855R "Blackie"

Gestart door cornelis-b, 05-09-2014 18:19:40

Vorige topic - Volgende topic

san

Succes en sterkte!

cornelis-b

Ben er maar even bij gaan zitten :o :o

Ondanks dat ik positief kijk naar de uitslag is en blijft het een enorm brok spanning.
Voor ABS controller revisie kan je me een PB sturen, twee jaar garantie op een revisie.

Zeg maar Henk tegen mij

Voorlopig is het water nog diep genoeg om te roeien

V70 400K+

Je zit er Stralend bij Henk ;D
We leven met je mee, sterkte Henk. Groet ook van Tom!

Privé V70 2.4-20V - 1999 - Aut5 90.000-470.000 defect
Zakelijk Jaguar XE
Privé V70 D5 Geartronic 2004 412.000
Privé 850R Blackstone

henry classic v70

Ja man, ik kan me die spanning heel goed voorstellen..
Is inderdaad een rare gewaarwording die contrastvloeistof, kreeg ik ook bij een hart-onderzoek, ineens gloeien van binnen  :eusa_eh:
Hopend op een goede uitslag Henk, sterkte daar..
620.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
305.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

cornelis-b

Citaat van: henry classic v70 op 30-04-2015 19:42:05
Is inderdaad een rare gewaarwording die contrastvloeistof, kreeg ik ook bij een hart-onderzoek, ineens gloeien van binnen  :eusa_eh:

Ik denk nu dat ik weet hoe een aardappel zich voelt in de magnetron, beginnen te koken van binnen uit :D
Voor ABS controller revisie kan je me een PB sturen, twee jaar garantie op een revisie.

Zeg maar Henk tegen mij

henry classic v70

Citaat van: cornelis-b op 30-04-2015 20:48:36
Is inderdaad een rare gewaarwording die contrastvloeistof, kreeg ik ook bij een hart-onderzoek, ineens gloeien van binnen  :eusa_eh:

Ik denk nu dat ik weet hoe een aardappel zich voelt in de magnetron, beginnen te koken van binnen uit :D

Hahahahaha, ja dat soort gevoel   ;D
620.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
305.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

cornelis-b

Citaat van: henry classic v70 op 30-04-2015 20:55:24
Citaat van: cornelis-b op 30-04-2015 20:48:36
Is inderdaad een rare gewaarwording die contrastvloeistof, kreeg ik ook bij een hart-onderzoek, ineens gloeien van binnen  :eusa_eh:

Hahahahaha, ja dat soort gevoel   ;D

Ik dol er maar een beetje over maar het is echt een heel raar en niet verklaarbaar gevoel, de contrastvloeistof is op lichaamstemperatuur 36,8 graden en toch op het moment dat het wordt ingespoten, 75ML, lijkt het echt of je kookt vanbinnen. Ik had het infuus in mijn onderarm en toen de vloeistof werd ingespoten voelde ik een heet gevoel in mijn arm wat zich razend snel verspreide door de rest van mijn lichaam. De man die de scan bediende had ook best humor en riep via de intercom: Nu voel je jezelf een bommetje ;D

Zeg maar Henk tegen mij

The Demon

Zolang hij maar niet aan je lontje kwam, kon het geen kwaad toch?  ;D

Je moet er ook een beetje luchtig over blijven Henk, anders wordt je gek van jezelf.
Spanning is niet de beste raadgever, zeker niet in dit soort situaties.

Hou je taai daar.

razorx

Wijze woorden Walter, hoe moeilijk het ook zal zijn om dit op te brengen.
Zet hem op Henk!

cornelis-b

Citaat van: razorx op 30-04-2015 22:30:07
Wijze woorden Walter, hoe moeilijk het ook zal zijn om dit op te brengen.
Zet hem op Henk!

Ik hou me kop helder Yits.

Zeg maar Henk tegen mij

cornelis-b

Vandaag heb ik van de huisarts de uitslag van de CT-scan gekregen en de uitslag was niet goed  :'(

Er is een primaire tumor aanwezig in de linker longkwab van 3.1 X 2.8 centimeter, de lever en bijnieren zien er op de scan goed en homogeen uit wat eigenlijk betekend dat daar niets is gevonden. Wel een paar cysten op de nieren maar dat is geheel normaal bij mijn leeftijd. Donderdag om 8:30 heb ik een afspraak in het ZMC waar ze eerst bloed gaan prikken, een gesprek met een long verpleegkundige en een longfunctie onderzoek. Daarna  heb ik om 10:15 een gesprek met de longarts om een verdere behandeling te bespreken. Een van de dingen die er gedaan zullen worden is een bronchoscopie waar een biopt van de tumor wordt genomen om te bepalen uit welke cellen deze bestaat.

Uiteraard voel ik me zwaar ruk op dit moment, ik had even het idee dat iemand me een klap met een hamer op mijn kop had gegeven maar ik ga zeker niet bij de pakken neerzitten. Zowel Anton als ik staan met beide poten op de grond en we kunnen niet anders dan knokken en ik ben zeker niet van plan mijn tegenstander te laten winnen. We gaan gewoon door met de dingen waar we mee bezig zijn en die we nog willen doen.

Wat de auto betreft daar doen we voorlopig alleen aan wat noodzakelijk is qua onderhoud en we gaan verder geen extra veranderingen aanbrengen zoals het project Volans, ook de 3" downpipe laten we even zitten. De prioriteiten liggen nu even anders.

De maat in de uitslag van 81,3 cm moet zijn 1.8 X 1.3 cm

Zeg maar Henk tegen mij

Sbv

Heel veel sterkte Henk. Kan me voorstellen dat het als een klap aankomt

BBS

Mooi rök Henk, en ik/wij wens(en) je dan ook alle sterkte toe de komende zenuwslopende tijd.
Volvoloos....

Boeijke

Niet fijn Henk. Maar goed. Nog niet aangetoond dat de tumor kwaadaardig is.
Maar kan me voorstellen dat het ff niet fijn binnenkomt.

Heel veel sterkte.

V70geRwin

Dat is zeker een forse klap Henk.
Maar fijn dat je al wel a.s. donderdag al terecht kan om het aan te pakken!

Sterkte beiden en goed dat je zo veel als mogelijk de dingen blijft doen die je/jullie nog willen doen!