Sterkte R koppeling met race gebruik.....

Gestart door Nordschleife850R, 10-09-2014 07:52:14

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

NinaPaul

Groot verschil in deze is dat bij dubbel clutch de koppeling in zijn neutraal laat opkomen, daarvan is hier geen sprake.

Heel and toe vergt veel oefening heb er op circuit regelmatig mensen uit zien vliegen :D (ja ikzelf ook).

Te laat ;)
"There are also two kinds of truths: truth of reasoning and truths of fact. Truths of reasoning are necessary and their opposite is impossible; those of fact are contingent and their opposite is possible."
-Gottfried Leibniz

Nordschleife850R


twotone

Heel/toe kan ook knap lastig worden met de standaard pedalenbak van de 850.. Dit door de relatief diepe ligging van 't gaspedaal, vereist dan toch een vrij rare beweging met je voet :P Ik krijg 't in ieder geval niet voor elkaar, maar dat kan ook zomaar een gebrek aan ervaring zijn ;D ;D
Het oneindige alter 1 project, wie begint daar nou toch aan.. :P

Bostel

Ik krijg het ook maar moeilijk voor elkaar met de 850 omwille van bovenstaande reden. Met de S40 van de vriendin lukt dat wat beter.  :)
Wie zijn kind benzine voert, mag niet roken als het boert!

Lunadust

Ombouwen naar automaat een optie?  :eusa_whistle: :eusa_whistle:
Techneut, geen dichter.

twotone

Of een andere pedalenbak.. Als je met enige regelmaat 't circuit op gaat kan 't een goeie investering zijn ;D
Het oneindige alter 1 project, wie begint daar nou toch aan.. :P

Nordschleife850R


twotone

Laat je deze wel heel..?  :eusa_shifty:

Wel mooi en shiny ;D ;D
Het oneindige alter 1 project, wie begint daar nou toch aan.. :P

Nordschleife850R

Citaat van: twotone op 23-09-2014 10:00:24
Laat je deze wel heel..?  :eusa_shifty:

Wel mooi en shiny ;D ;D

Ik zal mn best doen ;D

daanium

Ziet er inderdaad (nog) mooi uit.
Is dit zo een 707 waar Martijn het over had?
Mannen blijven kinderen, alleen het speelgoed wordt duurder.
Check hier mijn BLOG en WhitePolestar
[ S60 Polestar 3.0 T6 MY2015] + [ S70 ex-KLPD 2.4-G3 ]

Nordschleife850R

Citaat van: Nordschleife850R op 16-09-2014 17:06:10

Thom de Jong in Delden heeft er een adres voor. Deze word als het goed is aangepast.



Geen 707 dus. Maar weet iemand of een 707 zonder aanpassingen op een Volvo past aangezien dit een VAG drukgroep is.....?

peteRRR

Blutsie bladie bleu,..ums de bletser bla die bla

Martijn_B

Je moet het vliegwiel repinnen (audi 1992 rs2), maar er schijnen duurdere versies te zijn waarbij dat niet nodig is.

Wat is er nu precies aangepast? Veel succes iig! :)
Volvo 850 T-5R, MT. Mod's: Wiseco zuigers, H-profiel drijfstangen, S60 2001 cilinderkop, 3-angle valve seats, M59H met sper, GTX3071r turbo, 650cc Bosch injectoren, 60mm IC, 3" custom in-en uitlaat, Schutten Software

Nordschleife850R

@ PeteRRR. Dit is handige informatie! Heb het in mn favorieten gezet ;)

@Martijn_B. Thanx! Ze hebben het vliegwiel gevlakt, drukgroep gereviceerd en ander voering materiaal op de plaat gedaan.