855R "Blackie"

Gestart door cornelis-b, 05-09-2014 18:19:40

Vorige topic - Volgende topic

heutink

;)
nou Henk, dat was dus een lekker dagje..........hopelijk gaat het helemaal goed komen

ik heb zelf een paar maanden geleden 10 biopten gehad, nou dat was wel even tanden bijten......

sterkte Henk ;)
Beter 299 paarden onder de kap, dan de lucht van 10

Lammert

Respect voor de houding die je in dit hele proces houdt Henk.
Sterkte met het vervolg!

cornelis-b

Rob deze 2 vond ik al "ruk" en dan spreek jij over 10  :o :o

Lammert er zijn twee keuzes in mijn ogen, gewoon positief blijven denken en gewoon doorgaan of in een hoekje gaan zitten kniezen. Ik kies voor het eerste maar ik kan goed begrijpen dat er ook mensen zijn die dit niet kunnen.
Voor ABS controller revisie kan je me een PB sturen, twee jaar garantie op een revisie.

Zeg maar Henk tegen mij

Voorlopig is het water nog diep genoeg om te roeien

heutink

ja, Henk, 10 biopten..............je weet het zelf ook, soms is het ; do or die........en ik wil graag verder leven
:)
Beter 299 paarden onder de kap, dan de lucht van 10

The Demon

Toen mijn moeder te horen kreeg dat ze kanker had was haar eerste reactie: "Hier ga ik tegeb vechten!"
De oncoloog reageerde daarop met: "Dat is 50% van de genezing, de rest moeten wij doen."

Het gaat weer goed komen Henk, ook jij bent zo'n sterk iemand die zich niet laat kisten.

cornelis-b

Citaat van: heutink op 31-01-2017 22:04:13
ja, Henk, 10 biopten..............je weet het zelf ook, soms is het ; do or die........en ik wil graag verder leven
:)

We zullen wel moeten en daarom vond ik deze super « Antwoord #2696 Gepost op: Gisteren om 22:16 »
Voor ABS controller revisie kan je me een PB sturen, twee jaar garantie op een revisie.

Zeg maar Henk tegen mij

cornelis-b

Mijn verjaardagscadeau voor morgen is ook al weer geregeld, geen gebakkie om 11 uur bij de koffie en alleen maar een bak zwarte koffie. Morgen 11:30 staat de PET-CT scan gepland, vanaf zes uur van te voren nuchter  ;D ;D

Daarna dan maar twee gebakkies als ze nog niet zijn opgevreten door buurman Theo.

Maandag de uitslag van het weefsel onderzoek en woensdag een gesprek met Wanda over hoe nu verder.

Zeg maar Henk tegen mij

Mathijs.

Eerste keer dat ik hier mee lees, Super veel sterkte gewenst!

razorx

Spannend is het woord niet. Ik bewonder jullie mentaliteit maar het is zoals Heutink al aangeeft. Je moet!
Het allerbeste van Sas en mij. En ook van Cafia Franz Joseph die nog steeds op het hoofd van Trump zit. Ehh zijn kapsel is geworden. Hij heeft de president zijn hersenen met een rietje weggezogen en laat hem nu allemaal rare dingen doen. Die blijft niet lang president  :eusa_dance: .

TonV70R

Succes morgen Henk.
Afwachten wat er uit de scan etc komt. Spannende tijd....
Blijf vechten......rot ziekte :evil:
Honda Supermagna 1987
Ducati 749 2006
MG TF 2002
Focus wagon 2012
Focus Wagon ST line 2022

alexs70

Tjonge Henk ik schrik hier echt van.
Verleden jaar hebben we bij mijn Volvo de controller voor het ABS nog gerepareerd en nu lees ik dit , terwijl het eigenlijk toen best goed ging meen ik mij t herinneren.
Maar petje af voor je houding!
Wens je veel sterkte en .... Hou Vol!!

cornelis-b

Citaat van: alexs70 op 04-02-2017 12:44:41
Tjonge Henk ik schrik hier echt van.
Verleden jaar hebben we bij mijn Volvo de controller voor het ABS nog gerepareerd en nu lees ik dit , terwijl het eigenlijk toen best goed ging meen ik mij t herinneren.
Maar petje af voor je houding!
Wens je veel sterkte en .... Hou Vol!!

Het ging toen inderdaad goed maar ondanks dat er nu een recidief is voel ik me nog helemaal het zelfde als vorig jaar ;) Wel een paar "kleine beperkingen" Ik moet voorkomen dat ik een longontsteking krijg dus sleutelen op straat is nu even minder, maar voor de rest is er niets veranderd, ik wacht alweer op de lente ;D ;D

We gaan gewoon door met de dagelijkse dingen, ik zou er "ziek" van worden als dat niet meer kon.

Zeg maar Henk tegen mij

volvobug

Citaat van: cornelis-b op 04-02-2017 13:24:27
........
We gaan gewoon door met de dagelijkse dingen, ik zou er "ziek" van worden als dat niet meer kon.

;D Succes en sterkte met de dingen die komen gaan, maar inderdaad, wat nu kan, nu doen  ;)
Handtekening? 85011806 en Saffronie.

cornelis-b

Blackie had een probleem met het relais 210 / 211 en ik kreeg het niet meer gedeactiveerd, dus zekering 6 er uit en we konden weer rijden. Uiteraard werkt de CV dan niet maar we konden weer. Omdat ik niet het juiste relais meer voor handen had tijdelijk rond gereden met alleen een relais 210 die Kylian er even had ingeprikt, de CV werkte weer met de sleutel, een stuk beter.

Enige tijd geleden bood Mike van Houten een groen relais 210 / 211 aan wat niet geactiveerd was, ik had alleen niet de moed om op de keien te gaan liggen om het te plaatsen, was er ook geen weer voor. Vandaag was Jesse op bezoek en die heeft het er even ingeprikt en alles werkt weer, wat zijn die jonkies toch lenig ;D ;D Ook de twee reserve AB's ingeleerd dus weer een werkend systeem met 3 AB's  :eusa_dance: :eusa_dance:

Jesse bedankt voor je hulp.

Zeg maar Henk tegen mij

cornelis-b

Eind van de middag werd ik gebeld door Wanda de Kanter ivm de uitslag van de biopten. Het geen er te zien is in de linker onderkwab is geen bewezen kanker, dus niet positief in de weefselkweek. De klier in het mediastinum is wel positief dus "minder goed nieuws"

Woensdag is er weer overleg binnen het team en gaat men kijken wat de beste behandeling is, ik had al begrepen dat bestralen in deze toch de voorkeur geniet. Woensdag meer.

Zeg maar Henk tegen mij