855R "Blackie"

Gestart door cornelis-b, 05-09-2014 18:19:40

Vorige topic - Volgende topic

cornelis-b

Citaat van: Vulk op 18-06-2017 10:23:29
He Utscheid! Daar ben ik jaaaaaren op vakantie geweest in mijn jeugd.
Ik herinner mij dat zweefvliegplein nog. Enkele jaren terug ben ik er nog eens geweest met de 850.

https://www.camping-dreispatzen.eu/ Hier staan we, aan de voet van het zweefvliegveld, je ziet ze wel maar hoort ze niet op wat windgeruis van de vleugels na ;D

Vandaag naar de Nurburgring geweest, een leuke rit vanaf de camping, over de binnenwegen heen en terug een stuk autobahn genomen en Blackie even uitgelaten ;D ;D
Voor ABS controller revisie kan je me een PB sturen, twee jaar garantie op een revisie.

Zeg maar Henk tegen mij

Voorlopig is het water nog diep genoeg om te roeien

Hans Duiven

Citaat van: cornelis-b op 18-06-2017 18:20:41
Citaat van: Vulk op 18-06-2017 10:23:29
He Utscheid! Daar ben ik jaaaaaren op vakantie geweest in mijn jeugd.
Ik herinner mij dat zweefvliegplein nog. Enkele jaren terug ben ik er nog eens geweest met de 850.

https://www.camping-dreispatzen.eu/ Hier staan we, aan de voet van het zweefvliegveld, je ziet ze wel maar hoort ze niet op wat windgeruis van de vleugels na ;D

Vandaag naar de Nurburgring geweest, een leuke rit vanaf de camping, over de binnenwegen heen en terug een stuk autobahn genomen en Blackie even uitgelaten ;D ;D

Mooie omgeving. Wij zitten straks wat noorderlijker in Bleialf maar in de buurt.
Als uitvalbasis voor het F1 weekend in Spa.

cornelis-b

Vandaag de Eifel Zoo in  Lünebach bezocht maar dat is echt geen aanrader. Tien euro weggegooid geld, dieren zijn niet te fotograferen vanwege het zeer fijne gaas van de verblijven, een Jaguar in een kooi van 8 bij 6 meter en twee leeuwen in een verblijf van 15 bij 8 ongeveer. Voor de rest een grote kinderboerderij.

Morgen een rustdag en dan het roofvogelpark en wolvenpark maar eens bezoeken.
Voor ABS controller revisie kan je me een PB sturen, twee jaar garantie op een revisie.

Zeg maar Henk tegen mij

rob850/480

Had je net zo goed thuis kunnen blijven.
Me buurman heeft ook een jaguar en die loopt gewoon op de oprit.

elianmars

Citaat van: rob850/480 op 19-06-2017 20:26:44
Had je net zo goed thuis kunnen blijven.
Me buurman heeft ook een jaguar en die loopt gewoon op de oprit.

;D ;D

hilko73

Citaat van: cornelis-b op 19-06-2017 18:39:20
Vandaag de Eifel Zoo in  Lünebach bezocht maar dat is echt geen aanrader. Tien euro weggegooid geld, dieren zijn niet te fotograferen vanwege het zeer fijne gaas van de verblijven, een Jaguar in een kooi van 8 bij 6 meter en twee leeuwen in een verblijf van 15 bij 8 ongeveer. Voor de rest een grote kinderboerderij.

Morgen een rustdag en dan het roofvogelpark en wolvenpark maar eens bezoeken.

Iets meer naar het oosten, richting Trier, zit ook nog wel een mooi park. In Daun, als ik me goed herinner. Wild & Erlebnispark Daun. Je kunt daar een soort van safari door een groot bosterrein rijden, waarbij je veel dieren ziet zoals herten, wilde zwijnen etc. Aan het eind zit een redelijk goede eetgelegenheid. En het is niet heel erg duur.

Het Wolf und Adlerpark in Kasselburg gaan jullie morgen heen? Dat is wel een mooi park. Gericht op de dieren, niet op mensen ;)

Nog veel plezier daar, het is een schitterende omgeving.
't Is een soort van systeem! (© Buurman & Buurman)

V70geRwin

Bastogne War museum als het je interesse heeft.

Fijne vakantie Henk en Anton!

TonV70R

Daun is inderdaad mooi dierenpark.

De steden Trier en Koblenz zijn ook mooi.
In Koblenz, overdekte deel, kun je goed ijs eten op de bovenste verdieping.
Mainz is ook mooi.

Fijne vakantie daar.
Honda Supermagna 1987
Ducati 749 2006
MG TF 2002
Focus wagon 2012
Focus Wagon ST line 2022

cornelis-b

Vandaag hebben we het Adler- und Wolfspark Kasselburg bezocht http://www.adler-wolfspark.de/ echt een aanrader voor iedereen die er in de buurt komt. Het is de entreprijs van 7 euro meer dan waard. Toen we aankwamen was de roofvogelshow bij het oude kasteel bijna afgelopen en zijn we maar gelijk richting het wolvengedeelte gegaan. De dieren leven in een super mooie natuurlijke omgeving van ruim 10 hectare en volgens de informatie de grootste wolven roedel van west europa. Ook leeft er een koppel polar wolven waar volgend jaar jongen bij worden verwacht. Na even flinke wandeling door het park zijn we ook nog even de oude kasteel binnen gegaan en hebben de toren ook beklommen, kompleet duizelig op die oude stenen wenteltrap ;D ;D

Zeg maar Henk tegen mij

razorx

Oeeeef, wat zijn die wolven mooi!
Ik zie ons deze zomer die kant nog op gaan.

Hans Duiven

Citaat van: razorx op 21-06-2017 21:24:24
Oeeeef, wat zijn die wolven mooi!
Ik zie ons deze zomer die kant nog op gaan.

In Ruinen kan kon men ook wolven bekijken en aanraken...
Deze gasten lieten doodleuk kleine kinderen bij de wolven

850blues

Mooie plaatjes weer, Henk.

Maar vooral mooi dat dit (weer) lukt:
Citaat van: cornelis-b op 21-06-2017 21:08:26
zijn we ook nog even de oude kasteel binnen gegaan en hebben de toren ook beklommen ;D ;D
2016 => ....         | V70 2.5 10v classic '98 | 218dkm --> ....
2004 => 2016 | 854 2.5 10v '96                  | 118dkm --> 249dkm

Fred korn

Wat een klim omhoog . Maar het uitzicht wat je dan hebt maakt alles weer goed .
De foto's van de dieren zijn ook mooi . Geniet samen verder van de vakantie !!!! :eusa_dance:

Mike H.

Geweldig henk alle vooorruit gangen met de R!
Eiffel is een geweldig gebied.
Wij gaan dinsdag 27e a.s. Naar de nurnburgring heen.

Gr mike

henry classic v70

Als "vliegtuig" liefhebber zou een bezoekje aan Flugausstellung in Hermeskeil ook wel leuk zijn  ;)

http://flugausstellung.de/
620.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
305.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4