T-5R BLOG

Gestart door MikeyQR, 13-09-2014 21:39:30

Vorige topic - Volgende topic

MikeyQR

Citaat van: Jurijn R op 24-11-2014 17:45:20
Mooi interieur, maar ik zou het "niet meer" knopjes lederen interieur noemen, want ik zie er niet veel meer :D
Maar leder is echt in een mooie staat terug te fixen hoor! Lekker poetsen

Er mist maar 1 knopje op de achterbank, maar voor de rest niet. ;)

Citaat van: Auk op 24-11-2014 18:39:22
Mooie 244! Toevallig van iemand uit Utrecht? Ik parkeer, als ik naar mijn vriendin ga met de S60R altijd naast een grijze 244 Turbo met Polarissen. Staat ook een 900 Turbo bij.

Nope deze heb ik uit Strijen gehaald, dus een eindje verder rijden voor mij. ;)

MikeyQR

Kuch kuch!, stoffig hier. ;D

De 244 Turbo staat nu al een paar weken stil ivm de belastingmaatregel, af en toe start ik hem en laat ik hem warm draaien, ga er binnenkort wel het 1 en ander aan doen, heb er nu tijd genoeg voor. :laugh:

Heb vandaag maar de orginele Turbo velgen onder gezet, want vind het zonde om de platte bandjes op de Polarisen weg te moeten gooien na 3 maanden niet rijden om dat ze platte kanten hebben.

De Turbo velgen die ik bij de 244 heb zijn best netjes, ze zijn gestraald en gespoten.
Maar als ik nu zo kijk naar de 244 dan staan de Polarisen velen malen beter. ;D   

Verder rijd de Peugeot prima en lekker zuinig, 1 op 20 om prezies te zijn. :eusa_shifty:
Heb hem ook even iets leuker gemaakt beetje rally style. ;D.

De 244 nu.

En de Peug

V70geRwin

Deze velgen zijn ook vet hoor  :eusa_clap:
En de.Peugeot is vet economisch  :eusa_dance:

MikeyQR

Ja het zijn mooie velgen maar de 244 is de stoerheid nu wel een beetje kwijt. :evil:

De Peug is idd heel zuinig en daar gaat het ook om, maar het is niet een auto waar ik graag in rij.
Maar mag niet klagen, ging mij om goedkoop te rijden en dat doe ik nu ook scheelt een boel euro's per maand. ;) 

arjen850

Mooie plaatjes Mike :eusa_clap: lijkt het nou zo op de foto, of zijn de onderrand portieren en schermen en de dorpels roestig?
Blijft een robuuste beer om te zien:)

MikeyQR

Citaat van: arjen850 op 14-12-2014 19:03:41
Mooie plaatjes Mike :eusa_clap: lijkt het nou zo op de foto, of zijn de onderrand portieren en schermen en de dorpels roestig?
Blijft een robuuste beer om te zien:)

De portieren zijn roest vrij, alleen het voorscherm rechts en links achterscherm moet wat aangedaan worden.

Voor de rest is die best roest vrij maar hij heeft zijn plekjes, maarja het beestje is ook al 31 jaar oud. ;D

Komt allemaal wel goed doe het rustig aan, maar hij wordt zowiezo mooie dan die nu al is. 8)

petrolhead

Ziet er top met de Virgo velgen. Stoere bak zeg!

dielie850

Of hij nou op Polaris of Vigro velgen staat het is en blijft een kwijlbak :eusa_drool:

MikeyQR

Citaat van: dielie850 op 14-12-2014 19:57:25
Of hij nou op Polaris of Vigro velgen staat het is en blijft een kwijlbak :eusa_drool:

Thanks! ;D

svenerik

goed om te zien dat je een witte hebt...   auto's horen wit te zijn......

:eusa_whistle:

cornelis-b

Citaat van: svenerik op 15-12-2014 16:44:45

Of zwart ;D
Voor ABS controller revisie kan je me een PB sturen, twee jaar garantie op een revisie.

Zeg maar Henk tegen mij

Voorlopig is het water nog diep genoeg om te roeien

dielie850

Citaat van: cornelis-b op 15-12-2014 17:27:00
Citaat van: svenerik op 15-12-2014 16:44:45

Of zwart ;D
:eusa_naughty: wit :D

cornelis-b

Voor ABS controller revisie kan je me een PB sturen, twee jaar garantie op een revisie.

Zeg maar Henk tegen mij

Voorlopig is het water nog diep genoeg om te roeien

henry classic v70

...een witte "auto"  :eusa_think: :eusa_snooty:
...een witte "rugzak" bedoel je :eusa_doh:
615.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
295.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

MikeyQR

Citaat van: henry classic v70 op 15-12-2014 19:17:30
...een witte "auto"  :eusa_think: :eusa_snooty:
...een witte "rugzak" bedoel je :eusa_doh:

Ja maar deze witte rugzak (auto) is wel heel goedkoop in gebruik. :angel: