855R "Blackie"

Gestart door cornelis-b, 05-09-2014 18:19:40

Vorige topic - Volgende topic

jan smit

airbruce henk .

razorx

Ziet er weet top uit.
Leuk videotje overigens.

portlock

Hee henk, je bent weer goed bezig! Hij schijnt weer als een hondenlul in de maneschijn! ;D
'06 V70R AWD Black Sapphire GT6     12-'16 / Heden
'98 V70R AWD Saffron AUT4             11-'13 / 12-'16
'94 855 T-5R Cream Yellow Handbak   10-'14 / Heden
'95 854 2.5 10v Wit Handbak            08-'15 / 10-'15

cornelis-b

Ik had al weer een tijdje niets over mijn longkanker geschreven omdat er weinig te melden was. Het enige wat er was gedaan was bloed onderzoek. De bloedwaarden zijn weer gestaagd aan het stijgen dus dat ging allemaal prima.

Vandaag was het een spannende dag, zeg maar de dag van de waarheid.
Er is vandaag een scan gemaakt met contrast en ongeveer 45 minuten later kreeg ik de uitslag van de scan, eigenlijk best spannend  :eusa_pray: :eusa_pray:

We werden door Wouter ( de arts ) de spreekkamer in geroepen waar de beelden van de scan al op een groot beeldscherm stonden en de uitleg begon: Ik heb alleen maar goed nieuws voor je Henk, nou vertel het maar Wouter  ;D

De lymfeklier in het mediastinum die positief was getest op kankercellen is volledig "vernietigd" door de bestraling en de tumor is veranderd in een stukje litteken weefsel en dus ook "vernietigd". De behandeling is dus heel goed aangeslagen. Mooier kan mijn weekend niet beginnen. Potverdomme wat ben ik blij met deze uitslag :eusa_dance: :eusa_dance:

Uiteraard blijf ik voorlopig nog onder controle en in de eerste week van oktober gaan we weer bloed prikken en kijken hoe de waarden zijn en een gesprek met Wanda ( de longarts )

Zo en nu een biertje en feest vieren dit weekend  ;D

Voor ABS controller revisie kan je me een PB sturen, twee jaar garantie op een revisie.

Zeg maar Henk tegen mij

Voorlopig is het water nog diep genoeg om te roeien

petrolhead

TOP Henk. Wat een mooie uitslag. Cheers!

V70geRwin

Citaat van: cornelis-b op 04-09-2015 17:38:14
Ik had al weer een tijdje niets over mijn longkanker geschreven omdat er weinig te melden was. Het enige wat er was gedaan was bloed onderzoek. De bloedwaarden zijn weer gestaagd aan het stijgen dus dat ging allemaal prima.

Er is vandaag een scan gemaakt met contrast en ongeveer 45 minuten later kreeg ik de uitslag van de scan, eigenlijk best spannend  :eusa_pray: :eusa_pray:

We werden door Wouter ( de arts ) de spreekkamer in geroepen waar de beelden van de scan al op een groot beeldscherm stonden en de uitleg begon: Ik heb alleen maar goed nieuws voor je Henk, nou vertel het maar Wouter  ;D

De lymfeklier in het mediastinum die positief was getest op kankercellen is volledig "vernietigd" door de bestraling en de tumor is veranderd in een stukje litteken weefsel en dus ook "vernietigd". De behandeling is dus heel goed aangeslagen. Mooier kan mijn weekend niet beginnen. Potverdomme wat ben ik blij met deze uitslag :eusa_dance: :eusa_dance:

Uiteraard blijf ik voorlopig nog onder controle en in de eerste week van oktober gaan we weer bloed prikken en kijken hoe de waarden zijn en een gesprek met Wanda ( de longarts )

Gefeliciteerd Henk, drinken we volgende week een biertje op!

knoertS70

Niet te veel zuipen, anders zit je zo weer bij de doktoren.  ;D
Weten wat je zegt is vaak verstandiger dan zeggen wat je weet.

jas

Super goed nieuws Henk!

Een hoofdstuk wat je kunt afsluiten en achter je kan laten.

Grt Jas

henry classic v70

Echt mooi nieuws Henk, valt er zeker een stuk spanning weg bij jou en Anton.
En nu nòg meer genieten van het leven dan je al deed  ;D
620.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
305.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

EricL

Goed nieuws!!
Gefeliciteerd!

Denk dat Blacky ook wel blij is met de uitslag.....nog genoeg te doen aan die wagen! ;D

big ben

Proficiat met deze Geweldige uitslag !!  :eusa_clap:

Hans Duiven

Citaat van: cornelis-b op 04-09-2015 17:38:14

Geweldig nieuws!

Van harte Henk!

T5-4life

Beter kan het niet. Gefeliciteerd!
C70 T5 coupe LPI 1998 413 dkm
C70 T5 cabrio 2000 236 dkm
S80 D5 2005 325 dkm

Died850

Mooi nieuws Henk!

Marc O.

...The Nile isn't just a river in Africa...