T-5R BLOG

Gestart door MikeyQR, 13-09-2014 21:39:30

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

MikeyQR

#450

Mathijs.

aah top, waar heb je de emblemen besteld? ik ben ook nog een nieuw setje nodig voor mn T-5R.

mijn T5 moet deze maand voor de apk ben benieuwd of die er ook zonder op of aanmerkingen doorheen komt

MikeyQR

De emblemen heb ik gewoon nieuw besteld, wel is het T-5R embleem een classic part onderdeel en duurt het nog even voor deze er is, en ja ze kosten ook wel wat. :eusa_whistle:

De rest is gewoon binnen 1 dag binnen zelfs de stoel zitting.
Ik heb nog een nieuw embleem liggen van dat vlagentje en er zit nog een goede op de 850 zelf dus deze hoefde ik niet mee te bestellen.


UserID6342

Welk nummer heb je gebruikt voor de stoelzitting Mike ?  Heb hier een T-5R aan, waarbij voor het goede eigenlijk de gehele stoel moet worden vervangen (maar vanwege kosten niet kan) maar als ik alleen een zitting heb al een heel eind komt.

MikeyQR

#454
Citaat van: Dirk342 op 22-03-2017 06:49:06
Welk nummer heb je gebruikt voor de stoelzitting Mike ?  Heb hier een T-5R aan, waarbij voor het goede eigenlijk de gehele stoel moet worden vervangen (maar vanwege kosten niet kan) maar als ik alleen een zitting heb al een heel eind komt.

Zal dat even moeten kijken voor je, kom ik einde van de dag op terug. ;)
Ook voor de mensen die dit ook willen vervangen zal het onderdeel nummer erbij zetten. ;) 

Zitting nummer voor de mensen die het ook willen bestellen 9190162. ;)

MikeyQR

#455
En gister en vandaag weer wat gedaan aan de T-5R.

Gister de nieuwe emblemen op de T-5R geplakt ook het originele T-5R embleem wat bij mij er nog voor de helft opzat ::)

Verder de mistlampen voor weer werkend gemaakt de linker moest ik een andere inzetten omdat de fitting weg was, en rechts was het lampje stuk, dus ook weer werkend.

Ook heb ik er nu een blauwe turboslangen op zitten, de oude waren niet stuk maar ze kosten voor 2 slangen bijna net zoveel als deze blauwe set turboslangen.

En vandaag de velgen gespoten, heb ze donkerder gespoten dan ze waren want ze waren bijna zilver zo licht waren ze.

De velgen eerst geschuurt en ontvet.

We gaan ff kaarten. ;D

Even matzwart als basis gedaan.

Dan eindresultaat. 8)





De nieuwe emblemen.




CharlieFox

He Mike, inspirerend om je blog door te bladeren, word ik weer enthousiast van. Ik ben de laatste tijd wat ingekakt met onderhoud, maar gelukkig krijg ik door de apk weer wat peper in m'n reet. Mijn 10 klepper staat zoals je weet even stil, maar contact je snel weer voor een afspraak.

Gaaf, die kaarten!  :)
Om een pas aangekochte auto te doorgronden moet je er eerst flink aan sleutelen ...

MikeyQR

Citaat van: CharlieFox op 26-03-2017 21:20:51
He Mike, inspirerend om je blog door te bladeren, word ik weer enthousiast van. Ik ben de laatste tijd wat ingekakt met onderhoud, maar gelukkig krijg ik door de apk weer wat peper in m'n reet. Mijn 10 klepper staat zoals je weet even stil, maar contact je snel weer voor een afspraak.

Gaaf, die kaarten!  :)

Gaat wel goed komen met de 10 klepper van jou ;)

Ja de kaartentruc met de velgen werkt perfect. :D

maruska

dat dek speelkaarten is zeker afgeschreven ;D
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

MikeyQR

Citaat van: maruska op 26-03-2017 21:49:36
dat dek speelkaarten is zeker afgeschreven ;D


Welnee joh. ;D

henry classic v70

Citaat van: maruska op 26-03-2017 21:49:36
dat dek speelkaarten is zeker afgeschreven ;D

Haha, had ze andersom gebruikt  :eusa_eh: :P
600.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
265.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

MikeyQR

Citaat van: henry classic v70 op 27-03-2017 14:01:31
Citaat van: maruska op 26-03-2017 21:49:36
dat dek speelkaarten is zeker afgeschreven ;D

Haha, had ze andersom gebruikt  :eusa_eh: :P

Zal er de volgende keer rekening mee houden Henry. ;D :eusa_whistle:

Mathijs.

mooi gedaan mike, zit er netjes uit!

had je het volvo embleem ook vervangen?

MikeyQR

Citaat van: Mathijs. op 27-03-2017 20:56:27
mooi gedaan mike, zit er netjes uit!

had je het volvo embleem ook vervangen?

Thanks! :)

Ja ook het Volvo embleem en de 850 embleem.
Deze week het embleem van de slash voor ook vervangen. 8)

Mathijs.

aah oke, lijkt op die foto namelijk net of die veel minder had glimt maar zal door de foto komen ;D

goed bezig!