855R "Blackie"

Gestart door cornelis-b, 05-09-2014 18:19:40

Vorige topic - Volgende topic

cornelis-b

Dak, achterklep. deurpaneel en schade aan achterscherm plus spuiten. Zelf niks geschuurd dat mag de spuiter doen dan kan hij later nooit zeggen dat ik het verkeerd heb voorbewerkt als er iets zou fout gaan.
Voor ABS controller revisie kan je me een PB sturen, twee jaar garantie op een revisie.

Zeg maar Henk tegen mij

Voorlopig is het water nog diep genoeg om te roeien

konniekip

Mooie auto henk, wat zullen die turkse jongens blij met je zijn!
Interieur is mooier dan van die S70.

cornelis-b

Citaat van: konniekip op 16-09-2014 09:47:31
Mooie auto henk, wat zullen die turkse jongens blij met je zijn!
Interieur is mooier dan van die S70.

Of ze blij met me zijn weet ik niet Konstant, maar ik wel met hun :eusa_dance:
Het interieur is echt nog super mooi, totaal onbeschadigd en na het scheren van de bestuurdersstoel niet van "nieuw te onderscheiden. Er moet best nog wat gebeuren aan de auto voor hij weer tip top op zijn banden staat maar het gaat zeker goed komen.
Voor ABS controller revisie kan je me een PB sturen, twee jaar garantie op een revisie.

Zeg maar Henk tegen mij

cornelis-b

Net een belletje van Riyad ik kan morgenmiddag "Blackie" ophalen, ik ben super benieuwd :eusa_dance: :eusa_dance:

Wat is het ruk als je geen auto voor de deur hebt staan, maar goed als hij weer terug is kunnen we zaterdag weer verder en de draagarmen vervangen, RVS slangenklemmetjes halen en dan ook de vacuüm slangen aanpakken. EricL had nog meters vacuüm slang dus we kunnen aan de bak. Hoop de auto voor de VHB helemaal klaar te hebben op de daklijsten na want die neemt Jeroen ( Dielie ) mee :eusa_clap:

Zeg maar Henk tegen mij

SnoobyDoo

Mooie roffel Henk!

Is dit de oude van Philippe?
Richie: All right! Take it easy you bitch! I mean, Your Bitchness..I mean Lady Bitch of, oh God Eddie, what do you call them? Eddie: Jugs, what do you call em?

cornelis-b

Citaat van: SnoobyDoo op 19-09-2014 12:16:55
Mooie roffel Henk!

Is dit de oude van Philippe?

Is niet van Phillipe geweest, ik heb hem uit Alkmaar.

Zeg maar Henk tegen mij

cornelis-b

Zo "Blackie" staat weer voor de deur, wat is dat opgeknapt :eusa_dance: :eusa_dance:

Helaas zitten er 3 kleine stofjes op het dak maar de spuiter heeft me verzekerd dat hij dit na een dag of 10 uitharden er uit haalt, de lak moet eerst volledig uitharden voor hij hier wat aan kan doen. Ik heb dit ook gehad met de bumper van de S70 en na 10 dagen even terug geweest en na wetsanden en polijsten zag je er echt helemaal niks meer van dus heb er alle vertrouwen in. De schade aan het achterscherm is netjes gerepareerd en de achterklep is ook weer als nieuw. Zo ook het deurpaneel.

Maandag even de kunststof nokjes en stalen clipjes bestellen om de daklijsten te kunnen bevestigen, van de stalen clipjes weet ik dat het partnummer 9178792 is en dat ik er 14 nodig heb maar de kunststof dingen snap ik weinig. Er zaten totaal 10 "witte" en 8 "gele" maar wit en geel kom ik in VIDA niet tegen?
Heeft iemand de partnummers van die kunststof gevallen?

Morgen, als het weer goed is pak ik de draagarmen aan en daarna zal ik wat foto's maken.

Zeg maar Henk tegen mij

Ludo

Citaat van: maruska op 26-12-2012 11:17:03
metalen clips :     9178792
die kunststof schuif clip heb je in een aantal varianten.. (9133187 en 9159496). dat is dus even kijken welke eruit komt als je hem los haalt.
http://www.volvo850forum.nl/index.php/topic,38873.msg1313784/topicseen.html#msg1313784
:D

razorx

Ik ben heel benieuwd Henk.
En inderdaad is her r*k zonder auto voor de deur.

cornelis-b

Zo de draagarmen zitten er onder. Volgens mij waren ze nog niet aan vervanging toe want ze waren super flexibel  :evil: :evil:

Volgende stap de vacuum slangen en het steun aan de distributiezijde daarna de achterveren, er is nog zat te doen maar het komt helemaal goed met "Blackie"

Klik de foto voor de video

Zeg maar Henk tegen mij

cornelis-b

Zo de reigerschijt is verdwenen, de achterklep is weer strak, onderste deurpaneel is weer strak en de schade aan het achterscherm hersteld ;D

Zeg maar Henk tegen mij

big ben

Superstrak!   :eusa_dance:

knoertS70

Ziet er goed uit Henk en Anton. Het is niet wit, maar toch mooi.
Weten wat je zegt is vaak verstandiger dan zeggen wat je weet.

MikeyQR

Nice!!

Ziet er weer strak uit 8)
Zal het morgen in het eggie zien, ben benieuwt. 8)

Silverarrow

Dat ziet er weer strak uit, je laat er geen gras over groeien :eusa_clap:. Die van mij gaat aankomende dinsdag naar de spuiter :).