855R "Blackie"

Gestart door cornelis-b, 05-09-2014 18:19:40

Vorige topic - Volgende topic

razorx

OK, goed te horen!

cornelis-b

Citaat van: heutink op 02-03-2017 12:10:32
:)
nou Henk, bij mij waren de oncoloog en de uroloog vanochtend uiterst tevreden  :eusa_dance:

over 3 maanden weer voor controle

;D

Helemaal top om te horen Rob :eusa_dance:
Voor ABS controller revisie kan je me een PB sturen, twee jaar garantie op een revisie.

Zeg maar Henk tegen mij

Voorlopig is het water nog diep genoeg om te roeien

cornelis-b

Naar aanleiding van dit topic http://www.volvo850forum.nl/index.php/topic,83819.0.html had ik het idee "het is te mooi om waar te zijn" een set 302 schijven van Ferodo voor 30 euro. Maar niet geschoten is altijd mis dus een set besteld met het idee klopt het niet dan gaan ze retour. Hans Duiven had ook een set besteld en had al snel een mail retour dat zijn geld werd teruggestort en ik had het idee dat zal bij mij ook gebeuren, dus de bestelstatus in de gaten gehouden en die stond ineens op klaar voor verzenden ;D

Hans opperde nog je zal wel een setje Alter1 schijven of zo krijgen maar zojuist was de postbezorger aan de deur en wat leverde hij af voor mijn 30 euro ex verzenden van 8,95  :eusa_dance: :eusa_dance: :eusa_dance: :eusa_dance:

Een set Ferodo 302 schijven

Voor ABS controller revisie kan je me een PB sturen, twee jaar garantie op een revisie.

Zeg maar Henk tegen mij

V70geRwin

Netjes Henk. Benieuwd hoe ze het gaan doen.

V70 400K+

Dat is nog eens een mazzeltje :)

Privé V70 2.4-20V - 1999 - Aut5 90.000-470.000 defect
Zakelijk Jaguar XE
Privé V70 D5 Geartronic 2004 412.000
Privé 850R Blackstone

cornelis-b

Dit is echt mazzel ;D Nu nog eens kijken welke blokken ik ga monteren, dat is altijd weer een vraag. Ik rij nu met TRW maar nu ze wat ouder worden, goede 30K, vind ik ze minder aangrijpen. Iemand advies?

Zeg maar Henk tegen mij

portlock

ATE monteer ik altijd voor remmerij.
Mooi koopje Henk ;D
'06 V70R AWD Black Sapphire GT6     12-'16 / Heden
'98 V70R AWD Saffron AUT4             11-'13 / 12-'16
'94 855 T-5R Cream Yellow Handbak   10-'14 / Heden
'95 854 2.5 10v Wit Handbak            08-'15 / 10-'15

cornelis-b

Citaat van: portlock op 03-03-2017 18:54:49
ATE monteer ik altijd voor remmerij.
Mooi koopje Henk ;D

;D ;D :eusa_dance: :eusa_dance:

Zeg maar Henk tegen mij

clk-p

Netjes henk.
Koopje..

Hans Duiven

Nice! En ze zijn notabene nog weer te bestellen ook.  ???

Mooi werk Henk  :eusa_clap:

elianmars

Ik wilde ze ook bijna bestellen, maar er liggen net nieuwe schijven onder de C. En met zo'n 5.000 km per jaar zal het nog wel even duren voordat die vervangen moeten worden ;D

cornelis-b

Citaat van: elianmars op 03-03-2017 22:19:22
Ik wilde ze ook bijna bestellen, maar er liggen net nieuwe schijven onder de C. En met zo'n 5.000 km per jaar zal het nog wel even duren voordat die vervangen moeten worden ;D

Dan kunnen ze wel een aantal jaar mee ;D

Zeg maar Henk tegen mij

razorx

Wat een mooi bedrag!  :eusa_clap:
TRW ben ik van af gestapt. Volvo origineel bevalt me nog steeds heel goed evenals ATE.

t5joost

Ebc geel hebben wij goede ervaringen mee. Kost wat maar remt wel beter.

razorx

Ik heb die schijven ook maar besteld. Goede Tip Woger en Henk omdat je het onder mijn aandacht bracht.