek van, dat ben je natuurlijk ook met taxatie maar ze kunnen het dan niet meer afdoen met een dagwaarde van rond de 1500 euro die een doorsnee 855 nog waard is.

Zeg maar Henk tegen mij

dielie850

Dat is een nette taxatie waarde :eusa_clap:
Ik moet die van mij ook nog steeds eens laten doen ::)

elianmars

Citaat van: cornelis-b op 23-02-2015 21:26:57
Nog een nieuwtje, vandaag kreeg ik het officiële taxatierapport binnen en de waarde van Blackie is vastgesteld op 7500 euro. Ik ben tevreden.

Hèhè, eindelijk iemand die de taxatiewaarde gewoon vertelt. Er wordt altijd zo geheimzinnig over gedaan......  :eusa_think:

)()()sT

Citaat van: dielie850 op 23-02-2015 22:27:15
Dat is een nette taxatie waarde :eusa_clap:
Ik moet die van mij ook nog steeds eens laten doen ::)

Ik ook. Alleen weet ik nog niet welke kleur ::) ;D