T-5R BLOG

Gestart door MikeyQR, 13-09-2014 21:39:30

Vorige topic - Volgende topic

MikeyQR

Nou die komen er niet want de parkeergarage is in de verbouwing. :eusa_boohoo:

Dus andere lokatie die ook denk ik wel bekent is hier. ;D

StefanCJ

MikeyQR

Omdat ik pas vrijdag de 850 kan ophalen nu alvast de foto's van de advertentie voor de nieuwsgierigen onder ons ;D

Jurijn R

MikeyQR

Die 244 is al sinds maart vorig jaar weg, kon er mooi prijsje voor krijgen :laugh:
En ik hou zoals je weet wel van afwisseling kwa auto's. :eusa_shifty:

razorx

MikeyQR

Citaat van: razorx op 11-01-2016 21:21:23
Ach, iemand moet die wagens toch redden. ;)

Precies Yits, deze T-5 zou eigenlijk gesloopt worden omdat ze er eerst niets in zagen. :-\
Maar toch hebben ze besloten het niet te doen, en jawel wederom heb ik een 850 van de sloop gered ;)

Het is totaal geen slechte 850 maar is in de ogen van de meeste mensen maar een oud hok van 22 jaar oud, waar wij met z'n allen als liefhebber nog altijd de tijd en de nodige TLC aan geven. 8)

UserID6342

henry classic v70

615.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
295.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroƫn C4

MikeyQR

Het weekje is voorbij en de T-5 heb ik eindelijk in bezit :eusa_dance:

De eerste rit naar huis ging perfect op de trillende achteras na, dus gelijk maar naar mijn werk gereden en de achter wielen gebalanceerd. ;)

En verder ook even onder de auto doorgelopen wat er nog zou moeten gebeuren, en dat zijn 2 ashoezen die droogte scheurtjes hebben, niets schokkend dus. :)

ook even de T-5 door de wasstraat gehaald en al het mos eraf gewassen. :eusa_whistle:

Morgen maak ik foto's was alweer donker toen ik klaar was.

Lammert

Ben benieuwd ;) interieur ziet er nog knap uit op de foto's

MikeyQR

Citaat van: Lammert op 17-01-2016 11:21:44
Ben benieuwd ;) interieur ziet er nog knap uit op de foto's

Interieur is ook best netjes, alleen plaatwerk is minder maar dat komt echt wel goed, over een tijdje herken je hem niet meer terug van hoe die nu is, dan is die weer net zo mooi zoals ik al mijn 850's had. 8)

Foto's houden jullie van mij te goed, vandaag geen tijd gehad ervoor, te druk en lekker een dagje weg met mijn vriendin. 8)

Died850

Mooie 855! wat voor veren/demper combinatie zit er eigenlijk onder? vind het erg netjes staan, niet te hoog niet te laag.

MikeyQR

Citaat van: Died850 op 17-01-2016 19:18:12
Mooie 855! wat voor veren/demper combinatie zit er eigenlijk onder? vind het erg netjes staan, niet te hoog niet te laag.

Veren zijn intrax 40 mm, dempers achter koni en voor 850R dempers.

Hij staat idd mooi zo, en rijd prima zo niet te stug.

Died850

Citaat van: MikeyQR op 17-01-2016 19:25:18
Citaat van: Died850 op 17-01-2016 19:18:12

Veren zijn intrax 40 mm, dempers achter koni en voor 850R dempers.

Hij staat idd mooi zo, en rijd prima zo niet te stuk.

Ah dat klinkt goed. Zoiets zoek ik ook, wat lager maar wel comfort blijven behouden enigszins.

Ben benieuwd naar de betere foto's van de 855 ;D.